S-N Vloženo 28. Březen 2021 Sdílet Vloženo 28. Březen 2021 O tom přisávání mi v servisu také říkali. @JaMM Udělal bys prosím, pro zajímavost, fotku toho nového víčka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaMM Vloženo 28. Březen 2021 Sdílet Vloženo 28. Březen 2021 (editace) Tady jsou fotky.. Editováno: 11. Duben 2021, autor: JaMM ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 29. Březen 2021 Sdílet Vloženo 29. Březen 2021 Mě to taky asi blbě těsní je to celé od oleje Kod víčka asi 06k 103 485 D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fxman Vloženo 3. Duben 2021 Sdílet Vloženo 3. Duben 2021 Zdravím, dnes jsem instaloval větší průměr sání do turba a tohle na mě vybaflo. Tušíte někdo, jak se mohl takhle poskrabat vstup do turba a zrovna jen na takto omezené ploše? Nikde jinde nic není, jen tenhle kousek. Turbo je stále originální a dle servisní historie s turbem nikdy nic nebylo (auto chodilo jen do autorizaku). Motor šlape jak hodinky (ťuk ťuk), takže jde spíš o to, co se tam kdy stalo nebo do budoucna může stát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 to vypadá dost strašidelně, ale zřejmě to museli udělat ve výrobě nebo v servisu, protože kdyby turbo nebo motor ty špony spapal, asi bys to poznal :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husita Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 Zdravím, já měl za to, že 2.0 TSI kombinuje přímý a nepřímý vstřik a zakarbonování se jich v podstatě netýká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 22. Květen 2021 Sdílet Vloženo 22. Květen 2021 (editace) Tak moje problemy s kolisanim otáček zřejmě vyřešeny Dělá to magnet na boku motoru. vyměnil jsem to za Ina In 427003410 Motor se uklidnil a klesly volnoběžné otáčky Blbost za 800 😀 Editováno: 22. Květen 2021, autor: Mardako 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 23. Květen 2021 Sdílet Vloženo 23. Květen 2021 Na co je ten magnet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 23. Květen 2021 Sdílet Vloženo 23. Květen 2021 Ovládá ventil na posunuti vačky do druhé polohy .Asi na menší zdvih ventilů. U mě bylo po nastartovaní a po mírném ohřátí motoru asi 5 s bylo slyšet takové zacvakání a pak to začalo prskat do výfuku. Dnes jsem byl na výletě 150 km a motor přede jak kočka. Po vynechávání ani památka. Než jsem ho namontoval tak jsem ho napojil jenom na dráty abych věděl co dělá a právě v době kdy začal motor prskat , tak se z magnetu vysunula ovládací tyčka , která zatlači na ventil. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 26. Červen 2021 Sdílet Vloženo 26. Červen 2021 Tento magnet je zial z nejakeho dovodu dost poruchova zalezitost,zvycajne okolo 100-130tis km zacne robit somariny.Vacsinou ide o ten na sacej vacke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI206 Vloženo 28. Červen 2021 Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 V 25. 4. 2021 na 1:06, Husita napsal: Zdravím, já měl za to, že 2.0 TSI kombinuje přímý a nepřímý vstřik a zakarbonování se jich v podstatě netýká. "Říká se to"koukal jsem jestli nemá někdo zkušenosti s karbonizací případně s dekarbonizací tohoto motoru a moc jsem toho nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 28. Červen 2021 Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 Karbonuje to celkem slušně po 130 tisících jsem sání celé rozebral a čistil sací kanály v hlavě Jsou tu i fotky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Horčicmka Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 Turbo nespíná... Nejspíš motor v nouzového režimu - omezený výkon. Žádná kontrolka nesvítila? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Horčicmka Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 1 hour ago, Pawouk said: Turbo nespíná... Nejspíš motor v nouzového režimu - omezený výkon. Žádná kontrolka nesvítila? Právěže jsem taky předpokládal nouzový režim, ale žádná kontrolka, ani chybová hláška Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2021 Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 13. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2021 no, mrkni na teplotu oleje a vody. Taky mrkni jestli nemas zaplej ECO mode =) =) =) Nejjistejsi bude to ale pichnout na diag a mrknout co se vypise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 13. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2021 Ahoj.Predpokladam ze u Teba doslo k zatuhnutiu ovladania obtokoveho ventilu ovladaneho elektroventilom.Nemal si auto nejaky cas odstavene?Tato situacia sa na zahrnicnych forach pomerne casto opakovala na nasich motoroch 1,8-2,0tsi.Mrkni diagnostiku ale predpokladam chybu ovladania obtokoveho ventilu.Riesenie je bud chemicke cistenie alebo repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husita Vloženo 14. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2021 V pátek jsem objednal auto právě s tímhle motorem. Sakra nestrašte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 14. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2021 V 10. 7. 2021 na 20:45, Adam Horčicmka napsal: Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. Dík. No to se mi stalo taky a já si myslím, že je to právě spojené s tím kolísáním otáček, které se tu řeší. Stačí vypnout a zapnout motor a pak už to zasejede normálně. Já se teda už mesíc dokopávám k výměně toho magnetu a řízení vstřiků... Ale jak se dokopu, tak podám hlášení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 14. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2021 11 hours ago, Husita said: V pátek jsem objednal auto právě s tímhle motorem. Sakra nestrašte. uplne v pohode. Motam 170k km a absolutne zadnej problem. Staci vymenovat pravidelne olej (ja menim po 15k km), netankovat hovna a dodrzovat servisni intervaly 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 14. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2021 To už je přesně ten nájezd, kdy se motor začne odvděčovat za tu péči a investici v podobě pravidelné včasné výměny oleje od samého začátku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fxman Vloženo 17. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2021 (editace) On 7/10/2021 at 8:45 PM, Adam Horčicmka said: Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. Dík. Toto se mi teď stalo taky cestou z Chorvatska - dálnice, pak odpočívadlo pauza 10 minut s nastartovanym motorem, vyjizdim z odpočívadla a potřebuji tomu dát plnej ve sport módu abych se zařadil do provozu a neskončil na konci připojovaciho pruhu na brzdach a přišel jsem totálně o výkon. Koukám do zrcátka jestli nebouchlo turbo a nic, žádná kontrolka nesvítí, stavím na nejbližším odpočívadle, napojuji na diagnostiku (vozím s sebou pro jistotu), dělám kompletní scan všech jednotek a žádná chyba!!! Po nastartování auto funguje jako obvykle už 600km. Vysvětluji si to vyšší teplotou oleje a motoru jak to tam v tom letním slunci stalo na místě a já to hned ohulil, tak to omezilo výkon, jinak nevím. Editováno: 17. Červenec 2021, autor: fxman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas85Z Vloženo 25. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2021 Jaky je prosim rozdil mezi facelift verzi s 200 kW a nyni jiz opet s 206 kW? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 26. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2021 software a marketing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.