Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

Co vás zklamalo u nové F3?



Mě tyto věci: - do schránky na brýle se nevejdou brýle sluneční, je malá

                     - hadsfree u systému Bolero nefunguje s levným telefonem (Nokia 220 dual sim, telefon

                       se sice podaří spárovat, ale systém jej "nevidí")

                     - malý brzdný účinek motoru TSI (s tím jsem ale byl předem smířen)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do schránky jsem brýle bez problému dal a ne jedny, ještě jsem nenašel, které by se nevešly a co se týče brzd i když mám vzadu bubny musím říct, že Fabia brzdí hodně dobře i když jsem potřeboval nouzově zabrzdit auto jsem nikdy nedostal do problémů

 

mě trápí absence klimatizované schránky spolujezdce a citlivost easylight asistentu, který reaguje až příliš citlivě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, psal jsem o schopnosti brzdit auto motorem, kteráto je u TSI nevalná. Brýle sluneční (sportovní) jsem do schránky ve stropnici nevecpal ani jedny. Ta schránka je asi primárně určena na brýle dioptrické. No a světelný asistent jde u Bolera nastavit do třech úrovní citlivosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- Na nebrzdenie motora TSI som si uz zvykol, to 1,4 16V brzdi ako blazon, tak uz  brzdy na spomalovanie ani nepouzivam :-)

Spat k Fabii co sa ma sklamalo, su to tieto veci:

 

1,) same tvrde plasty.........

2.) vyplne dvier, to je kapitola sama o sebe..........

3.) vnutorna sirka auta, napriek 9cm narastu sirky  sa interier vobec nezmenil sirkovo.............

4.) miesto na zadnych sedadlach sirka..................

5.) odstupom casu mohla byt mensia mriezka chladica ( gril ako to nazyva kaban ), vobec to nie je az tak pekne medzi svetla od ktraja po kraj to narvat a hlavne vzhlad strasne zalezi na zvolenej farbe.

 

Chvilu som zacal uvazovat na Fabiou combi, teraz uz som tieto myslienky opustil.......Fabiu nie ........ ked uz, tak pockam na novu Ibizu v combi s cim sa vytiahnu...................... hudba dalekej buducnosti........................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

So žiadnymi okuliarmi žiaden problém, ani s väčšími Polaroidkami (zle uložené ešte na nerovnostiach hŕkajú), ktoré sa do obalu od dioptrických nevojdú, skchánka je rovnajá ako u FII. Mrzí ma absencia safelocku čo je za príplatok s alarmom, ale naštvala ma hlavne mizerná informovanosť predajcov, ktorá je u u SEATu ešte na horšej úrovni.

 

houmre:

Ja som zase alergický na SEAT a a jeho nevkus každodenný, ale nechodím s tým zasie. ať SEAT fórum. skús na FIII hateovať tam..... Kolegovi po 4 rokoch u ibizy uhnila anténa a rozsypal sa zámok kufra, nešiel zavrieť, používal sa minimálne..... Proste v kvalite spracovania majú rezervy.....

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lenže houmr neznáša ani svoj Seat :D
Prečo sa vôbec k fabii vyjadruje som sa ho aj ja viackrát pýtal. Vtipné je to, že vo fabii šírka interiéru a miesto na zadných sedadlách vadí a čaká na nová ibizu... (lebo tá bude oproti fabii combi asi veľkopriestorové MPV nie??!)
 

Mňa naštvala:
1. čakacou dobou :)
2. v najvyššej výbave nemožnosť zvoliť namiesto 16" kolies len 15"
3. hluk od motora 1,2tsi pri akcelerácii (ešte musím testnúť  potom na svojom, hodnotím len podľa skúšobnej jazdy)
4. chýbajúca gumová odkladacia plôška na ľavú nohu vedľa spojkového pedálu (mám rád v aute čisto a kvôli ušetreným 5€ by som niekomu zo škodovky rád "poďakoval")

Ďalšie veci určite prídu po prvých km s vlastným autom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že po nakonfigurovaní v nemeckom konfigurátore Fabia III SK/CZ majiteľa nemá v podstate čím naštvať, za 6000 € sa už kadečo odpustí, moja konfigurácia vyšla takmer na 20.000 €, presne 19.805,00 € ( http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68799413 )

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež som sa na to pred časom pozeral, ale to je dosť skreslené porovnávať. Za prácu, ktorú robím, moji nemeckí kolegovia dostávajú toľko, že fabia za 20 000 pre nich nie je taký problém, ako pre mňa v našich cenách, takže týmto by som neargumentoval.
Ale áno.. v danej cene vs výbave si nie je moc na čo sťažovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lubikSK:

Ja nie som na Skodu alergicky ;-) Pokial si na Seat, to uz moj problem nie je. Spolahlivost resp. kvalita sa neda hodnotit podla jedneho kusa. Konkretne v rodine bola Fabia 2 a po 20tkm a menila vec co neexistuje, aby bola pokazena po tak malom najazde. Samozrejme v ramci zaruky ( vyrobna chyba ) a neprehlasim som aky je to srot, stat sa moze. Kto nic nerobi nic nepokazi :-)

Myslim, ze tu na fore davam informacie ako o alternative. Kto hlada techniku koncernu, tak Seat je jedna z alternativ.

 

Armyk:

To sa teda riadne mylis, preco by som nemal mat Leona rad. Nehovorim, ze je to auto bez chyb, ale zatial je spokojnost len s drobnymi vyhradami a znova by som si ho kupil bez problemov. Znova ti napisem: Myslim, ze tu na fore davam informacie ako o alternative. Kto hlada techniku koncernu, tak Seat je jedna z alternativ. Tak nic za tym nehladaj.

 

Nie necakam od modelu Ibiza neviem ake miesto. Len Skoda udavala, nova Fabia je o 9 cm sirsia ( len interieru sa to nedotklo ).

 

Pre tvoju info:

 

Fabia 3:

Interiér - rozměry kabiny délka Místo v interiéru podélné: 142 cm   Interiér - rozměry kabiny šířka Šířka ve 2. řadě max.: 139 cm Šířka ve 2. řadě min.: 125 cm Šířka vpředu max.: 141 cm Šířka vpředu min.: 127 cm   Interiér - rozměry kabiny výška Výška pro řidiče max.: 102 cm Výška v 2. řadě sedadel:

98 cm

 

Sucasna Ibiza:

 

Interiér - rozměry kabiny délka Místo v interiéru podélné: 142 cm   Interiér - rozměry kabiny šířka Šířka ve 2. řadě max.: 143 cm Šířka ve 2. řadě min.: 125 cm Šířka vpředu max.: 142 cm Šířka vpředu min.: 130 cm   Interiér - rozměry kabiny výška Výška pro řidiče max.: 99 cm Výška v 2. řadě sedadel: 94 cm

 

Len pre doplnenie sirka Fabie je cca 173cm zatial co sucasna Ibiza ma sirku cca 169cm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem, niekde si to tu pisal.. vyjadroval si sa o leone nie moc pochvalne, ale to mi je jedno. Nemienim to hladat.
To co udavas o fabii vsetci vieme, tak neviem preco to tu zrazu vytahujes. Teda minimalne mna poucovat nemusis. Ak si najdes stare prispevky, tak sam som o tom pisal viackrat, ze je to len vonkajsi rozmer s kluckami. Nikto vsak od auta postavenom na rovnakych podvozkoch a v rovnakej triede snad skutocne necaka takmer o 10cm viac priestoru vnutri. To je rozdiel aky maju auta o triedu vyssie. Preto nechapem na co chces cakat na ibizu. Proste mi pride, ze vzdy si za kazdu cenu musis kopnut do skodovky a dokola nas tu tym otravujes. Ved ok.. vsetci to berieme, vybral si si seat, tak s nim bud spokojny, rovnako ako neskor s ibizou, ale vkuse tu s tym nespamuj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ani ne tak nastvalo, jako spis prekvapilo. A sice, ze není moznost ani za priplatek mit automaticky zaklapena zpetna zrcátka. Myslel jsem si, ze v době, kdy je 90% provozu ve stále preplnenejsich mestech, parkovani natesno u marketu nebo v podzemnich garážích, je tahle funkcnost u novych aut tak nejak "samo sebou". Rozhodne bych to i za priplatek uvital vic nez třeba mlhovky s corner funkci nebo stojan na kola do kufru, nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jasne, ze to je mozne...

Ale kdyz uz to umi samo rozsvecovat svetla a zapinat sterace, tak proc by to nemohlo umet pri odstaveni priklopit zrcatka. Nebo je to tak technologicky slozite? Resp. nechapu, proc se to stale povazuje za vlastnost vozu vyssich trid (asi jen u nas), kdyz je to celkem prakticka vec, nevim no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tak nemá to len vyššia trieda. Skôr možno ide o zbytočné navýšenie ceny, nakoľko fabia je tak či tak dosť úzka. Sám by som to nevyužíval, ak totiž sklopim zrkadlá, o to bližšie sa ku mne postaví ďalšie auto a to teda nepovažujem za výhodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna to taky bude od krajiny. Treba v Italii jsem pozoroval, ze to uz ma snad kazdy novy maly Fiat nebo Alfa. Ale tam je to ve mestech jeste vic natesno nez u nas, takze to asi dava vetsi smysl. Navyseni ceny by to prave nemuselo byt, pokud by to bylo v ramci nejakeho paketu navic, stejne jako treba senzory nebo ruzni asistenti. Ale v zasade mas asi pravdu a nakonec ja nastesti taky nemusim parkovat v ulickach, kde by urvani zrcatka nejak akutne hrozilo. Az budu muset, tak si ho holt priklopim rucne ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mam Fabku I. comby a pri prehliadke a skusobnej jazde na zarazili tvrde plasty palubky a vyplne dvier.

Marne rozmyslam kedy mala Skodovka tak tvrde palubky. Este aj Skoda 10x mala mala na potyk prijemnejsiu palubku.

Ak to Skoda spravila z dovodu ceny da sa to pochopit, ale nech ponukne zakaznikom s vyssiou vybavou moznost si vybrat.

Musim povedat, ze tymto Skoda v mojich ociach dooost klesla. Technika je OK, elektronika je OK, exterier vynikajuci, ale palubka a vyplne dvier su na urovni modelu pre cenovo veeelmi citlivych zakaznikov a zachranovat to nejakou nalepkou je ubohe.

No mozno Skoda sa potrebuje s tymto modelom dostat do bodu, kde sa ocitol Seat s IBIZou, ked po X rokoch predsa len zmenil material palubky aby ozivil predaje. Mozno si to Skoda uvedomi, ale za ten cas moze prist o zakaznikov. Skoda by sa nemala snazit "dobebnut" Daciu. Skoda uz je v inej triede.

Ivo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne,má fabii 1 a byl se podívat na fabii 3,tak to chápu já.

Sousedka má nový služebák,tak jsem si to konečně pořádně prohlédnul.Je to krátká TSI 66kW,výbavu přesně nevím,holátko to ale není.Zarazila mě velikost předních světel a značná "vykulenost",zbytečně moc křivek u světel,oct.vypadá v tomhle směru o dva řády lépe,takhle si jednoduchý design nepředstavuju.Nepřítomnost opěrky pro levou nohu je do nebe volající,jsem zvědavý,jak bude koberec vypadat po několika zimách.docela mě překvapila velká vzdálenost zadní lavice od dveří,mohla být klidně o 5 cm širší,přece jen by se dozadu tři vešli lépe.Škodovka nárůst šířky dost prohospodařila,moc znát to uvnitř není.No a plasty jsou tragické,ne na pohled,ale s vyhlídkou do budoucna,nevěřím,že nebudou po 50000 drnčet,roomster lehce drnčí po 38000 a to má aspoň některé části měkčené.Fabia 1,co jsme měli byla po 120000 absolutně tichá.

Shrnuto a podtrženo,po oslavných ódách v časopisech a televizi jsem celkem zklamán.S autem jsem nejel,v jízdních vlastnostech a dynamice myslím problém není,ale je až moc vidět,že se šetřilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Standa.. vidíš, to je vec názoru. Mne zas octavia pripadá bez xenonov ako chudobný príbuzný fabie. U fabie väčšinu času svietia ledky, čo svetlo dosť zoštíhluje. Oproti fabii II je to dizajnový skok o svetelný rok. Oproti fabii I zas veľký skok v praktickom riešení interiéru.

Pochop, že nárast šírky o 5cm je len v "klikách" od dverí. A lavica nacapená na dvere by na pocitu bezpečnosti nepridávala.

Najskôr sa skús s autom previezť. Kritizovať, že sa šetrilo je dosť otrepaná fráza. Má pár nedostatkov v detailoch, to súhlasím. Z môjho pohľadu bola skôr fabia I predražená. V jej cene by som si v súčasnosti fabiu nevybral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta lavice by ani potom nebyla na dveřích nacpaná,tu šířku jsem myslel ironicky,samozřejmě vím,že velký krajíc je v klikách.To,že je něco otřepaná fráze naznamená,že to není pravda.Cenově byly všechny auta v době Fab1 jinde a je zajímavé,že na některých nástupcích tahdejších modelů to šetření není tolik vidět,naopak,jsou kvalitnější než tehdy.Ale to je jedno,lidi to kupují,tak co.Naše rodina je stejně jiná cílová skupina,Fabia pro nás stejně není,Roomster 2 bude cenově mimo,takže až ten náš doslouží půjdeme s největší pravděpodobností ke konkurenci.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...