Woody Vloženo 16. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Nechci vyvolat polemiku, ale moje oprava rámu dveří (viz výše) nevyžadovala lakovat takové plochy jak uvádí "Miklisek". Faktura opravy včetně lakování byla vystavena na částku 3.176 Kč, takže se rozhodně kůli rámu dveří nelakovalo cca 20% plochy auta. No nevím no, tvůj případ lakování je jiný. Já mám rýhy v laku téměř až za hranu rámu dveří. nevím jestli by to šlo udělat do té hrany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 šlo by to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Tak mohl udělat jen rozstřik do ztracena a pak to celé rozleštit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 16. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Jednou jsem viděl rozstřik a po pár letech to vylezlo a bylo to hodně poznat. To radši stříknout celý blatník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 (editace) Spravne se nikdy nestrika jen jeden dil, mel by se udela rostrik do okoli aby to nove lakovani nebylo videt. Mas starsi lak, novy lak neni 100% identicky co z fabriky apod. Strikat jen dil si muzes dovolit pouze opravdu u uplne noveho auta nebo jen par mesicu stareho. Tak mi to bylo vysvetlovano od autolakyrnika. Proto mi skoro spravnejsi prijde ta Mikliskova varianta lakovani. Treba i pri skrablych jednech dveri se stejne strika temer cely bok auta s rostrikem az do blatniku. Editováno: 16. Říjen 2015, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 roztřík a rozleštění asi bude cajk u metlízy, kdy se poté ochrání barva lakem, ale u ne-metalízy rozstřik není tak 100% jako úplné uzavření povrchu a když to rozleštíš, narušíš horní vrstvu laku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Kdyz rozlesteni dela nekdo kdo tomu opravdu rozumi tak ubere jen minimum laku. A rozlestujou se i laky nemetalicke a nic se snimi nedeje. Musis je samozrejme po te ochranit nejakym voskem ( ne voskem z tesca ), ale to plati i u metly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 17. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 to je pravda, ale je tu právě jeden problém co se týče téhle opravy, to jak to nalakujou je otázka Toho se hodně lidí bojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 17. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 Pastelove barvy se stříkají nakonec také lakem jako metla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Miklis kdyz na to prijde, studoval jsem navod a v nasich prvnich navodech se nepise nic o tom ze by si nemel nicim osetrovat tesneni, ale v podstate naopak. Tedy kdyby byly keci o silikonu, muzes se tim ohanet. Dokonce se tam nepise nic o tom ze to musi byt propravek zn. Skoda. Mrkni schvalne uvidis. Str. 110. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 hm, by mě zajímalo, proč to z toho vyřadili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Hadej, muzes jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 A už je vidím s argumentací, že se toto týkalo jen vnitřního echt pryžového těsnění, vnější má na sobě sametku a za pryžové těsnění se tudíž NEPOVAŽUJE. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Tak proc se u novych MR v tom samem odstavci pise o tesneni dveri primo, ze se nema patlat. Co neni zakazano, je povoleno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Tím jsem myslel, že by to mohli na to navlíknout, že mazání se týkalo jen vysloveně čistě a jen z pryže. Což tohle vnější není. Je jasné, že by to bylo slovíčkaření, ale papírový návod mám jen jeden bez aktualizace. A v APK Škoda service je při stažení příručky uvedeno: vyberte návod nejblíže datumu výroby vašeho vozu. Což je v našem případě verze 11/2012. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Ja mam tistenou tu co mam a to plati. Co maji jinde me nezajima. Ale mas pravdu. Uz jsem jednou podobne zazil u Renaulta, ale hadal jsem se dk krve az jsem vyhadal v prodlouzene zaruce nove vnitrni zpetne zrcatko. Ac to neuznali tak v ramci dobrych obchodnich vztahu a bla bla bla. Stalo tisic Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 (editace) O zákazu ošetřovat čímkoliv těsnění je až ve verzi 08/2013. Ještě v 05/2013 je to co máme my.Může se mazat vhodným přípravkem: Nesmí se mazat: Editováno: 19. Říjen 2015, autor: miklisek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 (editace) Každopádně znovu opakuji, odřený to mají i ti, co na to s.... a ničím neošetřovali a mají i čtvrtou poslední verzi těsnění. Editováno: 18. Říjen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 To ano Miklis, to muzes rikat tady nam. Nam je to jasny. Ale vysvetluj to jim, kdyz se budou chtit treba tocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Ja jsem si toho zatím u sebe na autě nevšiml. Mám 07/2013... ale poctivě při mytí myju i tyto plochy. Tak je možné jestli to nedělá prach který tam zůstává a dře se mezi těsněními a lakem. Také to může být malinko jiným slícováním atd, atd... navíc dveře se postupem času deformují/sedají si tak je možné že nás to čeká všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 (editace) Takže dnes mi telefonovali výsledek jednání se ŠA. Varianta 1: přelakovat tzn. vč. vybroušení a kytování, nové těsnění, usazení dveří, plná záruka na lak. Varianta 2: výměna těsnění, usazení dveří a podepsat, že souhlasím se ztrátou záruky na lak a rezivění tohoto místa a zadního blatníku {to bych asi chtěl přesně specifikovat, protože tohle místo nemůže mít přeci vliv na rezivění třeba zadního lemu blatníku}. Vzhledem k mé služebce se to bude řešit až v listopadu. Třeba do té doby bude další varianta těsnění..... Osobně asi do laku celého zadku i přes ztrátu záruky nepůjdu. Editováno: 23. Říjen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 co znamená usazení dveří ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 Lakování se neboj, mě v záruce lakovali LZ blatník. Byla tam z výroby zalakovaná nějaká mucha, nebo nějakej podobnej bordel. Nic nepoznáš. Přechody mezi opravovaným a původním místem není vidět.No a když bys to prodával a kupec měřil tloušťku laku a myslel, že je to bouračka, není nic jednodušího, než si to ověřit u každýho prodejce ŠA v jejich databázi. Když to nepřelakuješ, nepoznáš, jestli to nalícování dveří a novy těsnění problém vyřešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 A ja bych to nechal prelakovat. Na te tve zakladovxe to i tak videt nepujde. No ja to u sebe zkoumal podrobne a je to docela zanedbatelne, nalepim tu folii a basta fidli. No a co se tyce tesneni, zjistili tedy velky prd o meducine jmenem PanOil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 Zatím ještě těsnění nebylo v laborce. Tohle vše je ještě jen z ústního jednání mého servisního technika s lidmi ze ŠA na té jejich technické slezině kdesi v Liberci na začátku týdne. Zkusím zjistit reference na tu jejich lakovnu. Ale snad v tomto ohledu mají přesné pokyny automobilky jak a co a kam až lakovat a není to jen o libovůli lakýrníka. Je to možný, aby lakování a práce okolo trvaly 10 dnů, jak mi tvrdili? Nepovezou to nakonec do Bolky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.