motorpower Vloženo 5. Červen 2016 Vloženo 5. Červen 2016 Zkušenosti musí mít hlavně zákazníci, pokud mi po SZ pošleš mail či tel., pošlu po dohodě kontakt na nějaké zákazníky. Pochopitelně pokud budou souhlasit. Citovat
Habi001 Vloženo 10. Srpen 2016 Vloženo 10. Srpen 2016 minulí týden k nám přijel SIII 140kW 4x4 DSG, reklamoval nějaké problémy s motorem. Po řešení závady se přišlo chip. Škodovka od toho dala hned ruce pryč a navíc to ten vůz má teď zaznamenané v systému. Tak si rozmyslete, jestli vám to za ty problémy stojí. Většina úpravců vám na to žádnou záruku nedá. A pokud ano, tak bych si pečlivě prostudoval podmínky záruky úpravce. Citovat
motorpower Vloženo 13. Srpen 2016 Vloženo 13. Srpen 2016 Tak nám prozraď kde pracuješ, a o jaký problém se jednalo. Citovat
KarelM Vloženo 13. Srpen 2016 Vloženo 13. Srpen 2016 (editace) Taky by mně to zajímalo, hlavně ten problém popiš trochu detailněji... Editováno: 13. Srpen 2016, autor: KarelM Citovat
Aerosa Vloženo 2. Listopad 2016 Vloženo 2. Listopad 2016 Zajímalo by mne, jak je to v případě zvýšení výkonu s automatickou převodovkou. Koukal jsem, že se běžně zvyšuje úpravou u motoru 2.0tdi 110kw kroutící moment nad 400Nm. Je na to DSG 6 vůbec dimenzovaná? Vím, že firmy upravují i FW převodovky, ale jedná se mi o možné fyzické poškození. Citovat
Anorex Vloženo 3. Listopad 2016 Vloženo 3. Listopad 2016 No, vzhledem k tomu, že ta samá převodovka se dává i do 140kw verze, která má 400Nm, tak pokud se úpravce pohybuje do této meze a je to správně udělaná úprava, pak by to asi extra ničemu vadit nemělo. Nad už bych se tedy nepouštěl. Citovat
ferda25 Vloženo 3. Listopad 2016 Vloženo 3. Listopad 2016 Je pravda, že každý zásah do jednotky motoru lze spolehlivě dohledat, protože vždy následně nesedí kontrolní součty(počet přehrávání jednotky není nic směrodatného). Výrobce zná tyto kontrolní součty a nemá problém v případě podezření na čip to zkontrolovat. Dát povinnost autorizovanému servisu provést tento test při každé reklamaci, spojené s pohonem vozu nemůže být sebemenší problém....jak je vidět, zřejmě to i bylo následně provedeno. Citovat
motorpower Vloženo 3. Listopad 2016 Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) přehrávání jednotky není nic směrodatného Zde Ferda odpověděl i za mě. Případné diskuse mě již unavují, stejně tak rádoby "ověřené" informace typu, jedna paní povídala, takže zájemci o případnou úpravu ať zavolají, vysvětlím co bude potřeba. Editováno: 3. Listopad 2016, autor: motorpower 1 1 Citovat
davidek.c Vloženo 6. leden 2017 Vloženo 6. leden 2017 Už mate někdo upraveno DSG 140 kw a jaky mate vykon? Citovat
Auric Vloženo 17. Říjen 2017 Vloženo 17. Říjen 2017 Na předchozím SIII 140kW DSG jsem nechal upravit výkon v Kladně na 161kW a auto jelo skvěle... pořád chtělo jet, u prudkých rozjezdů dost hrabalo... Nyní jsem objednal 4x4 a do úpravy 100% půjdu znova... navíc dnes dostaneš úpravu výkonu do TP, zálohují ti původní mapu... takže bych až takový strach neměl. Citovat
Shaarky Vloženo 22. Říjen 2017 Vloženo 22. Říjen 2017 V pátek jsem byl na pravidelném servisu a stěžoval si na cukající 2. rychlostní stupeň (jako-bych neuměl pouštět spojku...po 20ti letech ježdění, ehm) ...a tak jen tak "přátelsky" se mne zeptali : " Nemáte chip?" ... no kurnik i kdybych jej měl, určitě to nebudu říkat na počkání :-) Mimochodem, kontrolní součty se mění i když se mění jen mapy ? Jinak vím, že i počty flashování jednotek lze "skrýt/zresetovat" - tedy asi jen některých, ale lze to. Co se týče chipu a záruky, některé firmy nabízejí i "převzetí" záruky, ale to asi všichni víte. Já do chipu určitě půjdu, ale až po záruce a dle technického stavu vozu... a zvláště jak se dlouhodobě budou projevovat závady u mého motoru. Teď mi nárazově zmizela chladící kapalina (25000km) a dle servisu je vše v pořádku, systém těsní...ale to už je o něčem jiném. Citovat
Kimi.K44 Vloženo 3. Únor 2018 Vloženo 3. Únor 2018 Zdravim ! Najde se to někdo kdo má nachipovanou 140kw verzi 4x4 a podělil by se o zkušenosti ? Vyplatí se to chipnout ? Dynamika tohoto motoru mi příjde příšerná. Citovat
pe3kSR Vloženo 6. Únor 2018 Vloženo 6. Únor 2018 Zdravim, Ozivil by som tuto temu, kto z vas ma chip v 140KW? A ked aky odporucate? mne sa pozdava REVO. Pred tym som mal cupru s 300 konmi a teraz tento superb mi pride ako keby mal 190 ponikov, nie koni... fakt je ten motor divne nastaveny, ale po poslednom servise mi prefleshovali komplet auto, teda aj motor a prevodovku a musim povedat, ze auto ozilo, ide uplne inac, lahsie a rychlejsie neviem co tam bolo z vyrobi, nejaky emisny softver??? Tak ci onak chip chcem na ozivenie auta, nie na pretekanie a tych 190 koni sa mi zda priskrtenych... (135KW ide ovelaaaa lepsie ako moj 140KW) tak ake mate skusenosti? a co odporucate? Citovat
rds76 Vloženo 14. Únor 2018 Vloženo 14. Únor 2018 Jestli je to DSG6 tak tomu asi nepomuze nic, ta kombinace se proste asi nepovedla. DSG7 uz funguje hooodne dobre s touto motorizaci a nepotrebujes ani nic chipovat. Nemluvim o dalsim zbytecnym zroutem vykonu haldex, to bydlite vsichni nekde na horach ze kupujete 4x4? Citovat
Kimi.K44 Vloženo 14. Únor 2018 Vloženo 14. Únor 2018 (editace) Před hodinou, rds76 napsal: Jestli je to DSG6 tak tomu asi nepomuze nic, ta kombinace se proste asi nepovedla. DSG7 uz funguje hooodne dobre s touto motorizaci a nepotrebujes ani nic chipovat. Nemluvim o dalsim zbytecnym zroutem vykonu haldex, to bydlite vsichni nekde na horach ze kupujete 4x4? Bohužel je to dsg6, takže řikáš že chip nemá cenu ? Ja bych si ten motor nekoupil, ale naskytla se taková přiležitost, že bych to vzal i kdyby tam byla 1.4 Editováno: 14. Únor 2018, autor: Kimi.K44 Citovat
rds76 Vloženo 15. Únor 2018 Vloženo 15. Únor 2018 DSG6 je s timto motorem jiz na limitu, udajne jsou prvni 3 stupne vykonove utlumene aby se tolik nenamahala spojka, navic v kombinaci 4x4 kdy se pocita ze to musi prenest cast vykonu na zadek, tak z toho uz moc navic nedostanes. Chipem bych se bal o zivotnost teto DSG. Jezdil jsem 10let s DSG6 v Passat 103kW PD s lehkym poladenim na 120kW a to auto jezdi hodne pekne jeste nyni i v porovnani s dnesnimi byt vykonejsimi CR. Zkousel jsem Superby 110,140 s DSG6 a s ochotou si pockal na DSG7 se kterou jsem mel moznost svezt se v Kodiaq jak 110 tak 140 oba 4x4. Nyni muzu konstatovat ze predokolka Superb 140kW DSG7 jezdi ze vsech tech aut co se pocitove vykonu tyce jednoznacne nejlepe a v rezimu S je to pekne dymamicke svezeni. A to si dovolim tvrdit i v primem porovnani s 6valcovym 190kW dieslovym agregatem ve skoro 2 tunovym 5kovym BMW se kterym jezdim. Moje rada zni, kdo chce vykonnou 4wd , musi jinam, tady Skoda nic dobreho nenabizi, ze superbu bych doporucil predokolku 110kW DSG6 trochu poladit chipem nebo 140kW DSG7. Citovat
davidek.c Vloženo 15. Únor 2018 Vloženo 15. Únor 2018 Uz dost lidi tady ma upravenou 140 kw na cca 160 kw a nestezuji si,takze bych to resil z nekym kdo tomu rozumi a umi to upravit tak aby to bylo ok.Je tady par firem ktere to delaji dlouho a dobre.... Citovat
Lukas_86 Vloženo 22. Únor 2018 Vloženo 22. Únor 2018 Já ji budu mít půjčenou teď na víkend 140kw 7DSG, tak jsem moc zvědavý. Aktuálně mám SII 125kW TDI 6DSG. Citovat
motorpower Vloženo 16. Květen 2018 Vloženo 16. Květen 2018 Asi kvůli informacím...mám jich vždy dost. 1 Citovat
Shaarky Vloženo 19. Květen 2018 Vloženo 19. Květen 2018 (editace) @motorpower, čitě náhodou, lze udělat popř. umíš čip tak, aby seděl Calid popř. CVN ? Popř. nějaké zkušenosti někdo s čipem 110kW / typ motoru DFEA ? Editováno: 19. Květen 2018, autor: Shaarky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.