dodge Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 (editace) Jaká "papírová" spotřeba? Existuje jenom normovaná spotřeba, stanovovaná za normovaných podmínek a uváděná v dokumentaci vozidla, a provozní spotřeba, kterou vozidlo dosahuje za různých podmínek v praktickém provozu. Provozní podmínky se mohou značně lišit od normovaných podmínek, proto se provozní spotřeba značně odlišuje od normované. Editováno: 16. Prosinec 2016, autor: dodge Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tažak Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 Konečně rozumný názor na spotřebu,že spotřeba podle normy není provozní neví nikdo z novinářů.Ve všech testech operují se "spotřebou udávanou výrbcem" nebo "za kolik to má jezdit".Když jsem se jich ptal kde tento údaj berou,koukali na mě jako na blázna. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 No, ja teda mam 1.4 motor na plyn, mam na nem na plyn najeto 110 000km a jedine kdy smrdi je kdyz tankuju a obsluha vytahuje pistol.. ver tomu,ze doba 120tek, kdy plyn smrdel v celem aute je davno pryc... pokud vedle sebe postavim 2 auta tak ti garantuju, ze krome zlute nalepky a diry na plneni LPG nepoznas, ze je auto na plyn.. takove ty kecy, ze v LPG aute smrdi plyn jsou fikce hodne do poradu verte-neverte. To teda daleko vic smrdi nafta + problemy s moznym zamrzanim nafty v zime.. jeste mam v zive pameti, kdyz kamosum na horach zamrzla nafta pri -25 na horach pred 4ma rokama.. a to tam lili aditivia.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 Já tim myslel to, že u velkobjemu je papírová a skutečná stejná. Už v roce 2000 jsem jezdil s opel omega 2.5 v6 automat. V papírech 11.5 l/100 a skutečnost 11 a bylo jedno jesli se jelo město nebo venku. A pochopitelně dostávala záhul jako Mohelnice Brno za 55 minut. Sorry za ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 Ještě k názvosloví. Pro normálního člověka je to ta provozní. Pro firmu a stát při výpočtu náhrad je to normovaná. A tím je zaděláno na problém. A ten rozdíl je právě dán tou metodikou. A jelikož to je vymyšlené tak že to jde oblbnout fičurkama na motoru které v provozním stavu spotřebu zvyšují. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 Mě nesmrdí plyn fyzicky jen že jsem si k němu zatím nevytvořil náklonost. Asi ani nevytvořím dokud nevymyslí nebo nezlevní technologii která bude efektivní na turbomotorech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 OK, tož Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 No já čekám na TSI 66 kw. Můžu ale říct, že kdyby se ještě vyráběla 1.4 MPI 63 kw co mám doted, tak jdu opět do této atmosféry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 A duvod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Atmo 1,4 nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Leda žeby plyn, lepší zas než do tříhrnků. Ale jinak je už 1.2TSi v nejlepší formě, paradoxně těsně předtím než ji nahradí 1.0tsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 1.2 TSi EA211 byla ve forme hned od zacatku. Nebo snad znas nejakou skutecnou bolest techto motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Tak to byla koneckonců i EA111, těsně před ukončením výroby :-) U EA211 ze začátku nebyly úplně ok přestavovače vačkové hřídele. Tátovi mého kolegy z práce se na oktávce za jízdy vysypal, výsledkem byla výměna celého motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Jasne, muze se stat, ale masove problemy jako ze zacatku u EA111 jsem nezaznamenal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 před 1 hodinou, MilanHos napsal: Leda žeby plyn, lepší zas než do tříhrnků. Ale jinak je už 1.2TSi v nejlepší formě, paradoxně těsně předtím než ji nahradí 1.0tsi. proto jsem si pospíšil a kupuju ještě 1.2.TSI 4-válec ..tu moji TSI mám 2,5 roku a ještě bych ji dalších 2,5 roku splácel..tak jsem ji rychle doplatil ...doufám že bude šlapat motor jak u této dosavadní bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 (editace) před 11 hodinami, Maverick napsal: A duvod? Kvůli spolehlivosti. Za 6 let a 140000 km vč. LPG, bez jakékoliv závady. No třeba se ale TSI také osvědčí. Plyn už tam naroubovat samozřejmě nenechám a interval výměny oleje snížím na pevný, jako u současné 1.4 Editováno: 4. Únor 2017, autor: Vojta.MM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 8. Květen 2017 Sdílet Vloženo 8. Květen 2017 V 4. 2. 2017 na 1:53, Maverick napsal: A duvod? Jeden důvod by se našel - důvěryhodnost a jednoduchost prověřená kilometry i časem. EA211 je sice prověřen kilometry u majitelů, kteří jezdí hodně, není ale prověřen v čase u majitelů, kteří jezdí málo. Zatím nikdo neví, co bude odcházet po 10 - 15 létech nikoliv z důvodu opotřebení, ale z důvodu stárnutí. Jako tzv. jistota na důchod pro málo jezdícího majitele je pro mě důvěryhodnější 1,4_16V_MPI 63kW, byť jsem nově majitelem 1,2_16V_TSI_66kW. Ale třeba budu mile překvapen, tak jako jsem byl u motoru 1,2_12V_HTP_47kW, který (přes různé nepěkné zvěsti) těch 10 let bez problému vydržel (a i kdyby se teď vysypal, tak celková GO stojí v Motorservisu Ivan Kasl z dnešního pohledu směšných 25000Kč). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 8. Květen 2017 Sdílet Vloženo 8. Květen 2017 Při hodnotě auta 50 000 mi částka za opravu 25 000 kč moc směšná nepřijde :-). 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 8. Květen 2017 Sdílet Vloženo 8. Květen 2017 @veliz Co odejde po 10-15 letech? Asi to stejný co může odejít po 15 letech na 1.4i 63kw(ale nemusí) Na TSi je bohužel navíc turbo co může odejít jinak co jinýho. A repas po 15 letech může být za stejnou cenu u nějakýho garážníka.. Pokud jde o téma jaký motor do F3 a jelikož není co jinýho vybrat a je zcestný řešit tady 1.4i tak si dovolím říct že jedině TSi. Automobilový trh jde s dobou a poptávkou, chceme levné a vybavené auto tak ho máme. Pokud auto chceš mít dýl jak 10 let tak koupit nové a chovat se k němu tak aby vydrželo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 16. Květen 2017 Sdílet Vloženo 16. Květen 2017 (editace) V 8. 5. 2017 na 21:42, MilanHos napsal: Co odejde po 10-15 letech? Asi to stejný co může odejít po 15 letech na 1.4i 63kw(ale nemusí) Na TSi je bohužel navíc turbo co může odejít jinak co jinýho. A repas po 15 letech může být za stejnou cenu u nějakýho garážníka... Turbo jistě, já jsem měl spíš na mysli rozdíl přímý - nepřímý vstřik, vysoký tlak - nízký tlak. Vstřikovače TSI jsou v principu podobné těm z TDI CR, a ty jak známo odcházejí, žádný garážník je neopraví a jsou extrémně drahé. Ale což, nakonec já jsem první majitel, mám 5 let záruku a co odejde po 10 létech nebo po 100000km už mě třeba nebude zajímat. Editováno: 16. Květen 2017, autor: veliz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Květen 2017 Sdílet Vloženo 16. Květen 2017 No oni jaksi ty vstřiky na TSI moc neodcházejí. Ta podobnost je jen vzdálená, minimálně je tam ohromný rozdíl v tlaku paliva a samozřejmě v ceně, kdy vstřikovací ventil na TSI stojí někde kolem 1800 Kč... To se s dieselem absolutně nedá srovnat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Květen 2017 Sdílet Vloženo 16. Květen 2017 (editace) @veliz Neznamená to že když jsou možná podobné tak že můžou stejně trpět. Přesně tak, s novotinou tě to moc trápit nemusí, zároveň bohužel jsi odkázaný příště zase na novotinu, protože za 5 let bude situace s ojetinama asi zas o něco horší Editováno: 16. Květen 2017, autor: MilanHos 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 17. Květen 2017 Sdílet Vloženo 17. Květen 2017 Tak to jste mě uklidnili, 8000 za 4 ventily není sice úplně zadarmo, ale taky to není důvod k likvidaci rodinných úspor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlr Vloženo 19. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2017 (editace) Jaky motor doporucite pro takovyto mini najezd: Kazdy den do prace 3km tam a 3km zpatky pouze ve meste. Plus parkrat tydne rozvoz deti a opet pouze mesto 3+3km tam/zpet. Editováno: 19. Říjen 2017, autor: hlr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 19. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2017 Ten najlacnejší.. 1.0mpi 44kw aj s prstom v nose. Chceš kupovať nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.