Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
Vloženo

Já jsem s 1.0 Mpi 55 kW   na Fabii III combi zatím maximálně spokojený, to co je o tomto motoru napsáno v předchozím článku plně potvrzuji, a to ho zatím ještě zajíždím. Předtím jsem měl Fabii II s 1.2 Tsi. 63 kW, takže motory porovnávám. Na můj styl ježdění, město, okresky, město, 2 x ročně na dovolenou dálnice je motor 1.0 Mpi ideální. A spotřeba zatím průměrem je 

5,1l/100km. Uvidíme po záběhu?

Vloženo (editace)

Tipuji na nový SM. Mělo tam dnes vyjít pojednání o malých autech viz. Fabia, Hyundai i20..........., ale ještě ten SM nemám ve schránce.

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo

Tak dneska sem se díval, že už jde u combi vybrat jenom motor 1.0 TSI 70kw a ve style ešte 1.0 Tsi 81kw Automatiku...

Žádný MPI motor nenabízí. Scala jim asi dává pořádně zabrat...?

Fabia.thumb.jpg.4f7bba9e60c797f7ce656206ac834276.jpg

Vloženo

Ubohá nabídka s jedním motorem. I když u výbavy Ambiente a Style je možnost dvou výkonových verzí. Trochu mi to připomíná ten vtip s výběrem barvy na FORD T: " Můžete mít vůz s jakoukoliv barvou, pokud si vyberete černou"?

Vloženo

Ani MPI 55kW už vypadlo taky z nabídky...

Je to z Auto7 duben 2019. Je tam test to Fabií se třemi motory. Bohužel ještě se mi ten časopis nepovedlo koupit, asi jezdím na špatně benzíny [emoji1787]

Vloženo

No nechci být špatným prorokem, ale troufám si typnout, že jednou, až se 1.0 Mpi nebude vyrábět (no, aby to nebylo celkem brzo), tak to bude vyhledávaná "DRŽÁK"  motorizace a ještě k tomu celkem úsporná. Určitě lepší než bzučící elektromotorizace. Už vidím, jak si kopu novou elektropřípojku k mé chatě,  abych tam mohl dojíždět a nabíjet  tam např. E Citigo, když nic jiného a nového nebude.............. Samozřejmě humor...........kol1

Vloženo

k tomu MPičku 55kW ... jestli ho neutly emise, ta 44kW verze má 110g, kdežto 55kW má 111g a víme jak to teď v Bruselu je s honem na CO2 ... páč ho v konfigu nemá ani CitiGo

Vloženo

No jo no, pěkná demence ty limity. Zlatej dieselgate.

Někteří by se měli zvednout z prdelí a podívat se na následky přísného snižování emisí. 

Ale co je těm lidem po segmentu malých aut, oni mají nosánky na onačejší limuzínky. 

Vloženo
před 10 hodinami, Martab napsal:
před 10 hodinami, Martab napsal:

No jo, ještě ty naše 1.2/1.0 TSI 81kW s 6q manuálem vez GPF budou velmi vyhledávané :D

 

Jestli projdou emisemi... 

Vloženo

Tak schváleny byli, takže přísnější emisní limity a limity na CO2 se jich netýkají. A snad ty motory nebudou trpět technickými problémy které by dělali problém na STK (emisích).

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Řekl bych, že teď je výběr hodně zjednodušený, respektive v podstatě žádný. V nabídce zůstal jen motor 44 kW a 70 kW a ten slabší navíc jen pro hatchback. Teda ne že bych ho chtěl v kombíku, nechtěl bych ho ani v hatchbacku, píšu to proto, že v hatchbacku je alespoň nějaká volba zatímco u Combi zbyl na "výběr" jen jeden motor.

 

Víte o tom někdo něco víc? Třeba kdy se nabídka rozšíří? Nechce se mi věřit, že by trvale ořízli nabídku takovýmto způsobem. Pokud by to tak bylo, tak si mohli ušetřit práci na faceliftu a Fabii ukončit úplně, protože z téhle "nabídky" už si podle mě nemůže skoro nikdo vybrat.

Vloženo (editace)

Zdravím. Plánuji koupit jako druhé auto do rodiny další fábku.

Mám teď combi 1.2tsi 66kw. Taťka má novější 1.0tsi 70 a mimo větších vibrací je též perfektní.  Chci něco na courání po okolí, hlavně do práce sem tam 15km a víkendy na nákup s rodinou dvě děti a dva dosp. 

Na druhé auto ale potřebuji kouli pro občasné odvezení, čehokoliv na barák, nebo převozu moto, vše minimálně.

Chci ale co nejúspornější auto s malými náklady na provoz. O výkon ani tak moc nejde. Pokud se  zvládne rozjet  stovkou  a na tempomat v kopci se nebude muset podřazovat, tak není problém.  To aby to ujíždělo pod zadkem si kompenzuji na moto ?.

Dost přemýšlím o fichtlu MPI 44kw(2015-2016).

Díky všem za rady pro mě. 

Editováno: , autor: octavia_66_tdi
Vloženo

Nejspíš jim bude dělat dost problém certifikace motorů na normu Euro 6d-TEMP, která má platit od září.

- měření emisí v reálném provozu

- certifikace s různou výbavou auta

- Conformity Factor (V testu auta budou moct produkovat maximálně o 110 % více emisí NOx oproti výsledku naměřenému v laboratoři podle WLTP a maximálně o 50 % více pevných částic.)

 

A další speciality z dílny EU..:mellow:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...