Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Jinak jeste koukam na zastoupeni motoru toho Superba. 44% 110tdi, 33%140tdi. To se celkem dalo cekat.

 

Ale zajimavy jsou ty prodeje benzinu, kdyz to vezmeme podle vykonu. Tj. sectu ty 1.4tsi a 1.5tsi, tak se dostanu cca. na 10%. A kdy sectu nejvykonejsi 2.0tsi 200-206kw, tak se dostaneme lehce nad 10%. Benziny 1.8 132kw, 2.0 162kw paberkujou kolem procenta.

 

Tak v tomto kontextu je videt, ze nejvic se prodava benzin cca. 200kw a prakticky stejny zastoupeni ma benzin cca. 110kw. To je hodne vyrovnany. Tech 1,4 a 1,5 jezdi patrne vic, nez jsem si myslel.

 

 

Martin kolko mas najeto?

Aha, tipoval som viac...

  • 2 měsíce později...

Tak spotřeba neuvěřitelná. Ve třech sice rychlost jen do 110km/h ale předjíždění jednoho náklaďáku za druhým. Benzín 1.4

Screenshot_20190710_210112_cz.skodaauto.connect.jpg

Upraveno od eiben

Ja jel pred tydnem do a z DE trasa vpodstate 500km jedna cesta po dalnici, max jsem jel cca 130km/h. No prumernou to ulazovalo 99km/h a spotreba 5,9. Dva dospeli + decko vzadu a plnej kufr ? a auto je na 19"

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Vcera Praha - Zell am See. V ČR dalnice max. 160, v Rakousku predpisovka max. +5km/h (tempomat). V cili spotreba 5,4. 

To mi pak ty mild hybridy nedavaji moc smysl...

 

Edit 19.8.: Dnes prejezd do Deggendorfu. Mesto a okresky max +10. Pred najezdem na dálnici, po 194 km, spotreba 4,5 litru. Poslednich 28km po dálnici tacho 180-200. V Deggendorfu po 226 km spotreba 5.6 litru.

Upraveno od Martin Bednář

  • 4 měsíce později...

Ahojte, chci se zeptat dělal někdo už na svém autě úpravu motoru: (chip) Jak se to případně chová s ACT? díky za info.

 

  • 4 měsíce později...

Tak dnes takova pohodova jizda okreskamy no takovou spotrebu bych necekal ani u dieslu 

Spotreba.jpg

Dobry, ale tak spinavy kryt pristrojovky bych necekal ani u dieslu  :)

Upraveno od OnMiT312

před 8 hodinami, OnMiT312 napsal:

Dobry, ale tak spinavy kryt pristrojovky bych necekal ani u dieslu  :)

 

Tak to zasrany neni jsou to nejake odrazy ??

Dalsi potvrzeni, ze pro jizdu mimo dalnice byla 1.4TSI dobrou volbou. V nedeli jsem s 1.6TDI jel celkem 60km kopcovitym terenem a skoncil jsem na 4,8 litru. 

Tento motor v SIII ma prekvapil, necakal som ze to bude take. A ti co ho mate, viete ze uplny lekvar to neni.

 

s31.42.jpg

s31.4.jpg

  • 7 měsíců později...

Řešil někdo chiptuning u 1.4TSi ACT 4x4? Dnes jsem se s tim byl projet a oproti stávající o2 o neco linejsi a spotřeba 8 litru....

Tam ta lenost bude asi v tom 4x4. Mam jen predohrab a neni to liny hlavne to bude asi i o neco lehci nez 4x4 

Může to být i tím že jsou tam na zimu 19tky? No nevydržel jsem to a využil akce na powertec a objednal se na chip na cca 132kw a krouták cca 290-310. Okta má aktuálně tuším 320. Tak pak budu moci poreferovat.

Sem zvedavej. Kolik mas najeto ? Ja jezdim leto 19". Jedes do Tuchlovic jo ? 

102 tisic a presne tak, Tuchlovice. Uz na O2 jsem tam chtěl jet. Ono tech co to dělají dobre je více. Nechtěl jsem chip za 3ku od manika z garaze. Navíc 7k neni tolik, když vezmu co vse je v ceně. Jeste mi vrtaji hlavou svetla. Mozna pojedu do svit lip. Pak další věci je podvozek, ale to je do jiného tema. Sorry za diakritiku, jsem na mobilu. 

  • 1 měsíc později...

Zdar borci. 
Plánuju mýho Safránka 2,5 asi v blíže neurčené době vyměnit za něco mladšího. Původně jsem nechtěl jít s obsahem moc dolů, takže to vypadalo na na Supa 2,0 TSI. Ale v inzerátech se hojně objevuje ta 1,4 TSI. Su ze staré školy, takže čučím po obsahu a těm minimotůrkům moc nevěřím. Ale jak vás tady čtu, tak ta 1,4 není zas až úplná levárna. Jen jestli vydrží... Pak mě jde taky o pohodlí. Prostor tam je ale aby to nebyl tvrdolín. Superb 2 byl uskákanej a Oktávky mě taky nenadchly. Tvrdej podvozek a sicny jak prkno. 

1,4 TSI, ale automat nebo manuál?

V principu oboje, DQ200 je suché DSG a v této generaci už to není takový problém, jen nemá rádo časté poskakování v kolonách a ve městech, potom si vyžádá výměnu spojek a taky je dobré v něm vyměnit olej i přes to, že výrobce tvrdí, že je doživotní.

Všechno je otázka servisní historie, reálného stavu a taky případné rezervy na servis. Než tenhle automat to bych raději volil manuál. Tedy vlastně bych spíš bych zvolil jinou motorizaci a "velkej" automat a mokrými spojkami. Ale pokud manuál tak v tom motoru nevidím problém. Asi bych ho měl raději než 1.5.

před 1 hodinou, Pawouk napsal:

Proč by nevydržel? Za ty roky, co se to vyrábí, by se to projevilo.

Myslel jsem to tak, že mu do kopca dojde dech na 6. potom na 5. a tak dál až nakonec pojedu na 2. s ot. 4000 - 5000...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.