Přejít na obsah

Štart/Stop


vavrorr

Doporučené příspěvky

Muj nazor je ten ze to motoru rozhodne neprospiva ;) .... je fakt ze baterie je silnejsi, starter je asi taky upreveny a k roztoceni motoru pomaha cosi jeste neco dalsiho, aby to nebylo tak moc namahano, ale kazdy start je pro motor zatez, co si budeme povidat.... nehlede na to, kolik to usetri paliva ????? nula nula prd ;) takze podle me je to na hovno.

 

Co se tyce trvaleho vypnuti, tak to udelat uz jde, par firem v ČR se tim zabyva a vim ze nekdo si to zde nechaval uz deaktivovat trvale ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite to dokaze vypnout Ferda.

Ale osobne se toho nebojim. Vyrobci by byli uplne padli na hlavu, kdyby to pustili do vyroby a byli si vedomi problemu. Ne ze se nemuze neco objevit.

Kolega to ma v A6 kolik - 5 let? A bez jedineho problemu.

Ja cekam na TSIcko s odpojovanim valcu - a taky tomu verim.

Kdo se boji, nesmi do lesa :)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tam vetsi riziko a hlavne namahani motoru ;) tam kde nastartujes cca 100x tak tady ti to nastartuje treba 1000x ;) a to si svoje rizika nese.

 

 

Robschneider.jr ........... asi bych ti nedoporucoval delat prave toto, uz jen proto, ze auta dnes, nejsou auta ktera byli kdysi a u kterych to bezproblemu slo, zde je milion cidel, snimacu a vsechno si hlidaji naprogramovane ŘJ, tudiz treba uznaji nejakej riziko a motor sami chcipnou ;)

Je to ale jen moje domenka, ale myslim si ze nebudu daleko od pravdy ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsme jeli do Rakouska a na dálnici v kombinaci s adaptivním tempomatem to bylo jednoznačně užitečné.

 

Nicméně musím říct, že mě to štve v jiné chvíli. Když přijedu ke křižovatce (třeba se stopkou), ihned se mi vypne motor. A přitom když nic nejede, tak chci hned odjet.

Výsledkem je, že se motor vypne a ihned se spustí. Měl by tam být o něco delší interval. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sluzebnik: .......... co je na tom uzitecneho ? :D chces rici ze si to palil po rakouske dalnici, najednou kolona, tak hnedka brzdeni, nasledne se kolona zastavila a motor tedy chcipnul ? ;) ........ No nezlob se na me, ale to je snad to nejhorsi pro motor a jeste k tomu dalnice :D 

 

 

vavrorr: ............. Ferda25 ti to primo vypne, je to mistr pres diagnostiku a dalsi veci, takze nezbyva nez mu napsat zparvu a domluvit si s nim schuzku ;) pokud se nepletu mel by byt ze Strakonic. Takze od tebe z SK asi trochu vylet, ale spojis aspon prijemne s uzitecnym ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Včera jsme jeli do Rakouska a na dálnici v kombinaci s adaptivním tempomatem to bylo jednoznačně užitečné.icky

 

Nicméně musím říct, že mě to štve v jiné chvíli. Když přijedu ke křižovatce (třeba se stopkou), ihned se mi vypne motor. A přitom když nic nejede, tak chci hned odjet.

Výsledkem je, že se motor vypne a ihned se spustí. Měl by tam být o něco delší interval. 

TO: Služebník:   Zdarec Tobě. Mám dojem, že včera jak jsem tak lehce pročítal manuální návod k Superbu lll, tak tam bylo něco psaný o tom, že závisí na intenzitě sešláplého brzdového pedálu na té křižovatce.  Dobrzdit samozřejmě dle potřeby, ale že pak závisí na tom, zda Tě třeba drží AUTO-hold a na brzdě jsi jen zlehka (pak prakticky na brzdě vůbec nestojíš) a nemělo by Ti to vypnout motor i když je o aktivované ten systém: start-stop.

Nebo jak sešlápneš natvrdo hodně pedál brzdy na té stopce, tak to automaticky vypne ten motor i když široko daleko nic nejede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jak to pak funguje? Po nastartování je standardně Start-Stop vypnutý (svítí kontrolní světlo v tlačítku), ale lze ho tlačítkem opět zapnout? Nebo tlačítko už nemá žádnou funkci? Je to spíše otázka na ferdu25. Byl by návod na adaptaci přes VAG nebo to je složitější?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten link na to vlákno je tady: http://forum.skodahome.cz/topic/123529-%C5%A1tart-stop-syst%C3%A9m-vypnutie/

Čtení je to poučné, desítky názorů pro, desítky proti Start-Stop. Pochopil jsem, že jednoduše to přes VAG a adaptaci nejde vypnout (nebo už jde?). Umí to však Ferda, zřejmě jinak. Žádná udělátka s relátky a spojováním drátků nechci. Líbil by se mi inverzní systém: standadně vypnuto, pokud někdo chce, má možnosti si to tlačítkem zapnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...