Publikováno Květen 28, 201213 r Ahoj mám Fabku 1.9Tdi 77kw rv.09 a asi před měsícem se mi rozsvítila olejnička:( Oleje v motoru podle měrky mám správně na rysce mezi minimem a maximem to mám zhruba uprostřed. Vyměnil jsem senzor stavu oleje,ale olejnička stále svítí Někdo mi poradil, že to muže být čidlo kapoty co je přímo v zámku je to možné? Díky za každou radu když na to nepřijdu sám hodím když tak auto eletrikáři. PS: Servisní prohlídku už mám smázlou.
Květen 28, 201213 r Olejnička hlasi tlak oleje, ne mnozstvi. Takze mazej do servisu. Mozna neco s olejovym cerpadlem.
Květen 28, 201213 r Nevím jak se to zobrazuje na maxidotu, ale samozřejmě je možnost indikace i nízkého stavu oleje, pokud je longlife, chce to číst manuál (ale kdo ho kdy čte, že?). Ten spínač kapoty to může být. Je to tak udělané. Otevřením kapoty se rozumí kontrola a doplnění. Pokud spínač nefunguje, ŘJ tak neví, žes něco pro to udělal. Zase naopak, pokud funguje, kapotu otevřeš, ale olej nedoplníš, ŘJ si sice myslí, žes olej doplnil, ale po 100 km zjistí, že ne, rsp. ona to asi ví hned, ale až po 100 kontrolku rozsvítí znova.
Květen 28, 201213 r TO Weitr: servis je len vymazaný alebo aj vykonaný?? TO Blacky: na tlak oleja je červená kontrolka
Květen 28, 201213 r Autor Wojnar : dávám Castrol 5W-40 , spínač kapoty nijak doma nezkontroluji Vyzuálně vypadá v pořádku.Asi hodím auto v týdnu do servisu a dám vědet až budu chytřejší. libero1071 Vyměnil jsem olej , vzduchový+kabinový+olejový + palivový fitr a ten senzor jestli myslíš jiný servis tak ne.Jen mi v servise za krabičku cigár smazali servisní prohlídku.
Květen 29, 201213 r Jee ahah oranzova-cervena. Chjo ty barvy uz se mi nejak pletou Nebudu to tolik hulit.
Květen 29, 201213 r TO Weitr: ak máš nedávno vymenený olej a napriek tomu sa ti kontrolka rozvietila,tak bude nutná kontrola el.inštalácie (beriem do úvahy,že máš nový snímač,spínač kapoty vyzerá OK) TO Blacky: no mal by si fakt ubrať
Červenec 16, 201510 r Zdravicko,mam dotaz,uz jsem nestastny. Fabia II 1.2 htp 51kw r.v.2008. Po nastartovani zustane asi 4x blikne zluta olejnicka. V servise si uz nevi rady. Diagnostika v poradku.. Nikde nic. Nove cidlo tlaku oleje. A stale blika. Nejhorší je,ze jednou blika,po druhé zase ne. Chlap ze servisu uz nevi...nesetkali jste se s tim? Pripada mi,ze olejnicka blika,kdyz nastartují po delsi dobe. Cca pul hodiny od jízdy. Pak kdyz vypnu motor a hned nastartuji,uz neblika. Prosim o rady
Červenec 16, 201510 r Tak.. Postup,prisel jsem k autu ktere stalo 20min.. Nastartoval a 5x zablikala zluta olejnicka. Vypl jsem to hned,znovu otocil a nastartoval uz neblikala. Prijel jsem s autem na misto urceni cca 10km a vypl motor...pote hned pro info nastartoval a zase blikala 5x... Tak ja nevim :-/
Červenec 16, 201510 r V návodu k obsluze si můžeš přečíst, že žlutá olejnička souvisí s množstvím oleje a nikoliv s tlakem oleje. Pokud je oleje dostatek, tak může být vadný snímač hladiny motorového oleje.
Červenec 16, 201510 r No a oleje mam opravdu dostatek. I ten jsem kontroloval. A dle servisu mi bylo receno,ze fabka tahle nema cidlo hladiny ale pouze tlaku.. Tak nevim.
Červenec 17, 201510 r Nedávno se mi stalo to samé. Žlutá olejnička a nápis zkontrolovat hladinu motorového oleje. Je fakt, že jsem stál v kopci. Dolil jsem olej a od té doby nic.
Červenec 17, 201510 r Olej dolitý taky ten den a stejně se to chová pořád stejně. Pořád bliká. Když ale nastartuji, tak bliká,ale když hned ten motor vypnu a zapnu,už nebliká, až po nějaké době jízdy třeba ujetí 1km. Tak pak když vypnu motor a znovu nastartuji, tak zase bliká.
Červenec 17, 201510 r Nechci být nezdvořilý, ale to je teda odpověď.. snažím se přijít na něco, co zkusit a tak. Motor za jízdy a všelijak se chová normálně. Až na starty studené za venkovní vyšší teploty.
Červenec 17, 201510 r Odpoj konektor od cidla tlaku mazani a nastartuj, pokud se rozsviti cervena kontrolka mazani, tak vis, za kontrolka tlaku mazani je OK, a muzes s autem v klidu jezdit. Pokud tve auto nema cidlo vysky hladiny oleje, tak muze byt problem v budikach.
Červenec 17, 201510 r Žlutý symbol olejničky znamená nedostatečná výška hladiny motorového oleje. Nízký tlak oleje je červená olejnička. Návod k obsluze strana 29a 30. Vypadá to na špatný senzor hladiny motorového oleje, Upraveno Červenec 17, 201510 r od KillersMPL
Červenec 17, 201510 r Prosím tě,ohni se pod auto a podívej se,jestli máš ve vaně čidlo.Je to úplně dole a vede do něj svorkovnice.Jestli tam je,musí diagnostika načíst jeho chybu nebo psát nízkou hladinu oleje.Zatím jsme se od tebe nedozvěděli,jestli tam to čidlo je.
Červenec 18, 201510 r Mrknu se hned jak budu u auta. Pod nej,zda tam je to cidlo. Jinak po odpojeni konektoru u cidla tlaku se nic nedelo ani nezmenilo. Nic se nerozsvitilo.
Červenec 18, 201510 r Nic to dělat nebude,za prvé,oranžová kontrolka jak už tu někdo psal nemá s tlakem oleje co dělat,za druhé,při ztrátě tlaku jednotka čeká asi pět vteřin a pak kontrolka bliká a zní signál.Když čidlo odpojíš a nastartuješ,tohle by se mělo dít.
Červenec 18, 201510 r Takze kdyz jsem odpojil kablik od tlakoveho cidla,nastartoval a pockal i 1min..nic se neozvalo a ani se nerozsvitila cervena olejnicka.
Červenec 19, 201510 r Nejsem mechanik, v autech se nejak extra nevyznam,dalo by se nejak lajcky nebo fotkou popsat ukazat,kde ho presne hledat. Koukal jsem pod auto,ale poradne nevim kam hledet :-/
Září 25, 20159 r Možná blbá otázka ve špatné sekci, ale, hlásí někomu z vás kontrolka, že tam je málo oleje? Mě totiž u Fabie II RS ne... V servisu mi řekli, že to u krátkého intervalu 15.000km neni. Upraveno Září 25, 20159 r od CraNe
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.