Publikováno Červen 7, 201510 r Ahoj muzete mi nekdo poradit proč mi porad sviti pravy predni blinkr ? Jel jsem po dalnici a najednou se mi rozsvitila lampicka na palubce (zkontrolujte pravou predni smerovku). Kdyz auto zamknu a jdu pryc tak porad sviti, proste tam jde neustale proud jako by to bylo napojeny primo na baterce. Aktualne jezdim s odpojenym blinkrem. Dekuji za rady
Červen 7, 201510 r Bohužel odešel výstup na BCM jednotce. Nutná výměna. Nebo napojení na zadní blinkr a vypnutí hlídání okruhu blinkrů.
Červen 7, 201510 r Možnost tu je. Stačí jednoduchý pokus zda to je BCM jednotkou....odpoj baterii na hodinu a pak připoj. Jestli nebude hned blinkr svítit na té straně tak je to s jistotou BCM jednotka.
Červen 7, 201510 r Autor Jeste me napada jestli to nema neco spolecnyho s tim ze jsem tam dodelaval xenony.
Červen 7, 201510 r Autor Jako ze ty xenony tu jednotku odepsaly ? Jak je to mozny ?bkamaradi je tam maji taky a jsou v pohode, akorat kdyz nazhavy tak jim problikavaj.
Červen 8, 201510 r Autor Takze kdyz vymnim jednotku a bude to v pohode. Mohu koupit zarovky HOD ?? abych to zas neodepsal ? (Je to narmalni halogenova zarovka naplnena plynem)
Červen 8, 201510 r Asi se ptáš jen kvůli té jednotce, že budeš ostatním svítit do očí jako kokot tě nezajímá?
Červen 8, 201510 r Autor Jen nechápu proč bych měl někoho osilnovat když mám čočky a správně naštelovaná světla.
Červen 8, 201510 r Kdybys radši zainvestoval do origo bixenonů,dají se sehnat už za celkem rozumný peníz tak bys udělal nejlíp jak pro sebe tak pro ostatní účastníky provozu. Spočítej si co tě stály ty sr.čky co ti odpálily jednotku plus druhou jednotku co teď musíš koupit za to už si mohl mít nakoupenou třeba kabeláž s čidlama k bixenonům...
Červen 8, 201510 r No to teda má xenonové světlomety musí mít vždy i ostřikovače, protože když se zašpiní, světlo z nich se rozptyluje jen tak pro parádu tam nejsou jestli nechceš origo xenony tak raději kup kvalitní homologované žárovky se zvýšenou svítivostí já je používal když jsem měl jedno auto bez xenonů a svítilo to celkem slušně.
Červen 8, 201510 r Šetření většinou nevede k úsporám. Kolega mi takle vysvětloval, jak nebude kupovat 5W30 do svého TDI, protože 5W40 po 10tkm úplně v pohodě. Teď řeší kaput DPF a odchází mu turbo. Ještě tu máme jednoho, co říkal cosi o naftě, že objevil bezva benzinu s bionaftou. Motor mu vydává divné zvuky. Asi bude brzo shánět nové vstřiky.
Červen 8, 201510 r Autor Mirdas: kdyt to jsou obycejne zarovky, akorat maji xenon efekt a jsou napusteny plynem.
Červen 9, 201510 r To ano ,ale je to přece jen lepší světlo oproti obyč. žárovkám samozřejmě xenonům se to nevyrovná, ale pořád 100x lepší než to cos tam dal ty HIDky hlavně kdybys někdy chtěl zkusit jiné žárovky tak tam nedávej nějaké 100 W a víc při nejlepším se ti roztaví konektor u žárovky a taky světlomet Ti děkovat nebude,jde z toho teplo jak sviňa. Na závěr bych to shrnul takto : pokud chceš dobře vidět což v dnešním provozu a neosvětlených chodcích apod. je potřeba,ale zase abys neoslňoval ostatní účastníky provozu a vyhnul se případným problémům s policií při kontrole,nemluvě o STK tak tam dej origo BIXENONY. Pokud nechceš tolik investovat tak tam dej ty žárovky s lepší svítivostí samozřejmě homologované Myslím,že už nemá smysl to víc rozebírat...
Červen 9, 201510 r Mirdas: kdyt to jsou obycejne zarovky, akorat maji xenon efekt a jsou napusteny plynem. 100watová žárovka rozhodně není obyčejná, máš to u toho i napsaný, že to není homologované pro provoz na pozemních komunikacích.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.