Přejít na obsah

Jaký motor vybrat pro FIII?


Dana Barosova

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Já jsem s 1.0 Mpi 55 kW   na Fabii III combi zatím maximálně spokojený, to co je o tomto motoru napsáno v předchozím článku plně potvrzuji, a to ho zatím ještě zajíždím. Předtím jsem měl Fabii II s 1.2 Tsi. 63 kW, takže motory porovnávám. Na můj styl ježdění, město, okresky, město, 2 x ročně na dovolenou dálnice je motor 1.0 Mpi ideální. A spotřeba zatím průměrem je 

5,1l/100km. Uvidíme po záběhu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nechci být špatným prorokem, ale troufám si typnout, že jednou, až se 1.0 Mpi nebude vyrábět (no, aby to nebylo celkem brzo), tak to bude vyhledávaná "DRŽÁK"  motorizace a ještě k tomu celkem úsporná. Určitě lepší než bzučící elektromotorizace. Už vidím, jak si kopu novou elektropřípojku k mé chatě,  abych tam mohl dojíždět a nabíjet  tam např. E Citigo, když nic jiného a nového nebude.............. Samozřejmě humor...........kol1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Řekl bych, že teď je výběr hodně zjednodušený, respektive v podstatě žádný. V nabídce zůstal jen motor 44 kW a 70 kW a ten slabší navíc jen pro hatchback. Teda ne že bych ho chtěl v kombíku, nechtěl bych ho ani v hatchbacku, píšu to proto, že v hatchbacku je alespoň nějaká volba zatímco u Combi zbyl na "výběr" jen jeden motor.

 

Víte o tom někdo něco víc? Třeba kdy se nabídka rozšíří? Nechce se mi věřit, že by trvale ořízli nabídku takovýmto způsobem. Pokud by to tak bylo, tak si mohli ušetřit práci na faceliftu a Fabii ukončit úplně, protože z téhle "nabídky" už si podle mě nemůže skoro nikdo vybrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Plánuji koupit jako druhé auto do rodiny další fábku.

Mám teď combi 1.2tsi 66kw. Taťka má novější 1.0tsi 70 a mimo větších vibrací je též perfektní.  Chci něco na courání po okolí, hlavně do práce sem tam 15km a víkendy na nákup s rodinou dvě děti a dva dosp. 

Na druhé auto ale potřebuji kouli pro občasné odvezení, čehokoliv na barák, nebo převozu moto, vše minimálně.

Chci ale co nejúspornější auto s malými náklady na provoz. O výkon ani tak moc nejde. Pokud se  zvládne rozjet  stovkou  a na tempomat v kopci se nebude muset podřazovat, tak není problém.  To aby to ujíždělo pod zadkem si kompenzuji na moto ?.

Dost přemýšlím o fichtlu MPI 44kw(2015-2016).

Díky všem za rady pro mě. 

Editováno: , autor: octavia_66_tdi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejspíš jim bude dělat dost problém certifikace motorů na normu Euro 6d-TEMP, která má platit od září.

- měření emisí v reálném provozu

- certifikace s různou výbavou auta

- Conformity Factor (V testu auta budou moct produkovat maximálně o 110 % více emisí NOx oproti výsledku naměřenému v laboratoři podle WLTP a maximálně o 50 % více pevných částic.)

 

A další speciality z dílny EU..:mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...