milanxx Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Spíš v klidu používat spotřebiče, Tedy zapnutý výhřev sedaček = nabíjení baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pakoslav Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Díky, za odkaz na zajímavý článek. Máte někdo již zkušenosti jak dlouho Vám ve Fabii 3 baterka vydržela pokud ještě nemáte původní? Ještě jsem také neměřil kolik bere v klidovém režimu snad až na jaře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 už taky neví , jaký kurvítka do těch aut dát.. za chvíli bude nejlepší jezdit vlakem či taxíkem.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Já sem hned v 2015 psal do kvůli ss SA proč tam mám efb když hlavní výrobci baterek doporučují agm. Odpověď pro náš ss stačí efb. Přitom pro ss asi efb stačí ale kvůli způsobu nabíjení by tam měla být agm. Ta je sulfataci o hodně víc odolná. Asi jim znovu napíšu páč abych se teď každé ráno koukal na nápis - baterie je téměř vybitá . A to auto ještě nemá 3 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec.K Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Niekde som tu čítal, že vypnutím SS (kódovaním) sa vypne aj "inteligentné" dobíjanie a alternátor ide stále. Alebo som to zle pochopil? 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ekr Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 (editace) Mirec.K Tak tohle přesně zajímá i mne, ale na tohle by mohl fundovaně odpovědět nějaký koder Editováno: 10. Únor 2018, autor: ekr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Pri nizkem napeti autobaterie se SS system deaktivuje, vyrobce tam nastavil urcitou hodnotu napr. 11V a koder tu hodnotu pouze prepise na vyssi napr. 15V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Jasně, ale otázka zněla zda se deaktivuje jen S&S, nebo se tím deaktivuje i to "inteligentní dobíjení". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Logicky. Kodováním metodou změny napěti se ss nevypíná. Nenastanou podmínky pro vypnutí motoru. Vypnout sd se dá tlačítkem. Tedy při splnění podmínek nevypne motor. Aktivní nabíjení je jiná část managmentu motoru. Pro její činnost je ss jenom jedna z částí která má na ni vliv. Myslím, že ferda25 ví jak na to. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 .. vidím, že se tady řeší v podstatě to samý co u Oktávií a jejich Start-Stopu a "dobíjení-nedobíjení" alternátorem .. myšleno dostatečném :-(. Tohle vše nám byl čert dlužnej :-( .. a nejhorší, že dát o svý vůli na pozici AGM/EFB baterky jen standartní zaplavenou se na konto komplikovanýho algoritmu dobíjení nedoporučuje :-( .. uff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Taketo clanky su otazka narodnej bezpecnosti, ked vidim tu paniku [emoji848] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Kdybych chtel provokovat, rekl bych, ze si za to muzete sami. Jezdete defenzivne, predvidejte, brzdete motorem a jste v klidu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 @milanxx Takže...vypnutí start stopu tlačítkem ani tou metodou s napětím inteligentní dobíjení nevypne? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 @MaverickMyšlenka dobrá nicméně vedle. Ten systém způsobí i při této defenzivní jízdě že skončí baterka na 12.1. Těch pár vteřin brzdění motorem ve vztahu k době jízdy je nepodstatné. A sulfatace běží. A mě teď už přes so ne samovybíjení umrtvuje infosystém ato baterie nemá 3 roky. @Twisted metodou napěti ss není vypnutý. Tlačítkem ano, musím testovat chování ale jak psal ferda tak se vypne jen ss. Zatím od vyjití článku v sm v pondělí zapínám okamžitě výhřev sedadel a za týden mám klidové 12.3. Jo neběhám s voltmetrem, data beru z apky v mobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 .. Milane, takže doporučení pro přelstění řídící jednotky pozapínat za jízdy co nejvíc spotřebičů? :-) .. takže zejtra beru do auta fén a ledničku na sdruženej 12V výstup .. a děj se vůle boží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Jakou appkou měříš to klidové? Nebo přes co to měřit? Klidně bych to vyzkoušel, BT adaptér mám, ale nevím jakou hodnotu hlídat, protože třeba v Torque je tam teď "Voltage" dost... Ale v autě jde myslím před VAG nastavit "typ baterie", možná když se tam nastaví "klasická" tak se ta rekuperace vypne (nemám vyzkoušeno a nemám ani kabel na otestování). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Pre bateriu za 2500 korun si ludia uvaria gule. Omg [emoji33] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 (editace) Origo přes SA v záruce je za 5. A výměna i potom jen přes servis. Umí to carista? A vys...... se to v nevhodnou chvíli. Jinak principielně souhlas. Mám apku chytré auto. Ta dává data z baterky jen v klidu ne za jízdy a to pak cca po 4 hodinách. Za jízdy bere data Smartgate. A jak psali v SM tak větší spotřebič zruší funkci. Ty hupy v grafu jsou pokusy s nabíječkou. Editováno: 11. Únor 2018, autor: milanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 P.S. kto to chce sledovat logovanim v OBD appkach, tak vo vacsine treba hladat CM voltage (control module) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 milaxx: A o tom mluvim - podil brzdeni motorem musi byt vetsi nez tech soucasnych par vterin. A jsme zase zpatky u stylu jizdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 @Maverick kdyby to pomáhalo a jsme takhle jezdili tak jsem si koupil mpi a ne turbo. No ono je to zákeřnější, stačí si porovnat A=X×6 a B=X×50. X je doba režimu plyn nebo brzdění. A jsou Ah co jsi do baterky dostal B je co si s ní vzal. Prostě vždy skončíš na nastavených 12.1. Otázka je zda jde nastavit 12.9? Ono by to pak tolik nešetřilo a v průběhu doby jak by baterka stárla v podstatě už jen nabíjelo a úspora benzínu nikde. Já jsem nechápal co to píše SA o nabíjení při brzdění motorem, když tohle dělala auta odjakživa. A ono to znamená když šlápneš na plyn nenabíjím to je ta novinka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Auto jezdí spíše kratší jízdy. Ted jsem to měřil multimetrem a měl jsem 12,5. Stálo 15 hodin bez hnutí. Nahodil jsem nabíječku Ctek a za dvě hodiny plná baterka. SS vypnutý relátkem... Autem jezdí pouze manželka...takže pomaleji a je naučená brzdit motorem, nevyřazuje. Co máte s těma 12.1. ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 @Čečulák to, že ty máš máš na baterce 12.5 ještě neznamená, že to tam mají všichni..já mám když přijdu k autu třeba za 2 dny taky jen 12.1 V..pak jedu 200 km a po této jízdě mám 12.4 V..prostě celej ten jejich slavnej systém stojí za dvě věci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Pripájam aj moju skúsenosť. Mne dlhodobo nedáva spať dobíjanie, a zameral som sa na meranie baterie cez zapalovač, proste mám tam vrazený nonstop voltmeter. Môžem potvrdiť že ako teraz v poslednej dobe trochu viac mrzne tak zapínam výhrev sedačiek a naozaj sa mi zdá že je bateria lepšie dobitá. Inak moje pozorovanie pri normálnom naštartovanom aute nameriam 15V V kľude má 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 A to uz preco? Ved vsetci ste nadseni zo spotreby. Niektore nebrzdy provozu sa tu pysnia aj 5L/100km. Jeden clanok a uz pomaly idete upalit koncern [emoji33] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.