Tyro Vloženo 26. Listopad 2015 Vloženo 26. Listopad 2015 Zdravím, dnes jsem jel do práce a všiml jsem si, že se mi celou cestu nepohnula ručička teploty chladící kapaliny. Pak jsem potřeboval odjet z práce a když jsem natočil motor, hned po nastartování klesly otáčky a chcípl. Až na třetí pokus (když jsem pořádně sešlápl plyn) se motor chytl, i potom ale prvních pár metrů poškubával a byl na umření... Zbytek cesty už byl v pohodě a při dalším nastartování (cca po 40min stání) chytil a jel bez problému.Nemáte někdo ponětí, čím by to mohlo být? Citovat
Mirek 835 Vloženo 26. Listopad 2015 Vloženo 26. Listopad 2015 Vypadá to na čidlo teploty motoru. Taky by neškodilo mrknout Vagem co se zapsalo. Citovat
Tyro Vloženo 26. Listopad 2015 Autor Vloženo 26. Listopad 2015 Tak čidlo vyměněno, nicméně při výměně jsem si neuvědomil, že motor ještě zcela nevychladl a čidlo jsem vyndal... (jsem idiot). Krom čidla a trochy kapaliny se v "nádobce", kde je čidlo namočeno, objevila nějaká pružinka a kus kovu... Nemám představu, k čemu slouží či odkud se tam tyto předměty vzaly... Volal jsem mechanikovi a ten mě ujistil, že vůbec nemá představu... Upevnil jsem nové čidlo, zajistil, připojil, zadekloval a pak už jsem neměl problém, ikdyž se mi zdálo, že teplota se mění v docela rychlých intervalech(lítá mezi půlkou a čtvrtinou) Citovat
Mirek 835 Vloženo 26. Listopad 2015 Vloženo 26. Listopad 2015 Tak v tomhle případě bych mrkl i na termostat! Citovat
libero Vloženo 26. Listopad 2015 Vloženo 26. Listopad 2015 jasne,veď ten termostat je rozletený ... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.