Pawouk Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 před 25 minutami, pkey napsal: @milanxx nějak jsem Tě nepochopil. Pokud jsou v TP hodnoty emisí (co2), které pak auto nakonec není schopno splnit i bez zmiňovaných úprav, jak potom může projít STK? Tam přece nikdo CO2 neměří, měří se totiž CO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 @pkey protože se co2 na stk neměří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pkey Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 V TP jsou uvedeny hodnoty co2 v g/km, v protokolu je samozřejmě hodnota CO. Reagoval jsem na @milanxx , který na můj dotaz odpověděl s odkazem na co2, ale není to odpověď na mou otázku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 No, tak to by o STK stačilo, téma je o něčem jiném. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 28. Únor 2019 Sdílet Vloženo 28. Únor 2019 Tak mě napadlo, s tím nabíjením v a mimo auto. Když napíchnu na baterku v autě nabíječku a zabouchnu kapotu a zamknu. Má ta gateway na - polu nějaký buffer? Protože ŘJ auta usne. Protože jinak by to bylo jedno jestli nabíjím v autě nebo mimo. Jen jsem zjistil, že po ukončení nabíjení nastartuji, tak volnoběh je na 1300ot a až za chvíli spadne na 750. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pakoslav Vloženo 28. Únor 2019 Sdílet Vloženo 28. Únor 2019 Já jsem ve Fabii 3 měl baterku odpojenou asi půl hodinky na zkoušku a po zapojení vše podle servisního manuálu ok. Nastavení hodin a vše šlapalo v pohodě. V současné zimě jena jízda za 6 týdnů když baterka spadla na 12,3V samovybíjením, po jízdě 50km opět 12,7V. Tak zatím neřeším nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pkey Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Protože jezdím kratší cesty ca 30 - 50, málokdy 100 km, vždy po zaparkování v garáži připojím nabíječku (Lídlovka) a nechám připojenou do další jízdy. Nedávno byl v Penny měřák do zásuvky, tak jsem ho koupil, ale co ukazuje za jízdy, může kontrolovat pouze manželka, protože zásuvka je utopená v tunelu, že na ni nevidím. Dnes jsem po odpojení nabíječky měřil napětí na svorkách baterie a multimetr ukazoval 12,95 V. Potom jsem zasunul ten voltmetr do zásuvky a ukazoval 12,55 V. Kontrola napětí v zásuvce multimetrem také 12,55 V. Kde je těch 0,5 V ? Může mi to někdo znalí vysvětlit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Holt pokrok evidentně nezastavíš. Po každé jízdě dávat na nabíječku, to mně osobně přijde jako hodně úzkostlivé chování. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pkey Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Zapomněl jsem napsat, že jezdím většinou jednou za týden. Jsem už v seniorském věku a do práce jsem přestal jezdit v 70 letech. Takže moc důvodů k výletům přes zimu není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Voltíky mizí v přechodových odporech. Několik kontaktů a pár metrů vodičů v cestě, ty mají taky nějaký odpor. Jinak rozdíl je 0,4V ne? A s tím dobíjením po jízdě je dobrá věc proti sulfataci, ale musí se to dělat od začátku. Začít třeba po 3 letech už nic nezachrání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pkey Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 @milanxx Myslel jsem si, že v tom budou přechodové odpory, ale protože někde na fóru jsem četl, že ta zásuvka není určena pro zapalovač, tak jsem si nebyl jist. Auto bylo uvedeno do provozu 6/2018 a s tou nabíječkou to praktikuji od poloviny prosince, takže předpokládám že k výrazné sulfataci ještě nedošlo. Tohle auto jsem koupil z důvodu totální likvidace předchozího vozu (Mégane 1.4 Tce) jedním pozorným řidičem v Octavii. Jo máš pravdu 0,4 V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 před 1 hodinou, pkey napsal: Protože jezdím kratší cesty ca 30 - 50, málokdy 100 km, vždy po zaparkování v garáži připojím nabíječku (Lídlovka) a nechám připojenou do další jízdy. Alternátor by měl dobít energii potřebnou k nastartování během prvních 10-ti minut běhu motoru. Pak už jenom krmí spotřebiče a udržuje. Nechat auto týden stát bez nabíječky by mu taky neuškodilo. Ale jestli máte dobrej pocit, že pro auto děláte maximum, proč ne. Já osobně si myslím, že přehnaná péče spíš škodí 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 @pkey ona ta zásuvka je pro zapalovač. Tedy přívod pro ni. Aby ale zapalovač fungoval je nutné ji vyměnit protože v ní chybí záchytné plíšky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 @tomik.cesko Ano, bohužel to platilo, když auta nepoužívali rekuperaci, dnes bohužel už dávno neplatí, že se baterie dobije a pak už jen udržuje. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pkey Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 @milanxx Ještě že jsem nekuřák a nemusím řešit další doplatkovou výbavu. Ale zajímalo by mě, jak si to myslel s připojením nabíječky a zabouchnutím kapoty. Kudy bys tam chtěl dostat kabely se svorkami ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 Ty kabely nabijecky jsou uzke, vejdou se vepredu do skviry mezi kapotou a karoserii. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 (editace) Nečudujem sa @pkey robí dobre, na rady ako že týždeň auto stojí a prejde pár km a dobije bateriu je nezmysel, nemá šancu, merajte a potvrdí sa čo píšem. Lidlacka nabíjačka má dostatočne tenké drôty aby sa dali akože privrieť popod kapotu, nehrozí nič ak sa rozumne umiestnia, robím to tak tiež. Dosť som sa nalaboroval, a zisťoval ako odstaviť rekuperaciu v okolí nieje nikto kto by to vedel a do Strakoníc je ďaleko. Fakt overený spôsob ako na ňu najjednoduchšie vyčúrať a nič sa nestane je odpojiť z - svorky ten káblik. Nastane to že batéria sa bude nabíjať 14.5 - 14,7 V Hodí chybu že nemá signál z merania ale po pripojení sa zmaže chyba a všetko funguje ako predtým s rekuperáciou. Editováno: 8. Březen 2019, autor: Eric_ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtaH Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 Potvrzuji že vytáhnutí kabelu by opravdu nemělo nic zlého udělat. Jako ověřenou možnost mi toto nabídli v Motopoweru když jsem se telefonicky ptal na možnosti vypnutí start-stopu včetně rekuperace. 1 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 No já zkouším 4W solární panel určený pro auta. Dal bych vám odkaz na konkrétní model, ale už ho neprodávají, nicméně zde jeho silnější verze: https://www.ecoprodukt.cz/solarni.nabijecky/solarni.nabijecka.12v/prenosny.amorfni.solarni.panel.12v.7w. Baterku to, k mému velkému překvapení, udrží (i ta 4W verze), nicméně bylo třeba upravit přívodní kabel, protože soudruzi v Číně dali do konektoru (zástrčky do "zapalovače") pojistku jen 0,5A a nějak jim nedošlo, že i když je v panelu dioda, aby se přes něj auto nevybíjelo a že 4W panel dává max 0,330 A, že tomu konektoru přijde naproti min. 10A z auta, takže pojistka šla do kopru při prvním zapojení. :-) Ale po úpravě samá pozitiva a sociální jistoty. (kdyby byl zájem o návod k úpravě, samo, že dodám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pkey Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 @Eric_ Jsi si jistý, že při zpětném připojení toho konektoru na -svorku se automaticky vymaže ta chybová hláška? @osobne psal, že přes caristu si tu chybovou hlášku vymaže.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 Až pojedu do porsche v ČB tak se schválně zeptám mechoše, jestli o tom už slyšel. :D Docela by mě zajímalo, jestli se SS opravdu vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 @Znedlob upřímně..co čekáš za odpověd od AS ? u nich je problémem úplně všechno...odpojením toho konektoru na -polu baterie se samozřejmě S/S vypne a tím i rekuperace..už dost lidí z různých skupin takto jezdí i přes rok a žádná katastrofa se nekoná.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 No, já tam pár lidí znám, takže mi to neřeknou stylem AS pro běžné lidi :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 8. Březen 2019 Sdílet Vloženo 8. Březen 2019 (editace) @Znedlob ok..tohle se diskutuje v mnoha skupinách..to že se tím vypne S/S a rekuperace je jasná věc..otázkou je, jestli to něčemu tak vážně škodí..a tady se pouze jen spekuluje.. Editováno: 8. Březen 2019, autor: ski1961 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.