Duben 13, 20169 r Jsem zvedavej, jestli taky budou chtit menit cely naraznik, nebo to jen vykituji a prestriknou. Jak mam ja ten sram na prednim, tak ve dvou AS, co jsem se ptal, tak cely naraznik vymenit (bratru. 14tis/5 spoluucast) a v jednom AS, ze sundat, vyrovnat a prelakovat - cena cca 5tis a zalezitost cca na tyden...
Duben 13, 20169 r Autor To já to dám asi do toho Březiněvce, do 3 hod. by to mělo být hotové. Prasklé to není tak pojišťovna zaplatí jen opravu a lak. Dnes se tam jedu podívat. Už jsem tam měl tu oranžovou, jedny dveře za 3 a půl.
Duben 14, 20169 r Autor Jsem zvedavej, jestli taky budou chtit menit cely naraznik, nebo to jen vykituji a prestriknou. Jak mam ja ten sram na prednim, tak ve dvou AS, co jsem se ptal, tak cely naraznik vymenit (bratru. 14tis/5 spoluucast) a v jednom AS, ze sundat, vyrovnat a prelakovat - cena cca 5tis a zalezitost cca na tyden... Pojišťovna to rovnou ocenila oprava a lak na 5140,- - 2tis. spoluúčast.
Duben 14, 20169 r http://express-lakovna.cz/, fakt to nebylo poznat. To delaji fakt fofrem. To ta barva stihne za ty 3h uschnout? Mozna je zkusim, ale u me by musel jit dolu naraznik, tak nevim. Zatim to necham byt, je to jen sram... Upraveno Duben 14, 20169 r od epo
Duben 14, 20169 r Nárazník je od slova narazit. Správně by tam měla být guma, nebo jiný povrch, kterému šrámy nevadí. Pamatuji doby, kdy to tak bylo u všech aut. Tahle móda lakovaných nárazníků vznikla zřejmě pro zvýšení tržeb servisů.
Duben 14, 20169 r Navíc kdo by kradl špinavé a omlácené auto, když vedle stojí nablýskané vyvoněné...
Duben 18, 20169 r To delaji fakt fofrem. To ta barva stihne za ty 3h uschnout? Mozna je zkusim, ale u me by musel jit dolu naraznik, tak nevim. Zatim to necham byt, je to jen sram... Já bych to k ním nedal, viz youtube a video jak to sušej horkovzdušnou pistolí.. oproti tomu lze doporucit http://www.lackdesign.cz/
Duben 19, 20169 r Mně zas někdo při parkování označkoval bílým lakem spodek dveří u řidiče. Pruh asi 15cm na výšku dlouhý tak 40 cm. Na první pohled to vypadalo hrozivě a málem mě omyli, ale naštěstí většina toho byla jen jeho lak na povrchu mého, rýhy téměř nezůstaly, možná díky tomu, že mám metalízu. Už teď po pouhém otření to není poznat, drobné mikroškrábanečky, co tam zbyly, možná v létě rozleštím.
Srpen 10, 20169 r Alespoň že si pachatel vybral firemní (pojištěné) hlíny, a né moje nepojištěné plecháče. To by mně už vomejvali.
Srpen 10, 20169 r No nevím, ty ženský v tom autě jezděj umírajícím zpříjemňovat poslední chvilky života. Pokud kvůli tomu ztratily jen jeden pracovní den, tak bych se to neodvažoval poměřovat ani s mejma zánovníma hliníkama.
Září 5, 20169 r Nehoda v Praze. Fabia se sřetla s Focusem a podle fota asi skončila na boku. Auto mi nepřijde tak poničené i když v článku píší, že airbagy bouchly oboum. Nicméně dle mého názoru by vrácení auta na kola mohlo probíhat šetrnějším způsobem... Info tady.
Září 6, 20169 r Autor To určitě odepíší jako totálku, hlavně ten e-call, že v ČR funguje, určitě to časem někomu zachrání život. Jen škoda, že se ničí nová auta a stará dovozem přibývají, to průměrné stáří vozového parku jen tak neklesne.
Září 6, 20169 r Totalka to bude proto, ze servisy maj naprosto nekrestansky ceny nahradnich dilu... napr. svetlo na FII jsem sehnal za 2000kc.. autorizo servis za to chce pres 5000kc.. predni kapota na F II pres 8000kc bez barvy na netu sehnatelne za 3500... to se pak clovek nemuze divit, ze je kazda mensi racha totalka..
Září 6, 20169 r Na druhou stranu, me prijde ze servisy jsou ochotne slevit ze sve prace, jen aby mohli servisovat...Kdyz mi onehda borec trefil octu, tak to pojistovna chtela taky ztotalkovat, ale servis nakonec vyrukoval s asi 25% na praci... A nakonec to pojistovna nechala spravit.Mimochodem... Neni tim , kdo ma drahe dily, spis vyrobce, nez servis?
Září 6, 20169 r Jestli to bude totálka záleží jak vypadá druhá strana... Spíš mne zaráží, co to z toho auta teče, když čumák vypadá prakticky netknutý...
Září 6, 20169 r před 3 hodinami, JirkaBrno napsal: Totalka to bude proto, ze servisy maj naprosto nekrestansky ceny nahradnich dilu... napr. svetlo na FII jsem sehnal za 2000kc.. autorizo servis za to chce pres 5000kc.. predni kapota na F II pres 8000kc bez barvy na netu sehnatelne za 3500... to se pak clovek nemuze divit, ze je kazda mensi racha totalka.. Souhlas, jsou to pálky. Moje oprava po sražené kočičce - výměna nárazníku, pravé mlhovky, pravý podběh, mřížky v nárazníku, plasty pod nárazníkem, chladičová stěna (všechny tři chladiče) se všemi plasty nahoře nad maskou, radar nakonec jenom držák a kryt. Celkem skoro 48 tisíc oprava + skoro 8 náhradní auto na 9 dní.
Září 6, 20169 r ne, servisy maj marzi jako prase.. mam znameho v ROS brno, origo rozvody-remeny, kladky, pumpa- pro 1.4 16V 63kW skoro 10 000 material, po ,,sleve,, 4200kc..pritom to je sada contitech, kterou koupis na aukru za stejne penize.. a tak bych mohl pokracovat.. kdyz vite jake jsou ceny pred ,,slevou,, tak nestacite valit oci... blby olejovy filtr? 80 korun, porsche Brno 250..co potom takove dily jako svetla, kapota, naraznik, blatnik.. to sou palky jako prase..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.