janci47 Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Súhlasím s "deto". Mám 110kw 4x4, pri aktuálnych ranných teplotách od 4-10 stupňov sa mi motor do 10 km zohreje vždy na cca 70-80 stupňov a to ho vôbec nevytáčam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_86 Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 V 9. 1. 2017 na 6:36, KarelM napsal: Tak jsem dnes ráno udělal ne příliš dobrý snímek - žaluzie jsou zavřené. Já tam ty žaluzie prostě nemám, ať se dívám, jak se dívám. Je možné, že došlo k chybě ve výrobě? Nezdá se mi, že zrovna L+K výbava by ty žaluzie neměla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Netuším, hledal jsem dokonce v Dílenské příručce SIII v souboru "D4B80513DF6-Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf " info o žaluziích, ale v sekci chlazení se vůbec o žaluziích nezmiňují! Jako by neexistovaly. U jiných motorů rovněž ne. Žaluzie mi už mimochodem v rámci garance měnili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Lukas_86: Žaluzie se neřídily výbavou, ale motorizací. A možná buď rád, že je tam nemáš... KarelM: proč ti je měnili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 A vieme ake motorizacie ju maju/mali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Martin Bednář: Chyby v řídící jednotce 01 (P05A0 00 [036] - Stuck Open). A projevovalo se to mj. tak, že žaluzie někdy zůstaly otevřené i při studeném motoru, přitom bylo venku -10. V létě někdy zase zavřené, i když bylo venku 30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marap Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 140kW je nemá nikdy, jen 110 a pokud je tažné, tak je nemá ani 110kW. To jsem vyčetl ve světě motorů jak dělali test 110kW na cestě do Chorvatska 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaarty92 Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Tak byl opravdu špatný termostat. Včera jsem z 50 stupňů neohřál vodu po 15ti km na 90, a dneska na to stacili cca 2 km na výjezdu z vesnice. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Má smysl řešit nějakou zimní clonu před chladič ? (nemám žaluzie) Jednak jako pomocníka pro rychlejší ohřev motoru a jednak jako ochranu chladiče před kamínky. Na to, že auto má necelý rok, tak je ten chladič pěkně ostřílený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Já jsem chladič prorazil o nějaký kamínek, kdo to viděl, říkal, že to je extrém, jak ten chladič vypadá, takže bych doporučil alespoň nějakou ochranu chladiče, ale zatím jsem nic nenašel... Z výroby to ale nevydrží nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Na starém autě, které má najeto skoro 300 tisíc, mám chladič jako nový jen díky tomu, že jsem přes zimu před něj dával polystyrenové desky , které pomohly jednak jako ochrana před kamením a taky jako izolace. Myslím si, že něco podobného velmi brzy udělám na Supíkovi. Už jsem se díval jak tam něco strčit, asi to půjde spodem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 A neni pak problem s chlazenim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Myslim ze vyslo nejake TPI na vodne pumpy pre niektore motorizacie, bol tam problem ze niektore auta sa prehrievali ( bolo to poznat na teplote oleja) resp chladili moc a myslim ze Skoda predpisala vymenu tychto pump za ine... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Na staré O1 jsem nikdy s tím neměl problém. Dneska jsem se snažil zespodu dostat k chladiči, ale abych mohl dát něco před něj, tak to se mi nepodařilo. Musím najít nějaký způsob. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin18 Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Na toto tema je clanek v aktualnim Svete motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Ten bohužel nemám. Co je tam napsáno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Myslis v tomto cisle nebo minulotydnovem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 V tomto aktuálním čísle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 25. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2018 (editace) S tím přehříváním je to častý jev stejně jako u octávie 3. Mě měnili vodní pumpu tento týden. Superb 140Kw. Tvářili se, jako bych si to vymýšlel a nakonec jsem jin udělal fotku. Po vytažení pumpy z auta byla clona zaseklá v zavřené poloze. Editováno: 25. Listopad 2018, autor: AdoksS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Kolik ti to ukazovalo teplotu? Nevis jake TPI presne se na to vztahuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Teplota byla 105 stupňů a dělalo to hlavně při zátěži ( dálnice ). A u superba na to žádné TPI není. Jen u octavie 3. Nic méně motor je to stejný EA288. Říkal mi technik, že to tam dělají dost často. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin18 Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 V tom SM je to popsane. Pricina je v chladici kapaline, pumpa je az nasledek. Je tam i servisni rada na jinou chladici kapalinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Můžeš to oskenovat a vložit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Tady to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 30. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2018 ten článek pod tím o Octavii RS 135kw vs Superb 140kw je pěkná bajka, do dlouhého kopce nad Mohelnicí Superb 140kw manuál nové Octavii RS TDI s přehledem ujel, a to se fakt Oktávka snažila od Olomouce závada vodní pumpy mě na Oktávce 110kw 2013 potkala asi v 60000 km, nastěstí se dalo dolévat a na etapy dojet z Brna do Prahy do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.