Přejít na obsah

Jaký motor do SIII?


neon

Doporučené příspěvky

před 19 minutami, eiben napsal:

Octavia super, Superb tragédie. V čem ta tragédie???

Superb 140kw? Strašný, vůbec to nejelo. Nebyl to můj první automat ale styl podřazování při předjíždění byl hrozý. Ale zpět k 206kw, ten motor mě zajímá, ten jsem ještě neměl. Jelo se mi suprově ale na co si dát pozor? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

280-ka so stvorkolkou ide riadne bomby.

mam s3 sportline 220, tiez dobre ale po 3 mesiacoch DCC klepe. vsimol som si, ked som vypol hudbu. :-) :-(
aj ked tvrdia, ze to uz odstranili je to asi kus od kusa.

dve nevyhody by som videl: 

1. rok 2015 - boli prve kusy boli este nevychytane

2. priprav sa na vyssiu spotrebu

(teraz mam priemer 10, ale ide to stale dole) jazdim vacsinou EKO alebo SPORT rezim. 

Editováno: , autor: maxalera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, auto mam v podstate stejne, ktere se chystas koupit dokonce i co se tyce mesice tedy 10/2015. DCC neboucha a vsecko je v cajku. Samozrejme tu a tam neco vrzne ale to je interier skodovek. Jinak dlouhodoba spotreba mam 9l/100km neni to tak moc na ten vykon. V technickych udajich se uvadi min. RON 95 takze v tomhle clovek neni limitovan. Samozrejme tankuju vetsinou 98/100 podle toho jak to vyjde a nerekl bych, ze v beznem provozu je nejaky rozdil oproti 95 . Nejjednodusi je vozit nejake aditivum a kdyz clovek bere 95 tak tam crtnout aditivum. Jinak motor ma solidni zatah a pri koupi jsem uvazoval tez o slabsim ale nakonec bych zpetne nebral jiny:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

jak je to s tdi u S3? třeba v roce 2017-18 trpí motory také neduhem s dieselgate? Dočetl jsem se že S3 110kw jede hůře než 103kw v S2 před dieselgate, čemu bych se s vlastní zkušeností s 1.6tdi nedivil a uplně mě to znechutilo nakup S3

Hledám 3ku už dlouho, více méně koupím buď VW B8 nebo S3 ale zatím se nepodařilo koupit.

Ptám se proto protože S2 1.6tdi před a po DG je mnohem hořší auto, tak moooc horší že i když S3 chci tak se radfěji 10x zeptám

A budu rád za zkušenost někoho kdo měl S2 2.0tdi nejlepe se starým softem ne s tím shitem po DG a teď má S3 2.0tdi 110kw v manualu

jestli ten vývoj šel tak jako upravili auta po DG tak právě tdi od koncernu už nechci ani vidět krom starších v S2

Děkuji všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau pagotamd tak ja som mal S2 103kw manuál a teraz mám S3 110kw ale s DSG. S2 mal podla kultivovanejší chod a myslím že bol aj tichší ako ten v S3. Podstúpil som aj úpravu dieselgate ale hneď som dal spät starý softvér. S3 som kupoval s motorom 110kw lebo nebola v ňom montovala ešte močovina a chcel som DSG pre komfort jazdenia. Čo sa tika dizajnu tak sa my páči viac S3 ako S2. S3 som jazdil aj 1,6tdi a myslím že ten motor je slabý ten by som ja nebral. Myslím že keď kúpiš S3 nespravíš zle ale musíš nájsť dobrý kus s jasnou históriou. Ja som kúpil 2015 a musím povedať že žiadne tu na fóre spomínané závady som doteraz nemal len základní servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, kamarád chce SCOUTa (to už je neměnné) a váhá nad motorem. Benzín, nebo diesel? Čistě soukromé rodinné využití. Žádné závody, ano fanoušek značky, prostě uživatel. Cca 17tis.km ročně, převážně příměstský/městský provoz; občas nějaká ta dovolená, hory, apod. Předchozí auto bylo/je 10 let starý dieslový Avensis se kterým je spokojenost. Především se spotřebou okolo 6,5l/100km.

Ten diesel asi ještě není EVO a DSG je stále DQ250?

Za sebe mu asi hodlám doporučit diesel ... to asi bude nejvíce blízké tomu, aby byl spokojený (vzhledem k výše uvedenému).

Za názory předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Pokial sa to nesnazis sledovat, tak to naozaj nepostrehnes. Mozes si to vsimnut podla zvysenych otacok na volnobeh. Ja mam odsledovane ze moje auto pri motani po meste regeneruje kazdych cca 250km (nemam mocovinu, s mocovinou predpokladam ze bude interval dlhsi). 

Pouzivam v mobile aplikaciu VAG DPF, najdes viac info aj tu na fore.... Ale toto asi off topic v tejto teme....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

Opět oživím téma... Tento měsíc bych měl S3 objednávat, byl jsem rozhodnutý pro 2,0 TDI 147kw ale teď váhám, zda nejít raději do TSI 140 kW. Mám to teď 55:45 pro TDI, měl jsem TDI a mám teď Rapida 1,2 TSI 77kw ale možná mám zkreslené představy o dnešních motorech.

 

Pro TDI:

- Auto mám v plánu vlastnit minimálně 10 let

- Baví mě nízká spotřeba (ale jezdím normálně, ne eko)

- V příštích min. 5 letech budu často jezdit se střešním boxem (kvůli kočárku), později i koly na tažném a relativně často výletovat po Evropě 

- Auto bude častěji jezdit naložené, než abych jel sám 

- Když pojedem naložení, chci mít jistotu bezpečného předjíždění na okreskách

- Okresky jezdím 100 - 110 a dálnice 140 tachometrově, spíš klidnou jízdou 

- mám přívěs, u domu jej občas využiju, žároveň nás láká někam vyrazit s obytňákem (ale zatím o tom furt jen mluvíme, s dětma se to možná změní)

 

Pro TSI:

- Budeme mít sice na kratší trasy pod 20km a do města zatím Rapida, ale máme ročního prcka a s dětma nekončíme, takže střídání aut by znamenalo furt přendávání dětských sedaček kdykoli žena pojede 5km do města k lékaři nebo nakoupit. Takže do města stejně pojede Superbem než aby to přendávala, jak ji znám (1x týdně). To pro TDI asi moc nebude... Resp. nevím, jak moc to u TDI dnes vadí? Navíc teď je sice proti DSG, ale když jej ve městě zkusí, do Rapida nevleze :-D

- Nebude třeba řešit regeneraci a močovinu pokud auto bude jezdit i krátké trasy

- I když plánujeme hodně cestovat, do práce jezdím na skútru a auto použiji jen pokud je pod +5 nebo hodně prší (22+22km). Superb asi najede 10 až 15tis. ročně, ne víc než 20. 

- je o 52 tisíc levnější

 

Zatím se kloním k TDI, ale jelikož auto budu mít fakt na dlouho, tak se nemohu definitivně rozhodnout... Jinak výbava bude L&K + spousta dalšího... Babo raď :-)

Editováno: , autor: Mariacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krátké trasy nevyhovují oběma motorům, takže je to jedno (ale oba se díky dobrému termomanagmentu relativně rychle zahřejí).

Jinak TSI bude umět taky jezdit s pěknou spotřebou (v Tiguanu mezi 7-8l, v SIII to bude minimálně o litr méně), kdy při avizovaném nájezdu a ceně TDI, ten rozdíl oproti TDI nebude tak markantní.

U TSI je plus absence močoviny, o jeden potencionální problém méně, jinak je složitost motorů obdobná.

Jako plus TSI je i nižší hlučnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...