Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Dobry den, chcem sa spytat mate ich v kombinacii so standardnymi tlmicmi alebo sport?  Dakujem za odpoved

Chlapi, tak veľmi to chvalite, až sa na to ťažko pozerá a pravdepodobne do toho pôjdem aj ja ? trochu sa bojím, ako budem vchádzať do podzemnej garáže kde máme dosť prudký skok, už teraz mám DCC a je to tam o 15mm nižšie.  Zároveň mám 17tky kolesá na leto, chcem 18tky ale až dojazdim tieto pneumatiky. Takže stačí kúpiť tie pružiny, v nejakom servise vymenit, spraviť geometriu a užívať si lepšie jazdné vlastnosti?

@ThomasL&K, já mám DCC tlumiče, ale výrobce píše, že jsou dělané na normální ne-DCC tumiče, ale v BSR mě řekli, že i pro DCC tyhle tlumiče fungují. Jestli to zkrátí jejich životnost, tím, že jsou víc stlačené, možná ano, ale nemyslím, že Škoda dala nějak kvalitní tlumiče do S3. Co jsem koukal, tak mám Monroe a to jsem si naivně myslel, že mám Bilstein Bx x=<4,6>.

 

@janci47, ano, tak jednoduché to je:).

 

Jinak, množí se mi dotazy na tu geo g02, tak snad nebude problém, pokud to takto zveřejním, pro ostatní.

geo_g02.jpg

Upraveno od H1982

11 minutes ago, H1982 said:

@ThomasL&K, já mám DCC tlumiče, ale výrobce píše, že jsou dělané na normální ne-DCC tumiče, ale v BSR mě řekli, že i pro DCC tyhle tlumiče fungují. Jestli to zkrátí jejich životnost, tím, že jsou víc stlačené, možná ano, ale nemyslím, že Škoda dala nějak kvalitní tlumiče do S3. Co jsem koukal, tak mám Monroe a to jsem si naivně myslel, že mám Bilstein Bx x=<4,6>.

 

@janci47, ano, tak jednoduché to je:).

 

Jinak, množí se mi dotazy na tu geo g02, tak snad nebude problém, pokud to takto zveřejním, pro ostatní.

geo_g02.jpg

 

 

Dakujem za info. Hodim to tiez k tymto obycajnym tlmicom a uvidim, kazdopadne ale kupim bilsteiny k tomu teraz v lete. Planujem aj  stabilizatory ako pise tuto kolega. Pozeral som sa na to a maju tam ist tieto zrejme E40-85-042-02-11

 

 

  • Autor

Pozeraj si motorizaciu,pripadne prevedenie karoserie,ale dolezity je aj zatazovy stitok na spolujazdcovom B stlpiku.Stava sa,ze ti to ponukne 2 varianty na tvoje auto a ten zatazovy stitok to urci presne.Je tam parameter zataze  pre prednu a zadnu napravu.

Vam zavidim tak v dobrom tuto upravu.Kedysi kazde moje auto to doslova muselo mat,povinna vybava doslova.Nevyzadovat od auta teraz uz nieco ine,okmazite tam idu.....ale ked to tu citam,cervik vo mne vrta:rolleyes:

Upraveno od Patrik1971

2 minutes ago, Patrik1971 said:

Pozeraj si motorizaciu,pripadne prevedenie karoserie,ale dolezity je aj zatazovy stitok na spolujazdcovom B stlpiku.Stava sa,ze ti to ponukne 2 varianty na tvoje auto a ten zatazovy stitok to urci presne.Je tam parameter zataze  pre prednu a zadnu napravu.

Ok vdaka za radu ?

S konkrétním čísle neporadím, ale jen chci napsat to k stabilizátorům, oni pomůžou eliminovat "laterální síly", nebo jak se tomu říká. Prostě pravo-levé, levo-pravé náklony. Předo-zadní náklony eliminují pružiny. Kromě lepší reakce volantu je také dost poznat, že auto se nepotápí při akceleraci a bržení, že je fakt pevné, ale časem ty pružiny trochu měknou a pak je to asi tak jak to má být.

Hodím sem pak taky data z geometrie. Mám nějaký rozbitý foťák v mobilu a je to skoro nečitelné.

Ja by som rad videl ako to vypada po vymene strun :)

 

5 hours ago, bojler said:

Hodím sem pak taky data z geometrie. Mám nějaký rozbitý foťák v mobilu a je to skoro nečitelné.

 

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

  • 2 týdny později...

Hodnoty G02 pred a po nasazeni pruzin Eibach. Tlumice zakladni Bilstein.

 

20190709_094016.thumb.jpg.ea356b2519a5bd869643897e8ea89582.jpg

Standardni pruziny/snizeni bez nakladu/s nakladem (vpredu u spolujezdce 25kg, vzadu 115kg, tezky naklad co nejnize a nejbliz napravy, plna nadrz)

 

20190624_082528.thumb.jpg.0ef53f52d86fd2562b9498c5960dc07d.jpg   DSC00035.thumb.JPG.a9e179cbfa1c8757ed1a4733cd52f2c9.JPG   DSC09821.thumb.JPG.9f6e937f020916035f7757d1ba27c945.JPG

 

20190624_082536.thumb.jpg.5952993956933c0452bf24943c8d4eef.jpg   DSC00033.thumb.JPG.6d83f8ee2ea3f83ad0c99d309515e035.JPG  DSC09820.thumb.JPG.d7109739d4d1b05492505d3963c10fa9.JPG

 

 

Celkovy pohled s uvedenym nakladem:

 

DSC09819.thumb.JPG.7d7270a5a7057a78dac95ae6b3de3a51.JPG

 

Celkovy pohled s vyssim zatizenim. Vpredu pred spolujezdcem 45 kg a vzadu 205 kg, opet zcela plna nadrz:

 

DSC00215.thumb.JPG.ae6a37a5ba2fe8c37ac35096b831d3db.JPG

 

Cestou zpet parkoval vedle nas L&K. Tzn. DCC a -1cm oproti standardu. Vzadu 2 lide a predpokladam ply kufr, tzn. cca 200 kg na zadku, vypadal stejne.

 

A jeste jak vypadaji kola z boku:

 

DSC09892.thumb.JPG.2ac5cd71f93faa2cd0caf0940bc60e4c.JPG

 

DSC09906.thumb.JPG.c205f16ab585830e4df78b69abbd6de0.JPG

 

DSC09907.thumb.JPG.50c1885c1a6c0970970fd05daf8080be.JPG

 

Zkusenosti z cca 1650 km najetych behem jednoho tydne. Mix dalnic, silnic ruznych trid od I. po male cesty siroke pro jedno auto. Cilova destiance Italie, upati Alp. Podstatna vec je, ze i ve vyraznych stoupanich auto neskrtlo, nikde nic nevrze, neskripe. Celkove je chovani podvozku prakticky stejne jak bez zateze, tak pri plne zatezi. Dve nejvetsi zmeny po vymene pruzin jsou:

 

- Vyrazne zklidneni jizdy, auto se neustale drobne nemele ve vertikalnim smeru, prestalo "oscilovat". Porad jsem premyslel, kde jsem to zazil a vzpomnel jsem si na situaci po vymene OIII s vlecnou napravou za víceprvek. Auto bylo nesrovnatelne klidnejsi prave bez miniaturnich odskoku a "drzelo stopu". Toto je presne stejny dojem.

 

- Vyrazne zlepseni reakce zmeny smeru. Pokud zatocim volantem, auto tim smerem jede a jede tam hned. Pocitove bych i rekl, ze volantem musim tocit mene nez driv.

 

Co naopak zustalo zachovano jsou bocni naklony a do znacne miry take "plavnost". Obden jsme jezdili nahoru do kopcu plnych zatacek a ve vraceckach se auto sice naklonilo, ale drzelo. I kdyz neblikalo ESP a snazil jsem se dostat auto do smyku, nestalo se tak. Prislo mne v nekolika situacich, ze auto omezilo vykon nebo zasahlo i brzdama, ale kontrolka nic. Musim to vyzkouset na znamem miste. Do budoucna budu uvazovat o tuzscich stabilizatorech, muzou jenom prospet.

 

Dojem tlumeni nerovnosti je dost ovlivneny znacnym zatizenim pri ceste tam i zpatky (mezinarodni vymena tekutin mezi CR a IT). Predek natlakovany na 2,6 a zadek na 3,0. Po trech letech jsem se vratil na misto, kam jsem jezdil i nekolikrat rocne a musim rict, ze kvalita silnic v Italii dost vyrazne poklesla. Chapu problemy se sesuvy ve svazich, ale ony jsou vyrazne horsi i bezne silnice typu strada regionale nebo provinciale (neco jako u nas II. a III. trida). Sice maji stale slusny zaklad, ktery je vyrazne lepsi oproti rade nasich silnic, ale objevilo se strasne mnozstvi vytluku. A ty jsou pri tlaku 3,0 baru dost citit. Takze v tomto smeru jeste nemuzu hodnotit.

 

  • 2 měsíce později...

pani co sa stane ak by som dal pruziny s vyssou nosnostou?

menej to bude ist dole po nalozeni?

  • 5 měsíců později...

Nazdar. Uz vyse roka mam nahodene priziny Eibach a tlmice Bilstein na mojom Superbe. Po vymene mi zacalo nieco jemne pukat v prednej naprave, ale robi to iba vtedy ak tocim s volantom na mieste. Stretol sa niekto s podobnym problemom alebo co by to mohlo byt ??

received_1982601358528540.jpeg.61692d7b3e93edc9e3542aba4e577d47.jpeg

  • Autor

Ulozenia horne....to robi vela ludom aj v serii....

Ale na obrazku to vypada bozsky:-)

Upraveno od Patrik1971

zeby boli KO tie ulozenia ??? (zvuk toho pukanie je stale rovnaky.. aspon si to myslim :D ) .. lebo pred vymenou to nerobilo sa mi zda .... auto ma 65t km momentalne a nemene to bolo pri 47t km..... No vypada to super ale tak ten 1cm to mohlo ist vyssie ale zatial spokojnost :)

  • Autor

Skoda to nazyva vlastnost.....

Aha no tak to potom neriesim ... ked sa to bude zhorsovat tak to vymenim a hotovo :) ... alebo to skusim premazat ?

  • Autor

Mazanie tusim litiovym mazivom to nacas eliminovalo,.Kazdopadne to mas krasne...to znizenie vypada bozsky...v dobrom zavidim:-)

Upraveno od Patrik1971

Okej vdaka za radu :) ... asi si  tto premazem :) .... Dakujem :)

  • 1 měsíc později...

@luiki1 Predpokladam,ze horne ulozenie si nechaval povodne.Idem na druhy tyzden davat ST 30/30 a nebudem radsej nic riskovat a vymenim rovno aj to ulozenie s loziskom...kvalita Lemforder hovori sama za seba ?

lem.PNG

@ritch no presne tak.... nechal som povodne ... keby som bol vedel tak to urcite vymenim tiez.... ale musim skusit to poriadne premazat ci to je isto to ulozenie.... davas to na superba alebo tu RS ??

@luiki1 vcera zaposobila zemska pritazlivost ? takze ulozenie zostalo nakoniec to povodne z dovodu chybnej dodavky a bolo to cez VIN,nechapem.Povodne seriove s 97k nebolo v zlom stave a trochu repasu z neho spravilo zanovne.?

20200505_132441.jpg

Upraveno od ritch

@ritch vyzera to super :) a aj si tie ulozenia teraz nejako premazal ??? nooo moje maju najazdene 68K a nic moc....

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.