Martin Bednář Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 Co si myslíte o tomto motoru? Původně jsem chtěl opět 1.8 TSI, ale po přečtení tohoto testu, jsem o něm začal uvažovat.http://www.auto.cz/skoda-superb-iii-jizdni-dojmy-s-1-4-tsi-110-kw-svypinanim-valcu-act-video-87125 Díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 Vykon OK, ale nezamlouva se mi to vypinani valcu. Uz jen z pohledu potencionalni zavady, Nevim ten Brusel a jeho ekologie nas jednou znici.Ve stredu si du pro oktu 1.4/110KW ktera, ale nema to vypinani valcu. Nevim proc to do toho Supa dali a do oktavek ne. Ale jsem jedine rad. Ale jinak vykonove to bude pro supa uplne OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PegasHK Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 poruch bych se nebál, je to dost "stará" tedy známá technologie... Z testu bych nevycházel, prostě to chce osobně projet na předváděcím autě na okreskách, ve městě, trochu tomu naložit... Pak bych se rozhodl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Proč prostě není možnost volby? Na lince je to beztak jedno, co tam prdnou za motor, zobrazení na budících je jen o kódování. Toto mě rozčiluje, že se člověku pořád něco vnucuje. Protože jinak ten motor bude ok na běžné ježdění. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 25. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 Pristi vikend budu mit tuto motorizaci pujcenou. Bohuzel s DSG, ale predstavu o motoru si tak clovek snad udela. Kdyz to bude stejne dynamicky a tichy jako moje soucasna 1.8tsi, tak do toho pujdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 25. Červen 2015 Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 Martine jak bohužel? buhu dík. Příští čtvrtek jedu pro sportsvana s tímto motorem s dsg (ale bez vypínání válců) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 3. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2015 Ja som chcel tiez tu 1.4 110kw ale vseci znami mechanici ma od neho odhovarali. Hlavne ze ta zivotnost je dost mala a ze je to mali motor. Hodi sa do fabie alebo rapida. Tak potom som objednal 2.0 tdi istota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 čeho? zaneseného filtru pevných částic? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 Malý motor? Ježíš, to jsou žvásty. Ti tvoji mechanici budou asi skuteční "odborníci". Někdo prostě nemusí mít v autě 200 kW motor a tento mu naprosto dostačuje. A jaképak jsou ty problémy se životností? Poděl se s námi, ať víme, proč tento motor nemáme kupovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 4. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 Tak prvni dojmy po cca. 1000km. 1.4tsi v SIII daleko tissi nez soucasna 1.8tsi, o motoru takrka nevis. Dynamika plne dostacujici. Mozna pri zrychlovani nad 150km/h trochu mdlejsi projev, ale to muze byt tim DSG. Spotreba po meste o cca. 3/4 litru az litr mensi. O funkci ACT - odpojovani valcu - prakticky nevis do te doby, nez ti to auto vypise na displeji. Dalnice, rovinka a ve 140 klidne jedes na dva valce :-) Puvodne jsem chtel koupit opet 1.8tsi, ale ta 1.4tsi na moje jezdeni je plne dostacujici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 (editace) Malý motor? Ježíš, to jsou žvásty. Ti tvoji mechanici budou asi skuteční "odborníci". Někdo prostě nemusí mít v autě 200 kW motor a tento mu naprosto dostačuje. A jaképak jsou ty problémy se životností? Poděl se s námi, ať víme, proč tento motor nemáme kupovat. Ked robia v skode tak by mali byt odbornici. Ci? Zevraj to je maximalne odlahceny motor a je vyzmykany vykonovo. Uz nie jeden robili po cca 100000km. No neviem mozno je tento vylepseny a neznicetelny a vydrzi aspon 300 000 ale asi. Nie. Pocitajte fora a tan su skusenosti. Skusal som ten motor aj ked len 60km a nebolo to nic hrozne. Slo to pekne ale nevie. Proste 1.4 do superba? Editováno: 4. Červenec 2015, autor: vavrorr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 čeho? zaneseného filtru pevných částic?Dufam ze nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 To, že někdo dělá v autorizáku, ještě nic nezaručuje. Fora sleduji a ničem zásadním nevím. Proto se ptám. Možná si ty motory jenom pleteš, ono EA111 a EA211 jaksi není totéž...Tys tady napsal výkřik bez konkrétních údajů, takže je to totálně o ničem. Nezapomínej, že jsi momentálně na technickém foru a ve specializovaném tématu o motorech a ne někde v hospodě, kde se motory hodnotí podobným stylem. Takže máš nějaké konkrétní informace, nebo je to stále ve fázi "jedna paní povídala"? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Nevedel som ze su tu len sami profesionaly. Pardon ak som sa ta dotkol. 1.4 je najlepsi motor vydrzi 1000 000km bez poruchy a mali by ho davat aj do nakladnych aut. Ja som tu napisal ken svoj nazor. A dalsi moj nazor je ze objem nicim nenahradis. Vsetko je na ukor niecoho. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 5. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 (editace) Osobne si nemyslim, ze servisaci Skodovky tento motor mohou nejak moc znat. V Superbu se tato modifikace objevila poprve. V jinem modelu Skody tento motor neni. Takze o tom moc vedet nebudou. Editováno: 5. Červenec 2015, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Puvodne jsem chtel koupit opet 1.8tsi, ale ta 1.4tsi na moje jezdeni je plne dostacujici. Jak moc velky je rozdil v dynamice? SIII je prece jenom o neco tezsi nez OIII. Podle reakci z fora varianata 1.4/103kW jela velmi dobre a rozdi oproti 1.8/132kW nebyl zavratny. Takze je otazka, jestli varianta 1.4/110kW ACT na tom nebude v SIII podobne. Nema nekdo informace o mereni puvodni 1.4/103kW na brzde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Jen toto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Mam v O3 verzi 110kw. Rekl bych ze 103 mela takovy vetsi turbo efekt. Tady ta je takova linearnejsi. Ale muze to byt zdani. Ted mam DSG a pred tim jsem mel mamual. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 29. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2015 Tak prvni dojmy po cca. 1000km. Jaké jsou dojmy po dalších x km? Startování? Zahřátí motorru? Spotřeba oleje? Těžké lehké na předek? Nějaký servis? /snad ne/ Mám v úmyslu pořídit 1.4 s haldexem neb ypadá cenově velmi zajímavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 29. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2015 To byla testovaci zapujcka. Na to moje zatim bohuzel stale cekam. Napis Despotovi, uz auto s timto motorem ma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 (editace) Dnes jsem měl možnost slabou hodinku si sám projet Superba s tímto motorem 1,4 TSI 110kW. Systém vypínání válců fungoval, člověk z ajízdy vůbec nepozná, kdy se válce odpojí nebo připojí. Funguje to perfektně, poznáte to jenom podle LCD, dvouválcový režim. Systém ale odpojuje a zapojuje velmi často, dá se říci, že pořád, i při snaze udržet konstantní plyn na okresce. Jekmil eje trochu rovinka, šup, dv aválce, maličko hnete pedálem, šup čtyři válce, uberete, šup zase na dva.... K motoru: mohu porovnávat s OIII 2,0 TDI 110kW - tedy stejný výkon, ale u 1,4 TSI znatelně menší krouťák. Ta 1,4 jede fakt pěkně, jde to i za plynem pěkně. Na normální ježdění uplně v pohodě. Prakticky to jede jako ten dvoulitr v naftě, jen při rozjezdu je to vlažnější a samozřejmě asi, když to člověk naloží, bude ten krouťák chybět a do kopce se to zadejchá.... Jinak fakt tichounkej sametovej motůrek. Spotřebu tipuji tak o litr - 1,5 litru max. větší než ten dvoulitr v naftě. Editováno: 15. Září 2015, autor: Clint 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2015 (editace) Toho krouťáku bych se nebál. Mám aktuálně v SII 1.8tsi – 118kw a 250Nm a krouťák mi určitě nechybí. Spíš jsem zvědav, zda nebudou chybět koně. SIII 1.4tsi jsem měl půjčenou týden a na to, že to mělo syrový motor, mi to přišlo celkem OK. Faktem je, že to mělo DSG. (s vozem bez DSG jsem jel asi jenom 10 minut, takže zkušenosti takřka žádné) Spíš by mě zajímal jaký bude rozdíl v průběhu tahu motoru: aktuální 1.8tsi 118kW 5000-6200 250Nm 1500-4200 1.4tsi 110kW 5000-6000 250Nm 1500-3500 Editováno: 16. Září 2015, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dare Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 (editace) Spotřeba 130km/h Nemá už někdo prosím zkušenosti, jaká je průměrná spotřeba na rovné dálnici při rychlosti 130Km/hod? Já mám na svojí OII 1.2TSI v závislosti na okolnostech 6,1 - 6,6 (každých 100kg udělá asi 0,3l/100km). Obouvám úsporné pneu 195/65 R15 OPRAVA: Tak v současné době leden/únor jezdím dálnici za 6,7-7,2 l/100km (2-3 cestující) Editováno: 9. Únor 2016, autor: Dare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Despota Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Naposledy 6,2-6,5 podle palubního počítače Brno - Zlín a zpátky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.