Přejít na obsah

Ztráta chladící kapaliny


Kropin

Doporučené příspěvky

Mě, když prolínala kapalina kolem starší svorky na hadici, tak to taky nebylo skoro vidět.

Podle mě to z toho teče když se okruh prohřeje a natlakuje.

 

Já dolíval 1 litr týdne, nakonec nové svorky na hadici a mám klid. 

 

Takže bych začal nejprve u tohoto lehkého úniku a uvidíš, třeba se to zlepší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nakoniec unik bol cez dalsiu sponu z druhej strany hadice. Skusobna jazda na plny plyn a zatial netecie.

Avsak po otvoreni expanzky po dojazde naspat do servisu a beziacom motore (samozrejme, ze tam bol tlak jak svina) vidiet v expanzke ako vychadzaju bublinky. Nie je to pravidelne bublanie.

Kedze motor bol uz nahriaty a voda mala 90 stupnov, tak nevidim dovod preco by sa tam mali robit bubliny.

Je ro ale divne, ze nemam ziaden olej v expanzke a ani tie bubliny nevychadzaju pravidelne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobry den, neviem ci sa to uz riesilo, mam Skodu Superb II 2.0 TDI 125kw motor CBBB, po vymene rozvodov a vodnej pumpy sa mi zacala stracat chladiaca kvapalina z nadrzky, po jazde cca 100 - 150 km zostane nadrzka prazdna co zacne signalizovat aj na palubnom pocitaci. Pred vymenou rozvodov som taky problem nemal.

Nejake rady? Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som to u servisaka co to robil, ze znovu vsetko pozreli, rozobrali a nic netecie, nic nie je mokre ani vlhke ani zatecene, povedal mi, ze bude problem v hadici, ktora ide z nadrzky, ze za tepla sa hadica roztiahne a tam sa kvapalina nahromadi, a nasledne ked povolim viecko na nadrzke sa kvapalina da do normalu. Ako zacarovany kruh..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém na uplně stejném motoru...Jen jsem nikdy neměl nádržku uplně práznou...Vždy chybělo jen trochu...Po povolení víčka stoupla hladina do normálu...Vyměnil jsem nádržku i víčko (original Škoda) a nepomohlo...Dnes jsem dal auto do servisu a budou hledat kde to uniká...Taky říkal něco o nafouknuté hadičce...Pokud nic nenajdou, mohlo by to být prý prasklé těsnění pod hlavou...Auto jede normálně, teplota drží jak má a emulzi na víčku taky nemám...Tak uvidíme co mi zítra řeknou a dám vědět...Třeba za poslední týden se to neozvalo ani jednou, ale předtím skoro každý den...Snad to bude nějaká prkotina...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz sa to tu riesilo.

 

Ja mam tiez CBBB motor a tiez sa mi stale straca. Najma ked idem sviznejsiu jazdu.

Uz som bol na meranie tlaku a nic. Jeden znamy mi povedal, ze to moze byt chladic vyfukovych plynov. Vymenil som za novy a robi to stale.

Tiez nemam ziadnu emulziu v expanzke a ani necmudim.

Vymenil som aj viecko expanzky a stale to iste.

V expanzke sa mi robili kedysi bublinky pri nastartovanom motore, no teraz ich vidiet ovela menej. Ja viem...poviete tesnenie pod hlavou. No uz som najazdil vyse 20000 km a skor sa to zlepsilo ako zhorsilo. Cele toto leto som napriklad nemusel dolievat.

Kazdopadne je to s tou vodou nestastne riesenie od Skodovky.

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak u mě problém vyřešen...Voda se ztrácela přes vodní pumpu...Při výměně rozvodů ihned po koupi auta (před 2 lety) mi frajeři v servise namontovali neoriginal rozvodovou sadu...Samozřejmě za cenu originalu...Pumpa vydržela 50 tisic km a bylo mi doporučeno vyměnit i zbytek,takže komplet nové rozvody a je klid...

Motor CBBB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak i já se bohužel přidávám do "klubu" ztráty vody...... ach jo.

Mám CFFB, najeto 207.000 km
 

Po té co Superb dostal před nedávnem nové rozvody a setrvák se mě rozhodl pozlobit.

V horizontu posledních 3 týdnů 2x dolití nádržky G12kou vždy tak 0,5 l..... tedy ztráta  cca 1L/1000 km.

Projevy žádné, olej čistý, nádobka také. Vůz je nyní v servisu a při pohledu za motor je unik mezi blokem a hlavou.

Tento týden by měla jít hlava dolů a uvidí se co se najde.
(zatím předběžná prognóza servismana je těsnění, popř. hlava nebo blok)

 

Auto jsem neuvařil, ani nejsem žádný závodník, SW motoru je původní, studený motor nevytáčím, auto dostává co potřebuje, olej měním do 15 tis.km a v DSG v půlce intervalu.

To mám za tu péči!

 

 

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mohol by mi niekto vysvetlit naco su v chladiacom systeme tieto skrtiace klapky (7 a 13)? Dalej... Naco je "4/2-cestný ventil s termoregulátorem chladicí kapaliny" (14)?

Vdaka.

 

Tieto suciastky viem co su:

10 - Čerpadlo 2 chladicí kapaliny -V178 -

12 - Snímač teploty chladicí kapaliny - výstup chladiče -G83-

Image3.gif

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Aby som pridal aj ja moje poznatky. Najazdil som uz od vymeny chladica klimy cca 2000km a voda vyzera byt ok.

Takze u mna to robilo zrejme to, ze prvy chladic v poradi je chladic klimy. Ten mal znicene rebrovanie v dolnej casti a tym, ze pravdepodobne prepustal cca 40% vzduchu cez seba na intercooler a chladic kvapaliny, tak zadny chladic nestihal a vyrazalo mi vodu cez expanzku. Samozrejme je mozne, ze bolo potrebne urobit aj odvzdusnenie systemu cez diagnostiku, ktoru som predtym nikdy nerobil.

 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...