Martab Vloženo 19. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2020 Výměna samotných žároviček za LED si osobně myslím nepomůže, neodstraníš tím příčinu problému, vyměníš jen zdroj kterým to svítí. Ale výměna dveří je v tomto případě stejně ta nejlepší volba :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cofi Vloženo 27. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2020 Vyměněno na druhém autě za "levnější" :-) originál Škoda. Přes Caristu vypnutá kontrola žárovek SPZ. Práce cca na 5 minut. Auto z roku 2014, ale s tím jak rodiče jezdí a auto stojí v garáži tak dveře bez koroze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj79m Vloženo 9. Září 2020 Sdílet Vloženo 9. Září 2020 Tak už to mám vyriešené, na 12 ročnú záruku na neprehrdzavenie karosérie mi vymenili piate dvere a v nich už je origo LED osvetlenie ŠPZ ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 Dostal jsem jako dárek originál LED osvětlení SPZ, výměna bez problémů provedena a chybu nehlásí, takže bez kodování MR2015. Důkladně jsem taky zkontroloval výřezy a naštěstí žádný náznak koroze, takže naprostá spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 I takto to může vypadat u F3 rok 2015...majitel reklamoval v AS minulý týden..bohužel majitel neabsolvoval jednu servisní kontolu po pěti letech a údajně na záruku na 12 let na prorezavění platí, že vozidlo musí absolvovat v době reklamce všechny předepsané servisní kontroly. AS sepsal reklamační protokol a poslal do fabriky k vyjádření a výsledek ? vzhledem k tomu, že zákazník neabsolvoval jednu servisní kontrolu, můžou se zadní vrata vyměnit jen se 40% spoluúčastí (cca 13.000,-) celkem slušněj mazec :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 (editace) To není že jako údajně, to je podmínka záruky a bohužel nedbalost majitele. Editováno: 8. Únor 2021, autor: ben06 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 (editace) Přesně tak. Jestliže má záruka nějaké podmínky, tak může být majitel naštvaný maximálně tak sám na sebe. Škodovce se nedivím. Jak by to pak vypadalo, kdyby všichni jezdili servisovat jinam a autorizovaný servis navštívili pouze kvůli vadě v záruce? V tomto případě, být majitelem vozu, bych byl ještě rád za ochotu ŠA a považoval bych těch 40% spoluúčasti za získaných, než že bych o 60% přišel. Editováno: 8. Únor 2021, autor: Rapid1.0 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davi72 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 Mě zaráží...že majitel to řeší až teď.Dveře už jsou jistě rezavé delší dobu..dle stavu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 Vím že to tu nepatří ale co se týče záruky na prorezavění pod osvětlením SPZ pátých dveří tak teď vážně nevím, ja jsem měl být v loni v 9 měsíci na servisní prohlídce a bohužel jménem covid 19 to trochu protáhl, nic méně jsem servisku dělal koncem ledna 2021 a záruka mobility se zamítla ve faktuře a v servisním protokolu mám záruka mobility prodloužená až do zobrazení servisní prohlídky. Tak teď vážně nevím co platí je to jen 5 měsíců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 Dyť to není přece žádná novinka, před lety jsem kupoval poslední O1 Tour, kdy záruka byla za úplně stejné "údajné" podmínky jen 10 let. A nic mi nehnije v kapsách za nenáviděnýma zástěrkama ani nad lištou osvětlení RZ a to bude mít 12 let.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 Mrštík> řekl bych, že je asi směroplatný to co mají v systému ve tvůj prospěch. Mě už dnes svítil "Servis za 14 dní", auto jsem koupil 15.3. tak jsem tak nějak počítal, že to budu řešit až v březnu, hold ho aktivovali dřív a už jsem v časové tísni a měl jsem se dřív podívat do nastavení ve Swingu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 @Mrštik Záruka mobility může na faktuře chybět i z důvodu, že v rámci doplatku za Mobilitu plus (záruk a5let 100tis. km) bylo její prodloužení v ceně až do těch 5let/100tis. km (tedy není na faktuře ze servisu). Ale záruka mobility nijak nesouvisí s tím, zda máš záruku na neprorezivění nebo ne. Mimochodem, když už jsme u toho, má někdo k dispozici aktuální podmínky, jaké přesně servisní prohlídky se musejí navštěvovat pro zachování záruk? (co jsem rychle zkoušel hledat, tak na stránkách ŠA jsme nenašel). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 (editace) před 4 hodinami, davi72 napsal: Mě zaráží...že majitel to řeší až teď.Dveře už jsou jistě rezavé delší dobu..dle stavu. tak ne každej je tak znalej, aby tohle znal, že existuje nějaké takové riziko..zjistil to až když mu nesvítila jedna žárovka osvětlení a když ji chtěl vyměnit, tak to na něj teprve vypadlo no.. jinak děkuji za reakce, že to vlastně schvalujete a jak to škodovka dělá dobře..já si zase myslím něco jiného..vzhledem k tomu, že tento problém s tím rezavěním pod SPZ je všeobecně známý a není to jen otázka F3, ale celým koncernem, je na to dokonce TPI, takže je to výrobní vada, tak bych tohle nesvaloval na nějakou jednu vynechanou servisní kontrolu, která s tím rezavěním vůbec nesouvisí, tato vynechaná prohlídka to opravdu nezpůsobila. Editováno: 8. Únor 2021, autor: ski1961 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 Z technického hlediska naprosto souhlasím a chápu to, navíc, když je to všeobecně známý problém na TPI. Z hlediska "právního" se ten hrozný výrobce jistí podmínkama se kterýma se každý při koupi musí seznámit a nechat si je vysvětlit. Ne každý si za své kupujeme auto na dva roky. Na druhou stranu jak AS kontroloval stav vozu při prohlídkách, taková a rozsáhlá koroze nevznikla za měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.