Publikováno Srpen 15, 201510 r Zdarec pánové, co by mohlo být příčinou,že mám plnou nadrž,ujedu 100km.Jednou natankuju 5l a nekdy přes 10 i víc. A je to na stejné pumpě stojanu?!
Srpen 15, 201510 r Zřejmě škrtneš pistolí o odvzdušňovák co je v hrdle a pak se tam toho vejde víc. Někde se to tady popisuje proč a jak. U Fabii je to normální věc. Mě to na Roomu jde taky, ale moc s tím neriskuju, co jsem se dočetl tak prej časem hrozí zničení nádobky s aktivním uhlí.
Srpen 15, 201510 r Autor Jezdí se stejná trasa a žádné závodění. Je to prostě divný. Někdy se přijede na pumpu když je najeto 100km a vejdou se tam dva litry.
Srpen 15, 201510 r Nedělej z toho zbytečně vědu.Tankuješ u stejný pumpy a stejnýho stojanu?Může to dělat i pistole.
Srpen 15, 201510 r Autor Vždy ne na stejné pumpě. Ja bych z toho vědu nedělal,ale jezdí s tím otec a ten to řeší. A kdo to má pořád poslouchat :-D
Srpen 16, 201510 r Může to záležet i na venkovní teplotě. Na pumpě natankuješ z podzemních nádrží palivo vždy o stejné teplotě. A to se v nádrži dle venkovní teploty mírně "roztáhne". Když je tepleji tak víc...
Srpen 16, 201510 r Může to záležet i na venkovní teplotě. Na pumpě natankuješ z podzemních nádrží palivo vždy o stejné teplotě. A to se v nádrži dle venkovní teploty mírně "roztáhne". Když je tepleji tak víc... No, ono už právě moc těch podzemních nádrží není, houfně se to rušilo na přelomu tisíciletí, když vešly do platnosti nový předpisy o palivovejch skladovacích a výdejních nádržích - musejí bejt dvouplášťový, navíc postavený na volno ve vybetonovaný a odizolovaný jímce se záchytným prostorem pro přeteklý nebo prasklinou prolínající palivo atd (ne obsypaný zení), takže stavebně vychází jednodušší udělat pumpu s nadzemníma nádržema - sice schovanýma uvnitř objektu, ale nejsou zahrabaný pod zem pod úrovní okolí. V případě opravy, výměny a podobně je s tím daleko míň práce, když jsou nádrže takhle přístupný (například výměna je otázkou 24 hodin na demontáž a zpětnou montáž střechy nad nádrží, samotný vyndání nádrže jeřábem a usazení nový je otázka hodiny). Takže operovat palivem ochlazeným pobytem v podzemí je ne vždycky platnej argument. Ale to s tím odvzdušňovákem v plnicím hrdle je pravda, room má nádrž na 55 litrů a nejednou se mi stalo, že mi při okamžitě indikovaný průměrný spotřebě 6,5 litru PP ukazoval dojezd ještě 120km => jako že v nádrži je ještě kolem 7,5-8 litrů, na pumpě jsem ale u stojanu natočil 52-53 litrů - a to při nehýbání pistolí, jen postupným čekáním na opadnutí pěny v hrdle a dotáčením až do momentu, kdy pistole "cvakne" hned po zmáčknutí páky "spouště". Samotnýho by mě zajímalo, jak k tomu dojde, že jednou se ten odvzdušňovák zmáčkne a podruhý ne, když Drobka tankuju výhradně já sám a skoro pokaždý na tý samý pumpě. Z fotek to vidět pořádně není (okolí hrdla je černý, díra v něm je černá...), pomohlo by kdyby to měl někdo rozkreslený, možná "explozívní" nákres plnicího hrdla z Etky????, kde by bylo vidět ve který přesně poloze je ten ovládací čudlík a kterým směrem se zmáčkne...
Srpen 16, 201510 r Ekkar, ty myslíš tú páčku na pravej strane hrdla ? Ked ju zatlačíš smerom dnu tak počuť z nádrže unikať vzduch. Bude to ono nie ?
Srpen 16, 201510 r Mělo by to tak bejt - jenže jak říkám, obvykle si tam u pumpy nesvítím (nejlepší by to bylo asi zapalovačem, že jo?) a černá díra do hrdla v černým plastu, to je "bezvadnej" kontrast...
Srpen 17, 201510 r Roomster má tu páčku odvzdušňovacího ventilu vlevo. Velice snadno lze při zasouvání pistole do hrdla tím rozšířeným kroužkem na pistoli posunout dovnitř páčku odvzdušňováku a načepovat do nádrže (lépe řečeno do expanzní komory) víc, než by člověk čekal. U Fábie až o 13 litrů, u Roomstera nevím, ale minimálně 10 litrů to bude. http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/3FEA3AAD-0CBC-4313-9E9F-8C5FC9CC9378/0/48820126095NADRZE.pdf Ovšem nechápu, proč někdo bere benzín po ujetí 100km.
Září 17, 201510 r Mě když začne svítit hladový světýlko, tak co nejdřív mastim na pumpu. A tam se mi vejde tak max . 41 litrů než mi pistole vypne. Fabia 51 kW 12V CGPA Upraveno Září 17, 201510 r od Mr.Pavka
Září 20, 20159 r Ak vieš ako na to, tak sa dá natankovať do prvého vypnutia pištole aj o 10 litrov viac.
Září 20, 20159 r Rozlil jsem benzín na ten zelený plast, ještě před vlastní hrdlo nádrže. Je to velký problém ? Kam vlastně odtekl ?
Září 20, 20159 r V nejnižším místě je dírka dolů do blatníku, na ni navazuje trubička ústící do podběhu pokud možno co nejdál od vejfucku ...
Leden 13, 20169 r přes vánoce jsem byl v Chorvatsku a po natankování u Šibeniku přes ovzdušňovák sem dojel až domů asi 900km..při dojezdu domů mě počítač ukazoval dojezd 10km ..při spotřebě 5,5l Upraveno Leden 13, 20169 r od vasnivykolista
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.