Přejít na obsah

Dynamic Chassis Control (DCC)


kokta7

Doporučené příspěvky

Před hodinou, roubic napsal:

Ja byl na reklamaci ze mi taky tece dcc dostal jsem odpoved ze to je v poradku ze to ty dcc delaj ze tam krouzek kterej se maze :D 

 

aha :D, každopádně mě štve, že to vrže ,když najedu na nějakou nerovnost,, ale jen ,když to není zahřáté. tak já nevím, ve středu jsem objednaný ve škodovce, tak jsem zvědav , co na to řeknou, auto už mam po zaruce.. :/ . koukal jsem na ty tlumiče a jsou docela mastné..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nemuze to byt to ulozeni ramen (puky) ? To dost vrzalo na predni naprave. Samozrejme ze v autorizaku nebudou skoumat co vrze a klidne ti vymenej ty tlumice a to povitej slusnou sumu rekl bych i pres 20 kdyz nejlevmejsi tlumic co sem nasel na netu mimo skodovku stoji 7000,- s dph + prace, geo, horni ulozeni atd... V autorizaku razante vse drazsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim nechme uz toho klise, ze v AS je vse "razantne drazsi". Stejny dojem ma jeden z clenu rodiny a zatim zadny ze servisnich ukonu na jeho auto u neatorizovanych servisu nebyl vyrazne levnejsi. A predevsim cokoli mimo beznou udrzbu bylo spatne. Vzdy je to o konkretnim servisu a konkretnim cloveku.

 

K vrzani - muze to byt x ruznych veci. Je potreba, aby se na to podival servis.

 

K tlumicum - je klidne mozne, ze jsou i po 15 tis. KO. Na zniceni staci i jedna velka dira. Pokud se meni, tak minimalne oba na naprave. Stav tlumicu nelze v beznych podminkach zmerit - testery sice neco ukazuji, ale je to spis orientacni, protoze fakticky meri komplet system odpruzeni. Spatny tlumic nejde uplne jednoduse poznat. Ja jsem mel (ne DCC) tlumice vsechny zcela KO a auto jezdilo uplne normalne az na to, ze velmi neochotne menilo smer. Vetsina ridicu si toho podle me vubec neni schopna vsimnout. Tzn. to, ze tlumic tece je jeste lepsi varianta, protoze mas moznost zjistit, ze je neco dobre nebo spatne.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem raději , když to jde do AS , mám od toho fakturu ,kde si můžu odečíst DPH + nějakou tu záruku..  3 týdny zpět mi měnili rozvody, jsem spokojený.  

 

Každopádně k těm tlumičům. cca 3 měsíce zpět jsem najel ve větší rychlosti na patník , ano moje chyba ,řešil jsem něco na telefonu. Zdemoloval jsem celé kolo.. 

Auto se odvezlo do autorizovaného servisu. kolo + 2 nové gumy. geometrie atd.. Není možné , že ten tlumič je z toho, ikdyž oni tvrdí, že vše opravili? hádám se s nimi a ve středu jim mám znovu auto předat,aby poměřili, co tam dělali a jestli to není moje vina za ty 3 měsice, jestli jsem někde nenajel, což jsem nenajel. Jinak auto mi směr nemění . Prostě jeden "známý" mechanik mi tohle řekl, že teče, že budu potřebovat nové.. Tak se raději tady ptám, ať vím, na co se připravit. díky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, ČudlR napsal:

A nemuze to byt to ulozeni ramen (puky) ? To dost vrzalo na predni naprave. Samozrejme ze v autorizaku nebudou skoumat co vrze a klidne ti vymenej ty tlumice a to povitej slusnou sumu rekl bych i pres 20 kdyz nejlevmejsi tlumic co sem nasel na netu mimo skodovku stoji 7000,- s dph + prace, geo, horni ulozeni atd... V autorizaku razante vse drazsi

 

i to je možné, jak jsem pročetl forum, tak se říkalo, že to mohou být i puky, vše mám opsané a postřehy dám právě servisu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, peter077 napsal:

 

aha :D, každopádně mě štve, že to vrže ,když najedu na nějakou nerovnost,, ale jen ,když to není zahřáté. tak já nevím, ve středu jsem objednaný ve škodovce, tak jsem zvědav , co na to řeknou, auto už mam po zaruce.. :/ . koukal jsem na ty tlumiče a jsou docela mastné..

Takhle mi na to odepsali :D

jinak co se tyce vrzani me se zda ze to auto vrze snad ze predu do zadu nebo aspon to moje :/

CACF581C-A18C-48C8-8C78-7D1DDF29238E.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, p2p napsal:

Vrzání způsobuje že se spodní uložení dotáhne na vyvesenem kole... Urco si ulehčili práci a dotahovali to na nezatížené nápravě... Je to napsané i v dp...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
 

Takze, jak jim to mam rict,at nemeni zas neco jineho, jak maji ve zvyku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, roubic napsal:

Takhle mi na to odepsali :D

jinak co se tyce vrzani me se zda ze to auto vrze snad ze predu do zadu nebo aspon to moje :/

CACF581C-A18C-48C8-8C78-7D1DDF29238E.jpeg

 

Odbočka, jelikož zde řešíš tlumiče.....

Jinak to 1) jsem měl také a vyřešeno v servisu...teď ale nevím, jestli na to byl TPI, či jen někde zmíněno na techn. konferenci. Zkusil bych jiný servis.

.... Konec odbočky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Shaarky napsal:

 

Odbočka, jelikož zde řešíš tlumiče.....

Jinak to 1) jsem měl také a vyřešeno v servisu...teď ale nevím, jestli na to byl TPI, či jen někde zmíněno na techn. konferenci. Zkusil bych jiný servis.

.... Konec odbočky.

 

stopro jdu do jiného servisu, kde to mám osvědčené už.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Shaarky napsal:

 

Odbočka, jelikož zde řešíš tlumiče.....

Jinak to 1) jsem měl také a vyřešeno v servisu...teď ale nevím, jestli na to byl TPI, či jen někde zmíněno na techn. konferenci. Zkusil bych jiný servis.

.... Konec odbočky.

Diky zkusit muzu ale nastesti uz to asi funguje :D to auto je za trest aspon to je :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě doslova vytekl PZ tlumič DCC ale v Arteonu po asi 20tis km, stylem že jsem měl fleky na známkové dlažbě, uznáno na záruku.

 

S tvrzením že pochcaný tlumič je vlastnost, bych byl v klidu a odvezl auto na stk, tam by jistě nebyli se ŠA za jedno že se jedná o vlastnost, nevím jestli dokonce není únik oleje z tlumiče střední závada. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, xtrack napsal:

Taky mě doslova vytekl PZ tlumič DCC ale v Arteonu po asi 20tis km, stylem že jsem měl fleky na známkové dlažbě, uznáno na záruku.

 

S tvrzením že pochcaný tlumič je vlastnost, bych byl v klidu a odvezl auto na stk, tam by jistě nebyli se ŠA za jedno že se jedná o vlastnost, nevím jestli dokonce není únik oleje z tlumiče střední závada. 

 

Aha,tak uvidim,co mi reknou ve stredu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před chvíli jsem si auto vyzvedl..

1) Tlumič je stále v pořádku a to , že sem tam vyteče je naprosto v pořádku, že s tím nic dělat teď nebudou.. Okey, stejně ještě půjdu k mému firemnímu mechanikovi..

2) problémy s vrzáním podvozku- bylo mi řečeno, že to má každý druhý superb.. Nicméně žádné svolávací akce na to nejsou a škodovka to neřeší..

Byl jsem ujištěn, že po výměně stabilizátorů, to vrzání přestane..  Jsem objednaný na další týden. aspoň, že za tuhle kontrolu si nic neúčtovali.. Uvidíme příští týden

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 26. 2. 2020 na 18:06, ČudlR napsal:

To jsou dobry odpovedi servisu. To dela kazdej superb tak to nereste ?

 

Takze podle spolehliveho mechanika je tlumic spatny.. tece to primo z nej.. nejaky cas prej jeste vydrzi, kazdopadne ho koncem mesice nechavam menit,tudiz musim vymenit i ten druhy predni.. 1 dcc tlumic kolem 6500,- .. to mame 13tis +prace no.. a to vrzani mi rekl presne co to je.. jen si to ted nevybavim :D je to neco u stabilizatoru, tam se dostane ,az sunda tlumice. Kazdopadne me ujistil, ze uz takovych superbu udelal nekolik a vrzani nadobro skoncilo.. tak jsem zvedav

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...