Publikováno Červenec 12, 200718 r mam fabia 1,4MPI 50kw druhy rok mi roby problem štartovanie, vlani sme menili sviečky a tepelne čidlo a šlo to až do minuleho tyzdna zase to začalo tak som znova vymenil sviečky a pritom jazdim ročne len okolo 7000 km tesne predtym som mal servisnu prehliadku zatial auto ide môže to byť len vo sviečkach alebo aj iné trouble ? vie niekto poradiť ?
Červenec 13, 200718 r jen podotknu že když 1.4 MPi ohv běží na tři válce tak buďto do motoru nejde palivo ( vstřik ) nebo nezapaluje svíčka. Že by byla vadná cívka není možné jelikož cívky jsou společné pro 1 a 4 válec a taky pri 2 a 3 válec.
Červenec 9, 201510 r Zacalo to trasenim motora pri parkovani. Pri kazdom studenom starte trase a.mam dojem, ze ide iba na 3 valce. Dnes nabehla len tak tak a aj to az na 4krat. Sviecky som mal vonku vyzeraju ok. Ono to.vyzera tak, ako keby bol problem s palivom, ale akonahle natocim mktor, alebo je proste teply ide vsetko ako.ma. Dakujem
Červenec 9, 201510 r Ano robi to iba pri studenom motore. Dnes ako.som pisal az na 4 krat a aj to zo stlacenym plynom. Uvazoval som aj nad zapalovacou cievkou...
Červenec 9, 201510 r Cidlo teploty. Na fabiach 1 to bolo bezne. Je myslim ze na termostate. Davam signal ze je motpr teply a ide chudobna zmes. Da sa vymenit tusim aj zvlast a nieje to taka polozka.. Upraveno Červenec 9, 201510 r od sven01
Červenec 9, 201510 r Urcito to najdes a vymenis aj sam...proste na termostaze priamo ide konektor s cidlom. Sa mi zda.
Červenec 10, 201510 r Vymenene. prvy start bol o nieco lahsi no stale som nepocul vsetky 4 valce. budem to sledovat
Červenec 12, 201510 r Takze start na 3 valce pretrvava. Auto zatial nesignalizuje ziadnu chybu. Po pripojeni na VAG hlasi 2 sporadicke chyby. Rele palivoveho cerpadla skrat na kostru a system davkovania paliva - bohata zmes. Tak teraz som si neni uplne isty, ako postupovat dalej....
Červenec 13, 201510 r Zkontroluj relé palivového čerpadla. Zapnout zapalování, zvolit adresu 01 Elektronika motoru, zadat funkci 03 Diagnóza akčních členů, Relé palivového čerpadla J17 (v reléovém boxu relé č.15) musí tak dlouho spínat dokud stisknutím šipky vpravo neaktivuješ další akční člen. Měl bys po dobu aktivace relé slyšet i rozběhy palivového čerpadla. Pokud relé nespíná, vyndej ho a zkontroluj nebo vyměň.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.