Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, dnes jsem jel do práce a všiml jsem si, že se mi celou cestu nepohnula ručička teploty chladící kapaliny. Pak jsem potřeboval odjet z práce a když jsem natočil motor, hned po nastartování klesly otáčky a chcípl. Až na třetí pokus (když jsem pořádně sešlápl plyn) se motor chytl, i potom ale prvních pár metrů poškubával a byl na umření... Zbytek cesty už byl v pohodě a při dalším nastartování (cca po 40min stání) chytil a jel bez problému.
Nemáte někdo ponětí, čím by to mohlo být?

Vloženo

Tak čidlo vyměněno, nicméně při výměně jsem si neuvědomil, že motor ještě zcela nevychladl a čidlo jsem vyndal... (jsem idiot). Krom čidla a trochy kapaliny se v "nádobce", kde je čidlo namočeno, objevila nějaká pružinka a kus kovu... Nemám představu, k čemu slouží či odkud se tam tyto předměty vzaly... Volal jsem mechanikovi a ten mě ujistil, že vůbec nemá představu... Upevnil jsem nové čidlo, zajistil, připojil, zadekloval a pak už jsem neměl problém, ikdyž se mi zdálo, že teplota se mění v docela rychlých intervalech(lítá mezi půlkou a čtvrtinou)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...