Přejít na obsah

Závada start stop


jooe1

Doporučené příspěvky

Zdravím, když jsem dnes přijel před dům tedy s ohřátým motorem všiml jsem si že je ručka teploměru dole a ventilátor chladiče běží na max. A přitom hlášení "ZÁVADA START STOP". Nevím kdy za jízdy se to stalo ale myslím že jsem měl start stop tlačítkem vypnutý. Vím že budu muset do servisu, ale třeba je to nějaká prkonina která se dá vyřešit svépomoci v garáži. Výstražný trojúhelník nesvítí, auto jede normálně.

Díky předem za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem z toho byl asi zbytečně vyplašenej. Dnes při cestě do práce se to postupně samo vrátilo do normálu. Ručička teploměru skočila na provozní teplotu pak přestal hučet ventilátor chlazení a nakonec zmizela hláška o závadě.Samoopravitelný auto asi nemám proto v PO servis.

Editováno: , autor: jooe1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...

Ahojte. Mne sa dnes stalo to, ze ked som dal kluc do polohy pred starovanim, t.j. spustena elektrika, tak mi to zahlasilo poruchu systemu start - stop. Zaroven auto podivne piskalo. System start stop cez tlacidlo rucne vypnem. Po par sekundach v aute prestane piskat. Palubovka ziadnu chybu nevykazuje. Nastartujem, ziadna chyba. Zaradim rychlost, pohnem sa a este nez stacim uplne pustit spojku tak motor vypne a hlasy mi to, ze mam motor nastartovat rucne. Cize auto mam nepojazdne. Viete mi prosim poradit nieco co by mi umoznilo prejst aspon 4 km do servisu skodovky? Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2015-12-10 na 18:35, jooe1 napsal:

Zdravím, když jsem dnes přijel před dům tedy s ohřátým motorem všiml jsem si že je ručka teploměru dole a ventilátor chladiče běží na max. A přitom hlášení "ZÁVADA START STOP". Nevím kdy za jízdy se to stalo ale myslím že jsem měl start stop tlačítkem vypnutý. Vím že budu muset do servisu, ale třeba je to nějaká prkonina která se dá vyřešit svépomoci v garáži. Výstražný trojúhelník nesvítí, auto jede normálně.

Díky předem za radu.

Ahoj. Přesně Toto se mi stalo na F3. A měl jsem z toho radost. Závada na genitálním SS systému je pro mě vítaná. Říkal jsem si, že jestli má být někde závada, tak si vybrala dobré místo. Nicméně druhý den hláška odpadla, ventilátor přestal funět. Vše je v normálu a SSS funguje :-(. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Před třemi měsíci jsem si koupil RS245, od začátku dost nepravidelně mi ihned po startu auto nahlásilo - Závada: systém start-stop, na diagnostice nic, po vypnutí a zapnutí motoru byla chyba pryč. Pro ty, kdo mají stejný problém, jedná se o chybu SW, konkrétně je opravena ve verzi 5G0906259N 0003. Zatím jsem našel, pár lidí, kterým to dělalo na RS245 nevím jestli se to týká i normálního RS a ostatních ovcí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím všechny,

měla bych jednu otázku. Mám novou škodu Octavii 3, rok 2019, momentálně jí mám necelý rok. Vše funguje bez problémů,nicméně momentálně se mi na displeji a v infotainmentu zobrazuje napis: závada start stop, přičemž tato funkce opravdu nefunguje, a to z ničeho nic. Jinak se startováním nemám žádný problém,vse ihned naskočí,žádné kontrolky také nesvítí,auto jede úplně v pořádku, pouze prostě nefunguje start stop,ale donedávna fungoval bez problemu....nevím tedy,kde by mohl být problém....Nemáte někdo obdobnou zkušenost, co by tomu mohlo být a z jakého důvodu tato funkce přestala fungovat? Moc díky!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vylučovací metodou bych se podíval na ten tenký kabel na baterce jestli je v pohodě a případně bych ho prostříknul Kontoxem, nebo nějakým čističem kontaktů. Když to nepomůže, tak nezbývá než zajet na diagnostiku, jak píše kolega 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj, mám Octavii 3 2019. Najeto. Při zastavení auta se objeví informace: Závada start/stop, žádná další informace ani kontrolka se nerozsvítí. A start/stop je tedy nefunkční. Ve Škodovce mi chybu smazali a řekli, že to bude v pořádku už. Ale bez žádné změny. Jinak chod auta je zcela v pořádku. Nemá někdo podobnou zkušenost? 
 

děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, i mě se to objevilo, viz foto. Současně s chybou Keyless. Nicméně vše bylo funkční.

V servise chybu načetli, nic nenašli, konzultovali s automobilkou, žádný výsledek

Budu dál sledovat, již se to ale neobjevilo.

 

Auto v záruce bude ještě necelý rok, MR2018 (více viz podpis)

20211012_135535_1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mne sa to stalo 2x za rok a pol. Druhykrat vyskocilo aj porucha ACC a svietila kontrolka EPC. Po nastartovani vsetko zmizlo a vsetko fungovalo. Bol som pred 2 tyzdnami v servise kvoli nastaveniu FULL LED svetiel s AFS a spomenul som aj toto. Povedali, ze diagnostika ukazala poruchu snimaca polohy vacky. Odvtedy som bol autom len parkrat a nevyskocilo mi to (necakam ze by to vyskocilo keby som nebol v servise)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Ahojte. Dnes som navštívil autorizovaný servis Škoda kvôli výmene autobatérie. Pôvodne som tam mal Moll EFB+. Teraz ako novú mi tam dali Exide. Všetky parametre ostali ako boli na pôvodnom batérie, lenže po výmene auto hlási Porucha Štart Stop a doteraz s tým problémy vôbec neboli. Dali na diagnostiku a mechanici tvrdia že problém je RJ na Štart Stop  na -póle v tej malej kocke. Je to možné? Je to záhada alebo oni pojebali tu RJ pri montáži novej baterky. Ináč auto ide jak ma len Štart Stop vôbec nefunguje  a v infotainmente je nápis Porucha Štart Stop. Nechcu mi uznať  aby oni na svoje náklady vymenili . Pýtali odo mňa 170eur aby vymenili tu RJ na -póle. Neviem ako to riešiť....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontroluj pojistku SB9 v motorovém prostoru, případně, jestli je napětí (proti kostře) na červenomodrém drátu na tom konektoru, co jde do ŘJ akumulátoru.  Ten zelenožlutý drát můžeš změřit ohmetrem proti tenkému modrému drátu na alternátoru, se kterým by měl být propojený.  Třeba jenom někde utrhli ty tenké dráty, co k tomu vedou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, shrek_85 napsal:

Takhle nevypadá e-box na Fabii III, ale zkus hledat něco jako "řídicí jednotka kontroly akumulátoru -J367-".

Zmieril som napätie , je tam 14V na voľnobehu na cervenomodrom dratu. Skúsil som aj tak že odpojil som od -polu ten konektor auto som naštartoval a výsledok to isté hlásenie porucha štart stop. Takže neviem ci ten štvorec by bol chybný čo oni hovorili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...