Únor 10, 20187 r Díky, za odkaz na zajímavý článek. Máte někdo již zkušenosti jak dlouho Vám ve Fabii 3 baterka vydržela pokud ještě nemáte původní? Ještě jsem také neměřil kolik bere v klidovém režimu snad až na jaře.
Únor 10, 20187 r už taky neví , jaký kurvítka do těch aut dát.. za chvíli bude nejlepší jezdit vlakem či taxíkem..
Únor 10, 20187 r Já sem hned v 2015 psal do kvůli ss SA proč tam mám efb když hlavní výrobci baterek doporučují agm. Odpověď pro náš ss stačí efb. Přitom pro ss asi efb stačí ale kvůli způsobu nabíjení by tam měla být agm. Ta je sulfataci o hodně víc odolná. Asi jim znovu napíšu páč abych se teď každé ráno koukal na nápis - baterie je téměř vybitá . A to auto ještě nemá 3 roky.
Únor 10, 20187 r Niekde som tu čítal, že vypnutím SS (kódovaním) sa vypne aj "inteligentné" dobíjanie a alternátor ide stále. Alebo som to zle pochopil?
Únor 10, 20187 r Mirec.K Tak tohle přesně zajímá i mne, ale na tohle by mohl fundovaně odpovědět nějaký koder Upraveno Únor 10, 20187 r od ekr
Únor 11, 20187 r Pri nizkem napeti autobaterie se SS system deaktivuje, vyrobce tam nastavil urcitou hodnotu napr. 11V a koder tu hodnotu pouze prepise na vyssi napr. 15V.
Únor 11, 20187 r Jasně, ale otázka zněla zda se deaktivuje jen S&S, nebo se tím deaktivuje i to "inteligentní dobíjení".
Únor 11, 20187 r Logicky. Kodováním metodou změny napěti se ss nevypíná. Nenastanou podmínky pro vypnutí motoru. Vypnout sd se dá tlačítkem. Tedy při splnění podmínek nevypne motor. Aktivní nabíjení je jiná část managmentu motoru. Pro její činnost je ss jenom jedna z částí která má na ni vliv. Myslím, že ferda25 ví jak na to.
Únor 11, 20187 r .. vidím, že se tady řeší v podstatě to samý co u Oktávií a jejich Start-Stopu a "dobíjení-nedobíjení" alternátorem .. myšleno dostatečném :-(. Tohle vše nám byl čert dlužnej :-( .. a nejhorší, že dát o svý vůli na pozici AGM/EFB baterky jen standartní zaplavenou se na konto komplikovanýho algoritmu dobíjení nedoporučuje :-( .. uff
Únor 11, 20187 r Kdybych chtel provokovat, rekl bych, ze si za to muzete sami. Jezdete defenzivne, predvidejte, brzdete motorem a jste v klidu...
Únor 11, 20187 r @milanxx Takže...vypnutí start stopu tlačítkem ani tou metodou s napětím inteligentní dobíjení nevypne?
Únor 11, 20187 r @MaverickMyšlenka dobrá nicméně vedle. Ten systém způsobí i při této defenzivní jízdě že skončí baterka na 12.1. Těch pár vteřin brzdění motorem ve vztahu k době jízdy je nepodstatné. A sulfatace běží. A mě teď už přes so ne samovybíjení umrtvuje infosystém ato baterie nemá 3 roky. @Twisted metodou napěti ss není vypnutý. Tlačítkem ano, musím testovat chování ale jak psal ferda tak se vypne jen ss. Zatím od vyjití článku v sm v pondělí zapínám okamžitě výhřev sedadel a za týden mám klidové 12.3. Jo neběhám s voltmetrem, data beru z apky v mobilu.
Únor 11, 20187 r .. Milane, takže doporučení pro přelstění řídící jednotky pozapínat za jízdy co nejvíc spotřebičů? :-) .. takže zejtra beru do auta fén a ledničku na sdruženej 12V výstup .. a děj se vůle boží
Únor 11, 20187 r Jakou appkou měříš to klidové? Nebo přes co to měřit? Klidně bych to vyzkoušel, BT adaptér mám, ale nevím jakou hodnotu hlídat, protože třeba v Torque je tam teď "Voltage" dost... Ale v autě jde myslím před VAG nastavit "typ baterie", možná když se tam nastaví "klasická" tak se ta rekuperace vypne (nemám vyzkoušeno a nemám ani kabel na otestování).
Únor 11, 20187 r Origo přes SA v záruce je za 5. A výměna i potom jen přes servis. Umí to carista? A vys...... se to v nevhodnou chvíli. Jinak principielně souhlas. Mám apku chytré auto. Ta dává data z baterky jen v klidu ne za jízdy a to pak cca po 4 hodinách. Za jízdy bere data Smartgate. A jak psali v SM tak větší spotřebič zruší funkci. Ty hupy v grafu jsou pokusy s nabíječkou. Upraveno Únor 11, 20187 r od milanxx
Únor 11, 20187 r P.S. kto to chce sledovat logovanim v OBD appkach, tak vo vacsine treba hladat CM voltage (control module)
Únor 11, 20187 r milaxx: A o tom mluvim - podil brzdeni motorem musi byt vetsi nez tech soucasnych par vterin. A jsme zase zpatky u stylu jizdy
Únor 11, 20187 r @Maverick kdyby to pomáhalo a jsme takhle jezdili tak jsem si koupil mpi a ne turbo. No ono je to zákeřnější, stačí si porovnat A=X×6 a B=X×50. X je doba režimu plyn nebo brzdění. A jsou Ah co jsi do baterky dostal B je co si s ní vzal. Prostě vždy skončíš na nastavených 12.1. Otázka je zda jde nastavit 12.9? Ono by to pak tolik nešetřilo a v průběhu doby jak by baterka stárla v podstatě už jen nabíjelo a úspora benzínu nikde. Já jsem nechápal co to píše SA o nabíjení při brzdění motorem, když tohle dělala auta odjakživa. A ono to znamená když šlápneš na plyn nenabíjím to je ta novinka.
Únor 11, 20187 r Auto jezdí spíše kratší jízdy. Ted jsem to měřil multimetrem a měl jsem 12,5. Stálo 15 hodin bez hnutí. Nahodil jsem nabíječku Ctek a za dvě hodiny plná baterka. SS vypnutý relátkem... Autem jezdí pouze manželka...takže pomaleji a je naučená brzdit motorem, nevyřazuje. Co máte s těma 12.1. ...
Únor 11, 20187 r @Čečulák to, že ty máš máš na baterce 12.5 ještě neznamená, že to tam mají všichni..já mám když přijdu k autu třeba za 2 dny taky jen 12.1 V..pak jedu 200 km a po této jízdě mám 12.4 V..prostě celej ten jejich slavnej systém stojí za dvě věci..
Únor 11, 20187 r Pripájam aj moju skúsenosť. Mne dlhodobo nedáva spať dobíjanie, a zameral som sa na meranie baterie cez zapalovač, proste mám tam vrazený nonstop voltmeter. Môžem potvrdiť že ako teraz v poslednej dobe trochu viac mrzne tak zapínam výhrev sedačiek a naozaj sa mi zdá že je bateria lepšie dobitá. Inak moje pozorovanie pri normálnom naštartovanom aute nameriam 15V V kľude má 12V
Únor 11, 20187 r A to uz preco? Ved vsetci ste nadseni zo spotreby. Niektore nebrzdy provozu sa tu pysnia aj 5L/100km. Jeden clanok a uz pomaly idete upalit koncern [emoji33]
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.