Publikováno Leden 3, 20169 r Ahoj, po nedávném úniku chladící kapaliny jsem měl auto v servisu a měnili mi radiátor a nějaký vodní trubky. Po tomhle servisu mi jednak trochu smrdí topení do auta (což přičítám novému radiátoru), ale jednak mi netopí, resp je vlažné (i když je zahřáté naplno, takže to tam vezu zpět - čím to může být?), ale hlavně po vypnutí motoru v -3 stupních je po 2 minutách teplota na 60 stupních...strašně rychle chladne. Napadá vás, co s tím je? Jak do toho šáhli, tak je to celý rozhašený... díky.
Leden 3, 20169 r Pokud ti daly novou vložku topení,tak by páchnout neměla,ale zaráží mě,že píšeš,že to netopí ikdyž máš auto zahřáté na provozní teplotu. Což topit musí jak šlak. To termostatem nebude. Máš klimu?
Leden 3, 20169 r Myslím jsi,že bude někde chyba v ovladači topení. Špatně složené,nebo v mísící klapce. Chtělo by to i mrknout Vagem na měřené hodnoty. To by ses divil,co dokážou v některých servisech udělat za pič...y. Ale tak nezbívá ti nic jiného než se svím zjištěním zpět do toho servisu.
Leden 17, 20169 r Autor No jedu tam s tím. Po delší trase to teda jednou zatopilo, tak jsem myslel, že už to zafungovalo, ale už je to zas vlažný...
Leden 24, 20169 r Autor Tak jsem tam byl, snažili se mě přesvědčit, že 15 km je málo na zahřátí...sice neúspěšně, ale tvrdili, že vevnitř je všechno v pořádku (ani ale nezjistim, že to fakt měli otevřený) , ale že možná odešel termostat, že to bude tak na 80 %. Prý se nedá nai zjistit, zda je fakt špatný, nebo ne. Je to tak, můžete mi to potvrdit? Už mi to trochu leze na nervy. Dík.
Leden 24, 20169 r 15km na zahřátí stačí,pokud není -20. Tak ti zbývá už jen ten termostat. Vypadá to na něj.Ale pořád nechápu,proč ti v servisu neověrily,že to je termostat. vyměn ho sám a do toho servisu už nejezdi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.