Přejít na obsah

Vrzání a pazvuky v interiéru


Bladik

Doporučené příspěvky

mám takový pocit, že dokud všechno na té palubní desce, ve dveřích, na stropě, ve sloupcích atd. bude nacvakané na pitomých plastových svorkách, tak to stejně nikdy nebude držet a tím pádem nepřestane drnčet. Hlavně odstraníš jeden zvuk a díky tomu slyšíš jiný, který předtím slyšet nebyl. Je to boj s větrnými mlýny Jediným řešením jsou kvalitní silnice, takže se musíš odstěhovat do Německa a bude klid :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 23. 5. 2016 at 10:31, Clint napsal:

Jo zezadu zprava se mi taky něco ozývá a zkoušel jsem už kde co, jestli zadni sedačka, plato atd a zatím jsem na to nepřišel.....

Já tam dneska také hledal zdroj pazvuků.

Plato to nedělalo. Dělá mi to buď zámek zadní sedačky nebo dekl schránky na lékárničku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zámku sedačky bych věřil, ale ten dekl lékárničky mi přijde už moc vzadu... Navíc ten zvuk je jakoby ostrej, je to tvrdej předmět, co ho vytváří a ten dekl je lehkej a měkkej... A rozhodně to neustává, ale při sportovním podvozku to dělá téměř vždycky. To by mě fakt zajímalo, kdo na to první přijde :-) Asi zkusím nějakou jízdu s odklopenou zadní sedačkou.

Editováno: , autor: Plzeňáček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

K pazvukům.....dokud ve výrobě nedokážou dotáhnout všechny šrouby(ten plast na kterém je klička na otevření kapoty - jsou zde 2 šrouby oba byly volné!!!) a zlomí plastový vrut, který je snad nezničitelný(utrhnou tu krycí čepičku), tak bohužel se o kvalitní výrobě nenechá ani mluvit.

 

Příčina proč k tomu došlo, plast na kterém je klička nebyl dotažen, tím se zřejmě dostala čepička do styku s páčkou a někdo ji prostě utrhl...pod páčkou byl jen zbytek vrutu a na koberci čepička. Utažením šroubů  a usazením na správné místo to vše řešilo....zřejmě by stačilo o 5 sekund delší doba na lince.

 

Při montáží předních zástěrek koukal z plastu za kolem plastový nýt(jen ho někdo nezajistil za oba plasty a ten spodní jej vytlačil).

 

Tak se nedivte, že něco chrastí.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem dnes konecne prisel na to, co mi obcas vrze na leve strane palubky - dela to prepinac svetel. Vetsinou se vrzani objevilo behem leta, kdy se palubka rozhreje. Dnes se mi ozvalo vrzani zase, kdyz jsem jel delsi dobu po dalnici a auto se pravdepodobne dostatecne prohralo. Stacilo "zamacknout" ten okraj prepinace a vrzani prestalo.

 

Akorat nevim, jestli s timhle servis neco svede, hlavne kvuli tomu, ze se to vrzani spatne prokazuje zrovna v dobe, kdy je auto v servisu. Byl jsem se objednat ke konci leta, kdy to bylo nejvic slyset pri poslednich vedrech, ale v objednany den uz byla nanestesti zima, takze nebylo nic slyset a nevedeli, co maji spravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem měl s tím problém za tepla, taky po stlačení přepínače přestalo, ale dělal to dekl pojistek, který je vedle a reaguje na tu deformaci.  Promazal jsem z vnitřní strany  úchyty deklu a vše co se dotýká přímo palubky teflonovým sprejem a je klid. Nejlépe sundat dekl ,ať je jistota a zkusit. Jenže až příští léto.  ;) Celé auto se rozvrže hlavně za tepla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U meho vozu (zatim) pouze dva pazvuky. U spolujezdce vpředu se ozyval horni posuvny uchyt pasu. Stačilo nalepit tenke molitanové kolečko (co se lepi na nohy židle) a klid.

Druhy pazvuk vydava vydech klimatizace vlevo u okna. Uplne nepatrny ale o to vic me stve. (v teple se neozve - jak se ochladilo, tak je tam zase)

Kdyby nekdo vedel, nebo mel planek, jak to vyndat, tak bych to zkusil taky podlepit, nebo promaznout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle výdechy jsou velký průser i na moji O3, jak se ochladí, začnou v určitých otáčkách neskutečně rezonovat. A dělají to všechny čtyři. Když na ně šáhnu, je klid. Přestane to po ohřátí interiéru. A nedělá to jen výdech, ale i panel navigace. Ten jsem měl vyndanej, je tam průser, který je podle mého názoru stejný jako u těch výdechů. Je tam několik kovových pacek, které se po zasunutí panelu vycvaknou a drží panel zezadu s palubkou. Ty packy rezonují, musel jsem nacpat do styčné plochy mezi kovové packy a palubku těsnící měkkou pásku a tím se to hodně vyřešilo. Ale musím to ještě poladit. V týdnu jde auto do servisu na pumpu, tak jim řeknu, ať vyndají všechny výdechy a podlepí je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jim tedy hodne veris. Bal bych se je v tom nechat vrtat [emoji3]



Btw. pridam tyden starou zkusenost z autorizovaneho servisu, kde jsem byl na vymene oleje. Pritomen u vozu. Zaplat panbu za to. Kluk vypustil olej, vymenil filtr a dal novej. Sedl do auta a koukam, ze mi uspinil olejem, nastesti tim novym, kozenou sedacku. Tak mu to rikam a on ze to nemuze byt od neho. A ze prej holt tyhle bezovy barvy jsou náchylný na udrzbu?!? Tak mu rikam, ze to tezko bude ode mne. A at s tim kouka něco rychle udelat. Tak pritahnul nejaky spesl prostredek od Würthu. Koukal jsem na net a bezne to asi neprodávaj. A nastesti to tim slo perfektně vycistit. Pointa: kdybych u toho nebyl, tak mi vyvezou auto ven ze servisu a uz vidim, jak pak nekoho honim tesne pred zavirackou, at zamastenou sedacku honem vycisti.

Pawouku vim, ze to sem nepatri, ale nenapadlo me kam to dat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nedávno nový pazvuk, ofuk nohou řidiče, trubka, vysunuta vlevo, tudíž téměř rozpojené se středem, velká vůle a nepříjemná rezonance hlavně na špatné cestě. Povolit šroub, trubku vrátit vpravo, je tam asi 1cm vůle v posunu. Je klid. Odfláknutá montáž.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 10/23/2016 at 10:06 AM, tomson1 said:

Taky jsem měl s tím problém za tepla, taky po stlačení přepínače přestalo, ale dělal to dekl pojistek, který je vedle a reaguje na tu deformaci.  Promazal jsem z vnitřní strany  úchyty deklu a vše co se dotýká přímo palubky teflonovým sprejem a je klid. Nejlépe sundat dekl ,ať je jistota a zkusit. Jenže až příští léto.  ;) Celé auto se rozvrže hlavně za tepla.

Diky moc za informaci. Dekl pojistek me taky napadl, ale u nej se nanestesti neda nic zkouset za jizdy, takze se spatne prokazuje. Zacal jsem s hledanim u prednich repraku, ktere se daji prokazat hned, takze ty to nebyly... pak jsem si dlouho myslel, ze to dela levy vydech klimatizace jako u Martina Bednare, ale to se mi nedarilo prokazat - nekdy to po zatlaceni prestalo, nekdy ne - nejspis zalezelo na tom, jak moc se palubka "pohnula" vuci deklu pojistek. Az jako posledni moznost jsem zkousel zamacknout vsechny oddelene casti palubky a u toho prepinace to fungovalo pokazde. Urcite zkusim ten dekl promazat, tim nikdy neudelam chybu, ale jak jsi sam rekl - poznam to nejspis az pristi leto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se  s tím potrápil, ale je to jednoduché. Kryt se skládá ze tří částí - dvou předních a jednoho zadního. Začít je nutno u levého předního - posune se páčením směrem k řidiči. Zatlačit a vysunout. Pak se vysune pravá část krytu no a nakonec se dopředu vysune ta zadní část krytu (to je ta část blíže stropního panelu s přepínači světel). Snad jsem to popsal správně.

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...