Szmek Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Zdravím. Asi blbá otázka ale prosím kde se nachází EGR ventil u motoru CBBB? Je hned vedle měrky oleje nebo tam je pouze "chcípací" klapka? V servisu mi bylo řečeno že je někde dole pod motorem a hodně složitá výměna. Svítí mi totiž kontrolka motoru a hlásí vadný EGR ventil. Vyřešil jsem to tím že jsem odpojil konektor od magnetického ventilu a auto jezdilo normálně. Pak jsem ten magnetický ventil uplně odpojil zkontroloval hadičky, zase zapojil vše a kontrolka zmizela. Asi po 300 km začala zase svítit. Nevíte někdo kde by mohla být chyba? Jestli není vadný třeba jen ten magnetický ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 EGR ventil je nad chcípací klapkou,ale nejdřív by to chtělo výpis z diagnostiky... Odpojením ventilu nic nevyřešíš jen si zaděláváš na další problémy a určitě s tím moc dlouho takhle nejezdi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Szmek Vloženo 18. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 No ted to mám normálně zapojené a nehlásí to žádnou chybu ani na VAG. Myslím ale že časem to zase naskočí. Kdyby na EGR ventilu odešla elektronika tak je v háji trvale.. Nejspíš bude asi ucpaný. A kde se nachází chcípací klapka? Přijde mi dost divné že v servisu mi řekli za výměnu 900 euro a práce na celý den. Když se podívám na originál díly tak EGR ventil stojí okolo 4200. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 bude to zasraný , a nejdražší položka bude servisní práce (dle mojeho , stačí pouze vyčistit ) , ale rád si následně přečtu jak to dopadlo ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Szmek Vloženo 18. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 A může mi někdo říct kde ten samotný ventil u tohoto supermotoru najdu? U staré 1.9tdi jsem si to dělal sám ale tady vubec ani nevím co čistit... Koukal jsem akorát na tu klapku sání a ta je uplně čistá bez usazenin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstastnyr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Jestli tam máš tento, tak ti odešel mechanicky. Tyto se hodně kazí a napomůže ani vyčištění (viz. motory 1.6 TDi Octavia 2). Poslední typ s indexem DQ by se už neměl samovolně poškodit. Je umístěný za motorem uprostřed. Je tam špatný přístup. Musí se sundat buď motor a nebo náprava. Pokud je mechanik šikovný, tak nemusíš sundávat nic a jen se tam protáhne. Pokud máš 4x4, tak jedině sundat nápravu. http://www.cc-autodily.cz/chladic-vedeni-zplodin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 (editace) CBBB má jiný EGR ventil,není společný s chladičem spalin a tím pádem i výměna není taková jeb.čka jako u 1.6 tdi a 2.0 tdi 103 kw CR http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l131501k-egr-ventil-2-0-tdi-oe-20859.html Editováno: 19. Říjen 2015, autor: mirdas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodadily.com Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Presne. Resit na tomto motoru egr je problem. Ani se ho nepokousej vycistit, nema to smysl. A vymena stoji taky za to.. Pokud ten egr zaslepis, odejde ti i dpf a to uz je draha sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Szmek Vloženo 21. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Mam tam presne to co sem hodil mirdas. Je to ve predu vedle merky na olej jenze mi to neprijde moc jako egr ventil. Ono to tak vypada ale je to spis podle me jen chcipaci klapka jelikoz tam nejde zadna podtlakova hadice nic. Pouze konektor. Ikdyz je mozne ze je ovladany pouze elektronicky. Takze je tohle na 100% egr ventil? Cely komplet a nikde jinde neni zadny zbytek? Dal jsem totiz dovnitr prst a klapka chodi uplne normalne a zadne usazeniny nic. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 Je to EGR ventil je řízený elektricky a poznáš ho i tak,že z boku do něj vede nerezová trubka přes kterou tam jdou ochlazené spaliny. Závada může být v elektrice nebo i mechanická např. vylomený převod ovládání klapky... Jestli hledáš ještě nějaký zbytek tak koukni na chladič spalin a přejde Tě chuť,naštěstí je tady zvlášť,ale výměnu bych Ti nepřál je to pěkný oser. Mám taky CBBB a k tomu jako bonus 4x4 takže jestli mi někdy začne mizet chlad. kapalina přes chladič spalin tak mě asi jeb.e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Szmek Vloženo 22. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 No pravě to vypadá že mi chtějí vyměnit ten chladič spalin. Bydlím totiž v Německu a byl jsem tady ve škodovce a řekli mi vadný EGR Kuhler což vypadá na pravě ten chladič ale voda se mi nikde neztrácí. Akorát mám problém že se mi hrozně pomalu zahřívá motor a když už se zahřeje tak teplota klidně spadne zase dolu při volnější jízdě. Může to mít na starosti pravě ten chladič EGR? No ale co mi řekli tak že mi to všechno vymění v rámci záruky akorát musím zaplatit práci cca 500 euro. Asi by to v česku nevyšlo o moc levněji že? A druhá věc je že mi to zase jede bez jakékoliv chyby. Nic nesvítí už asi týden. Přijde mi jako by byl někde nějaký špatný kontakt nebo zaoxidovaný konektor. A přímo v tom EGR ventilu ta mechanika ozubených koleček vypadá v pořádku.Žádné vylámané zoubky nic. Jedině mě napadá ten motorek který to pohání ale pokud by nefungoval ten tak mi motor drncá při vypnutí ne? díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duckito Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 mam v haji aj ja EGR ventil komplet aj stam chladenim.pusta mi tace olej.ma to vplyv aj na samotny vykon auta? mam 2.0tdi 125kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 (editace) Najprv napíš svoju požiadavku zrozumiteľne a az potom ti vieme pomôcť. Olej do EGR ventilu netečie. Prechádzajú ním výfukové plyny a chladiaca kvapalina,ktorá ich ochladzuje a potom púšťa do valca kvôli NOx. Znižuje sa tým teplota horenia a množstvo vylúčeného NOx. Čiže v najhoršom prípade ti odíde DPF filter a nebudeš riešiť 1000eurovu výmenu, ale 3000 eurovu. Editováno: 10. Únor 2018, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 DPF už tolik nestojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej1612 Vloženo 2. Březen 2021 Sdílet Vloženo 2. Březen 2021 Zdravim, chcem sa opytat....mam motor 2.0 103 kw rocnik koniec 2012 (3T5285) kod CFFB a na tomto motore po cca 95 tis(auto bolo nove) bolo treba menit EGR co som vymenil za nove (original) teraz po cca 60 tis vypisuje znovu chybu egr. Nechce sa mi kupovat nove egr....je aj ina moznost napr. zaslepit egr? je to zle riesenie? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 (editace) trocha vyssie mas na to odpoved! https://forum.skodahome.cz/topic/133825-závada-egr-ventilu/?do=findComment&comment=2099183 alebo tu https://forum.skodahome.cz/topic/154001-diagnostika-egr-a-dpf-20tdi-125kw/ Editováno: 3. Březen 2021, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loksik.lubos Vloženo 3. Února Sdílet Vloženo 3. Února Zdravim mam problem najrpv mi na aute rozsvietilo len zhavenie s nudzakom a vhodilo tieto chyby: 4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 4629 - Hlavní relé P068A 00 [032] - otevírá príliš včas 8169 - Svorka 30 U140A 00 [032] - prerušení chybu som zmazal a po prejdeny 1500km mi vyhodilo opat zhavenie + motor a dava len chybu4891+4892 N18. Je mozne dako opravit ten motorek na EGR pripadne aka chyba sa mohla vvyskitnut. Toto je uz 3 x problem s EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Února Sdílet Vloženo 4. Února vymenit a hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.