Soudcze Vloženo 8. Září 2015 Sdílet Vloženo 8. Září 2015 (editace) Ahoj, mám OII 1.9 TDI 77kw BXE 2007. Zvýšela se mně spotřeba na volnoběh podle palubního počítače z 0,5l/h (stabilně) na 0,7l/h (za studena) až k 0,9-1,1l/h (za tepla). Průměrná spotřeba je podle počítače asi o 0,2-0,3l vyšší než před výměnou (najel jsem zatím 300km od změny takže realnou jsem nepočítal). V servisu mně řekl že to bude čidlo teploty, ale po kontrole je prý čidlo v pořádku a nic jiného nezjitil. Měnil se tam v servisu motorový olej, olej do převodovky, vzduchový filtr, palivový filtr, pylový filtr. Nahuštěné pneu je pořád stejně (pravidelně měřím). Kupoval jsem ho s najetím 185k teď má 191k. Rovody jsem neměnil a nikdo se do nich nevrtal pokud vím. Vše bylo v pořádku až do výměny. Mohl by mně někdo poradit čím by to mohlo být případně jestli to indikuje nějaký problém? Editováno: 8. Září 2015, autor: Soudcze 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 8. Září 2015 Sdílet Vloženo 8. Září 2015 Výměna těch filtrů a olejů by neměla mít na spotřebu vliv. Chce to napojit na diag. a zkontrolovat v první řadě synchronizaci klika-vačka. A pak taky jednotlivý čidla teploty při delší dobu odstaveným autě. Měly by ukazovat přibližně stejnou hodnotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soudcze Vloženo 23. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2015 Problém vyřešen! Vyhnal sem pavuky z výfuku a už to šlape jako předtím. Zřejmě byl zanesený DPF. Nevěřil bych že to bude mít takový vliv na spotřebu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 Ten motor nemá DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soudcze Vloženo 23. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2015 No to nic nemění na tom že volnoběh je na 0,5l/h a průměrná klesla na dřívější hodnoty. Když už sme u toho co je teda za tento výsledek zodpovědné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyslik-5 Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 Ahoj, mám OII 1.9 TDI 77kw BXE 2007. Zvýšela se mně spotřeba na volnoběh podle palubního počítače z 0,5l/h (stabilně) na 0,7l/h (za studena) až k 0,9-1,1l/h (za tepla). Průměrná spotřeba je podle počítače asi o 0,2-0,3l vyšší než před výměnou (najel jsem zatím 300km od změny takže realnou jsem nepočítal). V servisu mně řekl že to bude čidlo teploty, ale po kontrole je prý čidlo v pořádku a nic jiného nezjitil. Měnil se tam v servisu motorový olej, olej do převodovky, vzduchový filtr, palivový filtr, pylový filtr. Nahuštěné pneu je pořád stejně (pravidelně měřím). Kupoval jsem ho s najetím 185k teď má 191k. Rovody jsem neměnil a nikdo se do nich nevrtal pokud vím. Vše bylo v pořádku až do výměny. Mohl by mně někdo poradit čím by to mohlo být případně jestli to indikuje nějaký problém? Mam tak isto yaky problem taky isty motor vsetko ako mas ty spotreba o,5 na 0,7. Skace to niekedy a ked idem 90 kmh tak som mal spotrebu 4,6 a teras 5,3 a niekedy aj viac.... Pises ze dpf filter ale nase auto to nema. Co to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soudcze Vloženo 10. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 (editace) Mam tak isto yaky problem taky isty motor vsetko ako mas ty spotreba o,5 na 0,7. Skace to niekedy a ked idem 90 kmh tak som mal spotrebu 4,6 a teras 5,3 a niekedy aj viac.... Pises ze dpf filter ale nase auto to nema. Co to moze byt? Nevím nezjistil jsem. Dal jsem auto do servisu borec na to mrkl, proměřil čidla a různé blbinky a nic. Občas ten volnoběh vyskočí. Pohybuje se mezi 0,5-0,7, k tomu extrému co jsem psal na úvodu to už nikdy nedošlo. Když je motor studený tak si jednotka přidá naftu, aby sa motor zahřál. Takže při nastartování je vždycky větší, ale postupně klesá. Jediné co mě řekl, že by mohlo byt špatné některé čidlo, jelikož spotřeba je stejná jako před tím než to začalo. Spotřebá skáče podle vzdálenosti. Když někdy jed do města (13km tam + pojezdy ve městě + 13km zpět) tak mě spotřeba leze i k 6l, ale to je vijiměčné. Většinou se udržím někde kolem 4,5-5l. Na dlouhé trasy s rozumným řidičem mě to udělá 4-4,2l. A pokud mluvíš o aktuální spotřebě tak to vůbec neřeš, na to má vliv hodně věcí, kopec, povrch, vítr, atd. Editováno: 10. Březen 2016, autor: Soudcze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 (editace) ked idem 90 kmh tak som mal spotrebu 4,6 a teras 5,3 a niekedy aj viac.... Neblbni, i když pojedeš stejnou trasu tak nikdy nemůžeš mít stejnou okamžitou spotřebu. Spotřeba na volnoběh je v zimě houpavější a to samý celková spotřeba. Porovnej to až bude auto zahřátý ale opravdu zahřátý. To že teď vyleze budík za 15km na 90 stupňů, ještě neznamená že je motor ideálně zahřátej. Zvýšený otáčky bude znamenat že auto potřebuje víc energie, třeba že je studený nebo slabá baterie to taky způsobí. Dusit ten motor taky není dobře, přináší to časem jen problém za problémem. Možná není problém v autě ale v tom jak s ním zacházíme. Editováno: 10. Březen 2016, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vendoo Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 mne sa minule zdvihla kludova spotreba z 0.4 na 0.5 po natankovani na inej cerpacke, po minuti celej nadrze a tankovani na mojej domacej je to spat na 0.4 tak aspon viem kde nebudem tankovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 ... Spotřebá skáče podle vzdálenosti. Když někdy jed do města (13km tam + pojezdy ve městě + 13km zpět) tak mě spotřeba leze i k 6l, ale to je vijiměčné. Většinou se udržím někde kolem 4,5-5l. Na dlouhé trasy s rozumným řidičem mě to udělá 4-4,2l. ... To by mě zajímalo, jak s tím jezdíš. Já mám při popojíždění ve městě spotřebu tak 7,5-7,8 dálka po dálnici se dostane na cca 5,5 a dlouhodobou mám 5,9-6,1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyslik-5 Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 Neblbni, i když pojedeš stejnou trasu tak nikdy nemůžeš mít stejnou okamžitou spotřebu. Spotřeba na volnoběh je v zimě houpavější a to samý celková spotřeba. Porovnej to až bude auto zahřátý ale opravdu zahřátý. To že teď vyleze budík za 15km na 90 stupňů Auto mam uz 4 roky tie iste gumy pouzivam ta ista spotreba as dva mesiace dozadu sa mi zacala zvyšovať.... Prejdene michalovce -Ružomberok okolo 250 km a stale som mal spotrebu zvisennu na semafore som stal a nemal som 0,5 ale 0,7 a nic som nemal zapnute.... Ale zistil som minule ked nastartujem tak mi je jasne ze ta spotreba je vyššia ked sa auto zohreje na 70 stupnou zastavim ukazuje mi to 0,5 a neskace aj pri jazde mam perfektnu spotrebu ako som mal vzdy ale ako nahle sa zohreje uz viacej ako 70 stupnou na 90 tak uz je spotreba väčšia a auto ako keby dusilo a ked vypnem nahriate auto a zapnem tak z katalyzátora stoho hnet za agregatom sa ozve nepriemny zvuk rezonacia hovoril som z mechanikom tak povedal ze moze byt urvate rebrovanie ci co v katalyzátore a tym padom ze ked sa zohreje.tak zapchava výfuk a rym auto moze mat vyššiu spotrebu a moze ho dusit taze uvidime po sviatkoch potom dam vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 Tak samozřejmě že u auta který člověk zná pozná když dojde k nějaký změně a neříkám že se ti něco nepokazilo, já reagoval hlavně na: ked idem 90 kmh tak som mal spotrebu 4,6 a teras 5,3 a niekedy aj viac....Možná špatně pochopeno nebo špatně napsáno ale za jízdy když pojedu 90km/h je nesmysl porovnávat spotřebu. I když pojedu stejně, na stejným místě, stejný gumy (který po 4 letech už dávno nejsou stejný), stejnej náklad atd. tak přeci nemůžu říct že mi to teď víc žere. Teplota vzduchu, vlhkost vzduchu, vítr atd. atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyslik-5 Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 . I když pojedu stejně, na stejným místě, stejný gumy (který po 4 letech už dávno nejsou stejný), stejnej náklad atd. tak přeci nemůžu říct že mi to teď víc žere. Teplota vzduchu, vlhkost vzduchu, vítr atd. atd.[/quo gumy kazdy rok druhe ale ta ista znacka tak som to myslel.... Tak ale mne nejde do hlavy to ze kombinovanu spotrebu som mal vzdy 4,5 a teras vpohode 6,0 :-) uvidime co to bude po sviatkoch 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 Tak kombinivaná spotřeba, respektive dlouhodobá a spotřeba při 90km/h je drobet rozdíl ne? Podle mě jsou tedy předchozí posty špatně napsány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyslik-5 Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Tak kombinivaná spotřeba, respektive dlouhodobá a spotřeba při 90km/h je drobet rozdíl ne? Podle mě jsou tedy předchozí posty špatně napsány. Aktulnu som myslel ze som mal vzdy 0,5 pri zohriatom aute a priemernu spotrebu som robil vzdy od kedy ho mam 4,5 4-3 kombinovana nie aktualna.... A teras kombinovana 5,8 -6,3 tak asi daco njeje v poriadku asi mi uz hrabne z toho :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 Uz jste vyresili problem se spotrebou?? Ja jsem schopny zajet trasu s klimou pod 5l a podruhe se nedostanu pod 6l bez klimy. Tankuji jen na Benzine a kombinuji to, pripadne pridavam adetiva. Co se tyka neutralu, tak mivam spotrebu od 0,4-0-9l a to pri zahratem motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciko1238 Vloženo 10. Září 2018 Sdílet Vloženo 10. Září 2018 Dobrý den mám skoda octavia 1.9 tdi 77kw 2004 z ničeho nic se mi zvýšila spotřeba nafty celou dobu mi to bralo podle pc 4.5 až 5 L teď mi to bere neco mezi až 12 L us jsem zkoušel měnit olej také filtry ale furt to nepomohlo může někdo poradit dekuji . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.