hlr Vloženo 19. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2017 jj uvazuji o novem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2017 A dava to smysl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Třeba někomu pomůže při rohodování. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Já jsem s 1.0 Mpi 55 kW na Fabii III combi zatím maximálně spokojený, to co je o tomto motoru napsáno v předchozím článku plně potvrzuji, a to ho zatím ještě zajíždím. Předtím jsem měl Fabii II s 1.2 Tsi. 63 kW, takže motory porovnávám. Na můj styl ježdění, město, okresky, město, 2 x ročně na dovolenou dálnice je motor 1.0 Mpi ideální. A spotřeba zatím průměrem je 5,1l/100km. Uvidíme po záběhu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radlat Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 to Martba: SM nebo AutoTip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 (editace) Tipuji na nový SM. Mělo tam dnes vyjít pojednání o malých autech viz. Fabia, Hyundai i20..........., ale ještě ten SM nemám ve schránce. Editováno: 15. Duben 2019, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ibe Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Tak dneska sem se díval, že už jde u combi vybrat jenom motor 1.0 TSI 70kw a ve style ešte 1.0 Tsi 81kw Automatiku... Žádný MPI motor nenabízí. Scala jim asi dává pořádně zabrat...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Ubohá nabídka s jedním motorem. I když u výbavy Ambiente a Style je možnost dvou výkonových verzí. Trochu mi to připomíná ten vtip s výběrem barvy na FORD T: " Můžete mít vůz s jakoukoliv barvou, pokud si vyberete černou"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Ani MPI 55kW už vypadlo taky z nabídky...Je to z Auto7 duben 2019. Je tam test to Fabií se třemi motory. Bohužel ještě se mi ten časopis nepovedlo koupit, asi jezdím na špatně benzíny [emoji1787] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 No nechci být špatným prorokem, ale troufám si typnout, že jednou, až se 1.0 Mpi nebude vyrábět (no, aby to nebylo celkem brzo), tak to bude vyhledávaná "DRŽÁK" motorizace a ještě k tomu celkem úsporná. Určitě lepší než bzučící elektromotorizace. Už vidím, jak si kopu novou elektropřípojku k mé chatě, abych tam mohl dojíždět a nabíjet tam např. E Citigo, když nic jiného a nového nebude.............. Samozřejmě humor........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Divný.. Jak to tedy je s tím 81kW dsg, kdy a jestli vůbec ho v nabídce zruší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 k tomu MPičku 55kW ... jestli ho neutly emise, ta 44kW verze má 110g, kdežto 55kW má 111g a víme jak to teď v Bruselu je s honem na CO2 ... páč ho v konfigu nemá ani CitiGo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 U Citiga motor 55 Kw v konfigurátoru je např. zde: http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/nf1/61619#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NF1&cc-carline=61619&cc-equipment=&cc-motor=188339&cc-color=K5K5&cc-interior=GE&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"lastConfigurationHash"%3A"4_AV_GE_K5K5_"} Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 aha, pravda, nicméně to jen potvrzuje moji doměnku o emisních důvodech, páč CitiGo je má nižší než Fábie (97 resp. 103g dle převodovky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Tak CitiGo už nejde objednat, takže jeho nabídka motorů je celkem irelevantní [emoji53] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 Tato tema zachvilu nebude ani potrebna pri tomto trende... zachvilu pojde obejdnat iba s jednym motorom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 No jo no, pěkná demence ty limity. Zlatej dieselgate. Někteří by se měli zvednout z prdelí a podívat se na následky přísného snižování emisí. Ale co je těm lidem po segmentu malých aut, oni mají nosánky na onačejší limuzínky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 No jo, ještě ty naše 1.2/1.0 TSI 81kW s 6q manuálem vez GPF budou velmi vyhledávané :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 Vidím že jsem udělal s predFL 1.0tsi 81kw ještě dobře ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 17. Duben 2019 Sdílet Vloženo 17. Duben 2019 před 10 hodinami, Martab napsal: před 10 hodinami, Martab napsal: No jo, ještě ty naše 1.2/1.0 TSI 81kW s 6q manuálem vez GPF budou velmi vyhledávané :D Jestli projdou emisemi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Duben 2019 Sdílet Vloženo 17. Duben 2019 Tak schváleny byli, takže přísnější emisní limity a limity na CO2 se jich netýkají. A snad ty motory nebudou trpět technickými problémy které by dělali problém na STK (emisích). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 Řekl bych, že teď je výběr hodně zjednodušený, respektive v podstatě žádný. V nabídce zůstal jen motor 44 kW a 70 kW a ten slabší navíc jen pro hatchback. Teda ne že bych ho chtěl v kombíku, nechtěl bych ho ani v hatchbacku, píšu to proto, že v hatchbacku je alespoň nějaká volba zatímco u Combi zbyl na "výběr" jen jeden motor. Víte o tom někdo něco víc? Třeba kdy se nabídka rozšíří? Nechce se mi věřit, že by trvale ořízli nabídku takovýmto způsobem. Pokud by to tak bylo, tak si mohli ušetřit práci na faceliftu a Fabii ukončit úplně, protože z téhle "nabídky" už si podle mě nemůže skoro nikdo vybrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 Jestli se bude rozšiřovat nevím, ale pokud k tomu dojde, tak to bude nejspíš s náběhem MR20 a v souvislosti s platností nových limitů a metodik od září 2019. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 (editace) Zdravím. Plánuji koupit jako druhé auto do rodiny další fábku. Mám teď combi 1.2tsi 66kw. Taťka má novější 1.0tsi 70 a mimo větších vibrací je též perfektní. Chci něco na courání po okolí, hlavně do práce sem tam 15km a víkendy na nákup s rodinou dvě děti a dva dosp. Na druhé auto ale potřebuji kouli pro občasné odvezení, čehokoliv na barák, nebo převozu moto, vše minimálně. Chci ale co nejúspornější auto s malými náklady na provoz. O výkon ani tak moc nejde. Pokud se zvládne rozjet stovkou a na tempomat v kopci se nebude muset podřazovat, tak není problém. To aby to ujíždělo pod zadkem si kompenzuji na moto ?. Dost přemýšlím o fichtlu MPI 44kw(2015-2016). Díky všem za rady pro mě. Editováno: 14. Květen 2019, autor: octavia_66_tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ibe Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 Nejspíš jim bude dělat dost problém certifikace motorů na normu Euro 6d-TEMP, která má platit od září. - měření emisí v reálném provozu - certifikace s různou výbavou auta - Conformity Factor (V testu auta budou moct produkovat maximálně o 110 % více emisí NOx oproti výsledku naměřenému v laboratoři podle WLTP a maximálně o 50 % více pevných částic.) A další speciality z dílny EU.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.