Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Díky, za odkaz na  zajímavý článek. Máte někdo již zkušenosti jak dlouho Vám ve Fabii 3 baterka vydržela pokud ještě nemáte původní? Ještě jsem také

neměřil kolik bere v klidovém režimu snad až na jaře.

Vloženo

Já sem hned v 2015 psal do kvůli ss SA proč tam mám efb když hlavní výrobci baterek doporučují agm. Odpověď pro náš ss stačí efb. Přitom pro ss asi efb stačí ale kvůli způsobu nabíjení by tam měla být agm. Ta je sulfataci o hodně víc odolná. Asi jim znovu napíšu páč abych se teď každé ráno koukal na nápis - baterie je téměř vybitá . A to auto ještě nemá 3 roky.

Vloženo

Logicky. Kodováním metodou změny napěti se ss nevypíná. Nenastanou podmínky pro vypnutí motoru. Vypnout sd se dá tlačítkem.  Tedy při splnění podmínek nevypne motor. Aktivní nabíjení je jiná část managmentu motoru. Pro její činnost je ss jenom jedna z částí která má na ni vliv. Myslím, že ferda25 ví jak na to.

Vloženo

.. vidím, že se tady řeší v podstatě to samý co u Oktávií a jejich Start-Stopu a "dobíjení-nedobíjení" alternátorem .. myšleno dostatečném :-(.
Tohle vše nám byl čert dlužnej :-( .. a nejhorší, že dát o svý vůli na pozici AGM/EFB baterky jen standartní zaplavenou se na konto komplikovanýho algoritmu dobíjení nedoporučuje :-( .. uff

Vloženo

@MaverickMyšlenka dobrá nicméně vedle. Ten systém způsobí i při této defenzivní jízdě že skončí baterka na 12.1. Těch pár vteřin brzdění motorem ve vztahu k době jízdy je nepodstatné. A sulfatace běží. A mě teď už přes so ne samovybíjení umrtvuje infosystém ato baterie nemá 3 roky.

@Twisted metodou napěti ss není vypnutý. Tlačítkem ano, musím testovat chování ale jak psal ferda tak se vypne jen ss. Zatím od vyjití článku v sm v pondělí zapínám okamžitě výhřev sedadel a za týden mám klidové 12.3. Jo neběhám s voltmetrem, data beru z apky v mobilu.

Vloženo

.. Milane, takže doporučení pro přelstění řídící jednotky pozapínat za jízdy co nejvíc spotřebičů? :-) .. takže zejtra beru do auta fén a ledničku na sdruženej 12V výstup :D .. a děj se vůle boží

 

Vloženo

Jakou appkou měříš to klidové? Nebo přes co to měřit? Klidně bych to vyzkoušel, BT adaptér mám, ale nevím jakou hodnotu hlídat, protože třeba v Torque je tam teď "Voltage" dost...

Ale v autě jde myslím před VAG nastavit "typ baterie", možná když se tam nastaví "klasická" tak se ta rekuperace vypne (nemám vyzkoušeno a nemám ani kabel na otestování).

Vloženo (editace)

Origo přes SA v záruce je za 5. A výměna i potom jen přes servis. Umí to carista? A vys...... se to v nevhodnou chvíli. Jinak principielně souhlas.

Mám apku chytré auto. Ta dává data z baterky jen v klidu ne za jízdy a to pak cca po 4 hodinách. Za jízdy bere data Smartgate. A jak psali v SM tak větší spotřebič zruší funkci. Ty hupy v grafu jsou pokusy s nabíječkou.

Screenshot_20180211-130415.png

Editováno: , autor: milanxx
Vloženo

@Maverick kdyby to pomáhalo a jsme takhle jezdili tak jsem si  koupil mpi a ne turbo.:D No ono je to zákeřnější, stačí si porovnat A=X×6 a B=X×50. X je doba režimu plyn nebo brzdění. A jsou Ah co jsi do baterky dostal B je co si s ní vzal. Prostě vždy skončíš na nastavených 12.1. Otázka je zda jde nastavit 12.9? Ono by to pak tolik nešetřilo a v průběhu doby jak by baterka stárla v podstatě už jen nabíjelo a úspora benzínu nikde. Já jsem nechápal co to píše SA o nabíjení při brzdění motorem, když tohle dělala auta odjakživa. A ono to znamená když šlápneš na plyn nenabíjím to je ta novinka.

Vloženo

Auto jezdí spíše kratší jízdy. Ted jsem to měřil multimetrem a měl jsem 12,5.

Stálo 15 hodin bez hnutí.

Nahodil jsem nabíječku Ctek a za dvě hodiny plná baterka.

SS vypnutý relátkem...

Autem jezdí pouze manželka...takže pomaleji a je naučená brzdit motorem, nevyřazuje.

Co máte s těma 12.1. ...

Vloženo

@Čečulák to, že ty máš máš na baterce 12.5 ještě neznamená, že to tam mají všichni..já mám když přijdu k autu třeba za 2 dny taky jen 12.1 V..pak jedu 200 km a po této jízdě mám 12.4 V..prostě celej ten jejich slavnej systém stojí za dvě věci..

Vloženo

Pripájam aj moju skúsenosť.

Mne dlhodobo nedáva spať dobíjanie, a zameral som sa na meranie baterie cez zapalovač, proste mám tam vrazený nonstop voltmeter.

 

Môžem potvrdiť že ako teraz v poslednej dobe trochu viac mrzne tak zapínam výhrev sedačiek a naozaj sa mi zdá že je bateria lepšie dobitá.

Inak moje pozorovanie pri normálnom naštartovanom aute nameriam 15V

V kľude má 12V

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...