Květen 17, 20196 r Před FL: Po FL Liší se maska a a světla v předu (vzadu nárazník a LED světla u některých verzí). Jinak ty MAD a jiné kvalitní potahy jsou všechny na upevnění složitější, jinak by nemohli obepnout dobře sedačku a to si tam pak člověk může rovnou dát pytel s Lidlu nebo to co používají mechanici...
Květen 17, 20196 r Jako nejlepší potahy jsou ty co jsou na sedačce z výroby, nevím proč na ně dávat cokoliv dalšího. Chápal jsem to v době hnusných potahů ve 120 nebo favoritech, chápu to u ojetého auta s prosezenými a potrhánými sedačkami, avšak zcela to nechápu u nového auta. Je to jako si obalit nový gauč do igelitu.
Květen 17, 20196 r V 29. 10. 2018 na 13:07, zwan napsal: Muzu potvrdit mel jsem F1 ELE rv.2005 a mela kontrolku ostrikovacu, operku nohy, svetylka ve prednich dverich,bocni listy, vyhrivane trysky ostrikovacu, kryty pod podlahou, zasterky, kontrolu zarovek,tempomat, tesneni kapoty, vymena zarovky nebyla tak komplikovana, přes x-kontakt byli vypnutý při startu světla a další spotřebiče, listy na náraznících, atd atd...... Buďme trochu spravedliví. Elegance byla reálně kupovaná (a to ještě v malé míře) až po faceliftu, který přinesl výrazné zlevnění. Do té doby byla Elegance naprostým zjevením. Ostatním verzím se o řadě věcí z uvedeného vůbec ani nezdálo. Navíc není výčet přesný. Vyhřívané trysky ostřikovačů byly za 600Kč, nebyly ve standardu. Zástěrky také ne, zadní stály 250 Kč. Kontrola žárovek je dnes standard v mnohem dokonalejším provedení. Těsnění pod kapotou nebylo standardem u všech verzí ani tehdy. A v základu nebyl např. pachový filtr (250Kč). Fabia III při faceliftu naopak zdražila a i tak je i po 14ti letech stále v prostřední výkonové variantě za stejnou cenu s nesrovnatelně (a to opravdu nesrovnatelně) bohatší výbavou. Takže nad nějakými drobnostmi nemá smysl brečet.
Listopad 25, 20195 r On 5/17/2019 at 12:12 PM, Lancelot said: Jako nejlepší potahy jsou ty co jsou na sedačce z výroby, nevím proč na ně dávat cokoliv dalšího. Chápal jsem to v době hnusných potahů ve 120 nebo favoritech, chápu to u ojetého auta s prosezenými a potrhánými sedačkami, avšak zcela to nechápu u nového auta. Je to jako si obalit nový gauč do igelitu. Třeba proto, že pozvracený potah snadno vypereš a bude tě to stát jen nadávky při jeho sundavání. Dobře, pozvracenou sedačku jsem ještě neuklízel a věřím, že něco projde skrz potah, ale všemožné potraviny hlavně od dětí, to by asi vypadalo (teprve mě to čeká tak jako tak). Nebo proto, že pokud auto nechci až do šrotu, tak bude mít sedačky jak nové, až se bude prodávat.
Listopad 25, 20195 r Jinak po dalších tisících km mě ještě štve, že dálková světla sice při vypnutí zapalování resetuje, ale stěrače ne. Takže nastartuji a dálková mi svítit nebudou, ale stěrač se mi nasucho setře. Sice jsem si říkal, že by to mohlo být bezpečnostní opatření, ale takové utržené stěrače v mrazu nebudou zrovna to pravé ořechové pro bezpečnost kdesi v lesích...
Listopad 25, 20195 r Inak to má napríklad auto vybavené dažďovým senzorom - teda ak majiteľ auta má stierače v polohe AUTO. ;)
Listopad 26, 20195 r Jde jen o to, že s dálkovými světly se už programovali. Kdyby nebylo "chytré" ani jedno jako ve Felicii, tak mě to štvát nebude:-).
Listopad 26, 20195 r Ty dálky i stěrače jdou pochopit. Pokud je na dálku odpružená poloha, tak se resetují páč se vypla bcm. Bez odpružené sviti. Stěrače jsou stejně tak dány polohou, tedy dělají co po nich chceme.
Prosinec 22, 20195 r V 25. 11. 2019 na 21:18, Mvek napsal: Jinak po dalších tisících km mě ještě štve, že dálková světla sice při vypnutí zapalování resetuje, ale stěrače ne. Svetla nemaji pevnou polohu packy, sterace ano.
Prosinec 22, 20195 r Asi vám oběma nerozumím. Dálková světla jsou v poloze odtlačené páčky a zůstávají tam. Ostatně se mi občas stane, že vyrazím mimo město, chci je zapnout a už to nejde, protože páčka je nadoraz, musím je nejdřív "vypnout" a znovu zapnout, aby se opravdu rozsvítily. Stěrače jsou také v té poloze o jeden, dva stupně nahoru pořád.
Prosinec 22, 20195 r Tak nevím. Když jsem je jednou omylem nechal v zaplé poloze tak mi dálky svítily hned. Ale to jsem ještě neměl FLA. To FLA si nastaveni nepamatuje. Taky proto, že funguje na pulz ne na polohu. Proto to znovuzapnutí.
Prosinec 23, 20195 r Fabia to má teď jinak jak ostatní modely a předchozí roky a nemá odpruženou polohu dálkových?
Prosinec 23, 20195 r Odpružená poloha myslím začala až MR2018... ja mám MR2017 a tiež ešte pevná poloha, ale teraz s FLA by sa zišla aj tá odpružená. ;)
Prosinec 23, 20195 r Áno, FLA prišlo až s faceliftom Fabie, ale odpružené páčky vraj začali dávať už aj tesne predFL, mám taký pocit. Niektorí však FLA máme dorobené aj do starších Fabii pred faceliftom, viac info tu... https://forum.skodahome.cz/topic/141915-fabia-iii-automatick%C3%A9-d%C3%A1lkov%C3%A9-sv%C4%9Btla-front-light-assistant-fla/
Prosinec 23, 20195 r Já na MR17 taky pevná poloha. Co jsem jel tehdá předváděcí MR18 tak měla taky pevnou.
Prosinec 23, 20195 r V rámci Octavie začala odpružená poloha už někdy v roce 2012. Dost mě překvapuje, že to není sjednoceno napříč modely. Tak zase o něco vzdělanější..
Prosinec 23, 20195 r Sem v životě neviděl auto, které by mělo odpruženou polohu pro dálkáče. To by se jako musela ta páčka celou dobu svícení držet? (Nemluvím o sv. houkačce.)
Prosinec 23, 20195 r Ne, prostě dáš pračku od sebe, svítí dálkové, přitáhneš (pozice pro světelnou houkačku), dálkové zhasnou.
Prosinec 23, 20195 r Nojo, vlastně. Já nemám žádnou zkušenost s automatikou FLA. Tam to zřejmě tak bude.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.