Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Fakt pakárna a kolik lidí se k takový blbosti přidá.

BTW, naše Fabie má najeto 11tkm a mírně ojeté pneumatiky. A brzdový desticky už taky nejsou jako nový, není to na zalozeni extra vlákna o mizerné kvalitě/zivotnosti? :rolleyes: :t

Vloženo
před 8 hodinami, mp390 napsal:

No bože. Tak je povrchově orezlý výfuk. Pokud vám tohle vadí, Akrapovič pro vás má řešení. ;)

Bohužel není, on ho na FII nevyrábí.

Vloženo
před 16 hodinami, mp390 napsal:

No bože. Tak je povrchově orezlý výfuk. Pokud vám tohle vadí, Akrapovič pro vás má řešení. ;)

Spíš je zajímavé to množství sazí. Takhle sazema zanesený výfuk nemá ani náš letitý Zetor 3011... :)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Chci se zeptat, jaký účel má ten příčný plast na podvozku před předními koly? Často se mi stává když přistáním auto blíž k nějakèmu obrubníků tak ho odřu

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Myslim, ze ta guma moc zvuku, co bys slysel pres motor, nevydava.

Vcera jsem jel takovou horskou lesnackou a byl bych byval ocenil paket pro spatne cesty - vyjete zmrzle koleje a obcas ty rantly byly sakra vystouple. Parkrat jsem si strejchnul, ale zda se, ze nic neupadlo ani nic netece ;-)

  • o 6 měsíců později...
Vloženo (editace)

Ahoj, je normalni, ze auto po roce a pul / 25k najezd uz ma zacinajici rez na podvozku? Servisak tomu rikal "rezky" a ze uz se toho nezbavim. V tomhle stavu ma on pry 7let starou OII a prislo mu to celkem divne, ale konstatoval, ze to nejspis nevyreklamuji.

 

Fotky bohuzel nemam, ale nejvice je rez v predni casti za krytem motoru smerem k zadni naprave a v uchopech kol.

Editováno: , autor: BrozikCZ
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak jsem před zimou nasadil delší kryt pod motor.

Nikdo neuměl říct zda bude pasovat na automat DSG.

Pasuje a podívejte se o kolik je delší. Práce opravdu na chvíli. Nic se nemusí dodělávat, vše připraveno.

Nevím proč ŠKODOVKA montuje na kombíky malé kryty.

2. foto původní spodní kryt motoru

3. foto po demontáži původního krytu

4. a 5. foto nový delší kryt

6. foto porovnání obou spodních krytů motorů

IMG_0345.JPG

IMG_0346.JPG

IMG_0350.JPG

IMG_0352.JPG

IMG_0353.JPG

IMG_0356.JPG

Editováno: , autor: ralff
Vloženo (editace)

protoze cenovy rozdil mezi hatchback a kombi u fabie je (byl) 10 000kc, tak je museli nekde usetrit. HB ma motor celej zespod zakrytovanej a dale kryty po stranach (jak jsou brzdovy trubky)

Editováno: , autor: Bikes
Vloženo (editace)

Asi by se mělo jednat o díly 6R0 825 201 a 6R0 825 202.

Asi jsou stejné pro HB i KOMBI.

Rozvor mezi koly je u HB i KOMBI stejný 2455 mm, tak předpokládám že i kryty budou stejné.

Editováno: , autor: ralff
Vloženo (editace)

Pravděpodobně tam chybí pro kryt na každou stranu 5 šroubů M5 na které se platové kyty dotahují maticemi WHT000713.

Budeme se muset podívat, zda zespodu auta někde netrčí po obou stranách 5 nepoužitých šroubů M5.

 

SPODNI PLASTOVE BOCNI KRYTY.pdf

Editováno: , autor: ralff
Vloženo (editace)

Ano, když jezdím na houby, tak jsem tam dal 2 špice z jízdního kola, které jsem zkrátil a na zkrácené straně ohnul a na druhou stranu jsem zašrouboval špicovou matici naopak, aby se otvor neucpal sekanou trávou. Případně se těším, že se jí tam nedostane tolik. U krátkého spodního krytu jsem tam posekanou trávu měl, ale ta by asi vypadla. (Ženu jsem odvezl na houby a já měnil kryty).

Proti zvěři (kunám) je to hloupost, protože zezadu se dostanene na kryt i kočka, kolik je tam místa.

Pokud si přizvedneš předek, tak jsou na podvozku auta tři obdélníkové otvory, do kterých naklepneš matice a do těch následně zašroubuješ šrouby. Jedná se o tři otvory, které jsou na posledním foto zcela vlevo mimo krátký kryt.

Potřebuješ 3 matice ( N 103 271 02) a 3 šrouby (N 906 487 03). Je to fakt otázka chvilky, zejména pokud bude auto na zvedáku.

Editováno: , autor: ralff
Vloženo (editace)

Na té fotce ty šrouby nemáš vidět a 5 jich rozhodně není, jejich více. Mám paket pro špatné silnice a kryty mám, na ten motor je také jiný, bytelná několikamilimetrová deska. Když to vidím, jsem rád, že jsem si za něj připlatil.

 

Podvozek.jpgNejsou tam vidět všechny, ale pro představu.

Editováno: , autor: MRoom
Vloženo (editace)

No já si ten delší kryt motoru pořídil, abych zmenšil zašpinění motoru zespod.

Věřím, že tráva, sůl a kamínky posypu nebudou schopny cca 4 mm plast prorazit.

Co si za 240 Kč můžeš přát více.

Navíc Ty máš Scoutline, ne klasickou Fabku.

Malůvku "SPODNI PLASTOVE BOCNI KRYTY.pdf" se specifikací 2x5-ti matic pro uchycení bočních krytů jsem si nevymyslel.

 

 

 

Editováno: , autor: ralff

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...