Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Nechci vyvolat polemiku, ale moje oprava rámu dveří (viz výše) nevyžadovala lakovat takové plochy jak uvádí "Miklisek". Faktura opravy včetně lakování byla vystavena na částku 3.176 Kč, takže se rozhodně kůli rámu dveří nelakovalo cca 20% plochy auta.

 

No nevím no, tvůj případ lakování je jiný. Já mám rýhy v laku téměř až za hranu rámu dveří. nevím jestli by to šlo udělat do té hrany.

šlo by to.

Tak mohl udělat jen rozstřik do ztracena a pak to celé rozleštit

  • Autor

Jednou jsem viděl rozstřik a po pár letech to vylezlo a bylo to hodně poznat.  To radši stříknout celý blatník.

Spravne se nikdy nestrika jen jeden dil, mel by se udela rostrik do okoli aby to nove lakovani nebylo videt. Mas starsi lak, novy lak neni 100% identicky co z fabriky apod. Strikat jen dil si muzes dovolit pouze opravdu u uplne noveho auta nebo jen par mesicu stareho.

Tak mi to bylo vysvetlovano od autolakyrnika.

Proto mi skoro spravnejsi prijde ta Mikliskova varianta lakovani. Treba i pri skrablych jednech dveri se stejne strika temer cely bok auta s rostrikem az do blatniku.

Upraveno od Petrrr

roztřík a rozleštění asi bude cajk u metlízy, kdy se poté ochrání barva lakem, ale u ne-metalízy rozstřik není tak 100% jako úplné uzavření povrchu a když to rozleštíš, narušíš horní vrstvu laku...

Kdyz rozlesteni dela nekdo kdo tomu opravdu rozumi tak ubere jen minimum laku. A rozlestujou se i laky nemetalicke a nic se snimi nedeje. Musis je samozrejme po te ochranit nejakym voskem ( ne voskem z tesca ), ale to plati i u metly

to je pravda, ale je tu právě jeden problém co se týče téhle opravy, to jak to nalakujou je otázka :) Toho se hodně lidí bojí...

Pastelove barvy se stříkají nakonec také lakem jako metla

Miklis kdyz na to prijde, studoval jsem navod a v nasich prvnich navodech se nepise nic o tom ze by si nemel nicim osetrovat tesneni, ale v podstate naopak. Tedy kdyby byly keci o silikonu, muzes se tim ohanet. Dokonce se tam nepise nic o tom ze to musi byt propravek zn. Skoda. Mrkni schvalne uvidis. Str. 110.

post-10015-1445197567,9679_thumb.png

hm, by mě zajímalo, proč to z toho vyřadili...

Hadej, muzes jednou.

A už je vidím s argumentací, že se toto týkalo jen vnitřního echt pryžového těsnění, vnější má na sobě sametku a za pryžové těsnění se tudíž NEPOVAŽUJE. .

Tak proc se u novych MR v tom samem odstavci pise o tesneni dveri primo, ze se nema patlat. Co neni zakazano, je povoleno.

Tím jsem myslel, že by to mohli na to navlíknout, že mazání se týkalo jen vysloveně čistě a jen z pryže. Což tohle vnější není. Je jasné, že by to bylo slovíčkaření, ale papírový návod mám jen jeden bez aktualizace. A v APK Škoda service je při stažení příručky uvedeno: vyberte návod nejblíže datumu výroby vašeho vozu. Což je v našem případě verze 11/2012.

Ja mam tistenou tu co mam a to plati. Co maji jinde me nezajima. Ale mas pravdu. Uz jsem jednou podobne zazil u Renaulta, ale hadal jsem se dk krve az jsem vyhadal v prodlouzene zaruce nove vnitrni zpetne zrcatko. Ac to neuznali tak v ramci dobrych obchodnich vztahu a bla bla bla. Stalo tisic Kc.

O zákazu ošetřovat čímkoliv těsnění je až ve verzi 08/2013. Ještě v 05/2013 je to co máme my.
Může se mazat vhodným přípravkem: post-6633-0-50158100-1445242090_thumb.jp Nesmí se mazat: post-6633-0-56999800-1445242100_thumb.jp

Upraveno od miklisek

Každopádně znovu opakuji, odřený to mají i ti, co na to s.... a ničím neošetřovali a mají i čtvrtou poslední verzi těsnění.

Upraveno od miklisek

To ano Miklis, to muzes rikat tady nam. Nam je to jasny. Ale vysvetluj to jim, kdyz se budou chtit treba tocit.

Ja jsem si toho zatím u sebe na autě nevšiml. Mám 07/2013... ale poctivě při mytí myju i tyto plochy. Tak je možné jestli to nedělá prach který tam zůstává a dře se mezi těsněními a lakem. Také to může být malinko jiným slícováním atd, atd... navíc dveře se postupem času deformují/sedají si tak je možné že nás to čeká všechny.

Takže dnes mi telefonovali výsledek jednání se ŠA. Varianta 1: přelakovat tzn. vč. vybroušení a kytování, nové těsnění, usazení dveří, plná záruka na lak. Varianta 2: výměna těsnění, usazení dveří a podepsat, že souhlasím se ztrátou záruky na lak a rezivění tohoto místa a zadního blatníku {to bych asi chtěl přesně specifikovat, protože tohle místo nemůže mít přeci vliv na rezivění třeba zadního lemu blatníku}. Vzhledem k mé služebce se to bude řešit až v listopadu. Třeba do té doby bude další varianta těsnění..... Osobně asi do laku celého zadku i přes ztrátu záruky nepůjdu.

Upraveno od miklisek

co znamená usazení dveří  ?

Lakování se neboj, mě v záruce lakovali LZ blatník. Byla tam z výroby zalakovaná nějaká mucha, nebo nějakej podobnej bordel. Nic nepoznáš. Přechody mezi opravovaným a původním místem není vidět.No a když bys to prodával a kupec měřil tloušťku laku a myslel, že je to bouračka, není nic jednodušího, než si to ověřit u každýho prodejce ŠA v jejich databázi. Když to nepřelakuješ, nepoznáš, jestli to nalícování

dveří a novy těsnění problém vyřešilo.

A ja bych to nechal prelakovat. Na te tve zakladovxe to i tak videt nepujde. No ja to u sebe zkoumal podrobne a je to docela zanedbatelne, nalepim tu folii a basta fidli. No a co se tyce tesneni, zjistili tedy velky prd o meducine jmenem PanOil.

Zatím ještě těsnění nebylo v laborce. Tohle vše je ještě jen z ústního jednání mého servisního technika s lidmi ze ŠA na té jejich technické slezině kdesi v Liberci na začátku týdne. Zkusím zjistit reference na tu jejich lakovnu. Ale snad v tomto ohledu mají přesné pokyny automobilky jak a co a kam až lakovat a není to jen o libovůli lakýrníka. Je to možný, aby lakování a práce okolo trvaly 10 dnů, jak mi tvrdili? Nepovezou to nakonec do Bolky?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.