Červen 25, 20196 r Dobry den, chcem sa spytat mate ich v kombinacii so standardnymi tlmicmi alebo sport? Dakujem za odpoved
Červen 25, 20196 r Chlapi, tak veľmi to chvalite, až sa na to ťažko pozerá a pravdepodobne do toho pôjdem aj ja ? trochu sa bojím, ako budem vchádzať do podzemnej garáže kde máme dosť prudký skok, už teraz mám DCC a je to tam o 15mm nižšie. Zároveň mám 17tky kolesá na leto, chcem 18tky ale až dojazdim tieto pneumatiky. Takže stačí kúpiť tie pružiny, v nejakom servise vymenit, spraviť geometriu a užívať si lepšie jazdné vlastnosti?
Červen 25, 20196 r @ThomasL&K, já mám DCC tlumiče, ale výrobce píše, že jsou dělané na normální ne-DCC tumiče, ale v BSR mě řekli, že i pro DCC tyhle tlumiče fungují. Jestli to zkrátí jejich životnost, tím, že jsou víc stlačené, možná ano, ale nemyslím, že Škoda dala nějak kvalitní tlumiče do S3. Co jsem koukal, tak mám Monroe a to jsem si naivně myslel, že mám Bilstein Bx x=<4,6>. @janci47, ano, tak jednoduché to je:). Jinak, množí se mi dotazy na tu geo g02, tak snad nebude problém, pokud to takto zveřejním, pro ostatní. Upraveno Červen 25, 20196 r od H1982
Červen 25, 20196 r 11 minutes ago, H1982 said: @ThomasL&K, já mám DCC tlumiče, ale výrobce píše, že jsou dělané na normální ne-DCC tumiče, ale v BSR mě řekli, že i pro DCC tyhle tlumiče fungují. Jestli to zkrátí jejich životnost, tím, že jsou víc stlačené, možná ano, ale nemyslím, že Škoda dala nějak kvalitní tlumiče do S3. Co jsem koukal, tak mám Monroe a to jsem si naivně myslel, že mám Bilstein Bx x=<4,6>. @janci47, ano, tak jednoduché to je:). Jinak, množí se mi dotazy na tu geo g02, tak snad nebude problém, pokud to takto zveřejním, pro ostatní. Dakujem za info. Hodim to tiez k tymto obycajnym tlmicom a uvidim, kazdopadne ale kupim bilsteiny k tomu teraz v lete. Planujem aj stabilizatory ako pise tuto kolega. Pozeral som sa na to a maju tam ist tieto zrejme E40-85-042-02-11.
Červen 25, 20196 r Autor Pozeraj si motorizaciu,pripadne prevedenie karoserie,ale dolezity je aj zatazovy stitok na spolujazdcovom B stlpiku.Stava sa,ze ti to ponukne 2 varianty na tvoje auto a ten zatazovy stitok to urci presne.Je tam parameter zataze pre prednu a zadnu napravu. Vam zavidim tak v dobrom tuto upravu.Kedysi kazde moje auto to doslova muselo mat,povinna vybava doslova.Nevyzadovat od auta teraz uz nieco ine,okmazite tam idu.....ale ked to tu citam,cervik vo mne vrta Upraveno Červen 25, 20196 r od Patrik1971
Červen 25, 20196 r 2 minutes ago, Patrik1971 said: Pozeraj si motorizaciu,pripadne prevedenie karoserie,ale dolezity je aj zatazovy stitok na spolujazdcovom B stlpiku.Stava sa,ze ti to ponukne 2 varianty na tvoje auto a ten zatazovy stitok to urci presne.Je tam parameter zataze pre prednu a zadnu napravu. Ok vdaka za radu ?
Červen 25, 20196 r S konkrétním čísle neporadím, ale jen chci napsat to k stabilizátorům, oni pomůžou eliminovat "laterální síly", nebo jak se tomu říká. Prostě pravo-levé, levo-pravé náklony. Předo-zadní náklony eliminují pružiny. Kromě lepší reakce volantu je také dost poznat, že auto se nepotápí při akceleraci a bržení, že je fakt pevné, ale časem ty pružiny trochu měknou a pak je to asi tak jak to má být.
Červen 25, 20196 r Hodím sem pak taky data z geometrie. Mám nějaký rozbitý foťák v mobilu a je to skoro nečitelné.
Červen 25, 20196 r Ja by som rad videl ako to vypada po vymene strun :) 5 hours ago, bojler said: Hodím sem pak taky data z geometrie. Mám nějaký rozbitý foťák v mobilu a je to skoro nečitelné.
Červenec 10, 20196 r Standardni pruziny/snizeni bez nakladu/s nakladem (vpredu u spolujezdce 25kg, vzadu 115kg, tezky naklad co nejnize a nejbliz napravy, plna nadrz) Celkovy pohled s uvedenym nakladem: Celkovy pohled s vyssim zatizenim. Vpredu pred spolujezdcem 45 kg a vzadu 205 kg, opet zcela plna nadrz: Cestou zpet parkoval vedle nas L&K. Tzn. DCC a -1cm oproti standardu. Vzadu 2 lide a predpokladam ply kufr, tzn. cca 200 kg na zadku, vypadal stejne. A jeste jak vypadaji kola z boku:
Červenec 10, 20196 r Zkusenosti z cca 1650 km najetych behem jednoho tydne. Mix dalnic, silnic ruznych trid od I. po male cesty siroke pro jedno auto. Cilova destiance Italie, upati Alp. Podstatna vec je, ze i ve vyraznych stoupanich auto neskrtlo, nikde nic nevrze, neskripe. Celkove je chovani podvozku prakticky stejne jak bez zateze, tak pri plne zatezi. Dve nejvetsi zmeny po vymene pruzin jsou: - Vyrazne zklidneni jizdy, auto se neustale drobne nemele ve vertikalnim smeru, prestalo "oscilovat". Porad jsem premyslel, kde jsem to zazil a vzpomnel jsem si na situaci po vymene OIII s vlecnou napravou za víceprvek. Auto bylo nesrovnatelne klidnejsi prave bez miniaturnich odskoku a "drzelo stopu". Toto je presne stejny dojem. - Vyrazne zlepseni reakce zmeny smeru. Pokud zatocim volantem, auto tim smerem jede a jede tam hned. Pocitove bych i rekl, ze volantem musim tocit mene nez driv. Co naopak zustalo zachovano jsou bocni naklony a do znacne miry take "plavnost". Obden jsme jezdili nahoru do kopcu plnych zatacek a ve vraceckach se auto sice naklonilo, ale drzelo. I kdyz neblikalo ESP a snazil jsem se dostat auto do smyku, nestalo se tak. Prislo mne v nekolika situacich, ze auto omezilo vykon nebo zasahlo i brzdama, ale kontrolka nic. Musim to vyzkouset na znamem miste. Do budoucna budu uvazovat o tuzscich stabilizatorech, muzou jenom prospet. Dojem tlumeni nerovnosti je dost ovlivneny znacnym zatizenim pri ceste tam i zpatky (mezinarodni vymena tekutin mezi CR a IT). Predek natlakovany na 2,6 a zadek na 3,0. Po trech letech jsem se vratil na misto, kam jsem jezdil i nekolikrat rocne a musim rict, ze kvalita silnic v Italii dost vyrazne poklesla. Chapu problemy se sesuvy ve svazich, ale ony jsou vyrazne horsi i bezne silnice typu strada regionale nebo provinciale (neco jako u nas II. a III. trida). Sice maji stale slusny zaklad, ktery je vyrazne lepsi oproti rade nasich silnic, ale objevilo se strasne mnozstvi vytluku. A ty jsou pri tlaku 3,0 baru dost citit. Takze v tomto smeru jeste nemuzu hodnotit.
Říjen 7, 20195 r pani co sa stane ak by som dal pruziny s vyssou nosnostou? menej to bude ist dole po nalozeni?
Březen 16, 20205 r Nazdar. Uz vyse roka mam nahodene priziny Eibach a tlmice Bilstein na mojom Superbe. Po vymene mi zacalo nieco jemne pukat v prednej naprave, ale robi to iba vtedy ak tocim s volantom na mieste. Stretol sa niekto s podobnym problemom alebo co by to mohlo byt ??
Březen 16, 20205 r Autor Ulozenia horne....to robi vela ludom aj v serii.... Ale na obrazku to vypada bozsky:-) Upraveno Březen 16, 20205 r od Patrik1971
Březen 16, 20205 r zeby boli KO tie ulozenia ??? (zvuk toho pukanie je stale rovnaky.. aspon si to myslim :D ) .. lebo pred vymenou to nerobilo sa mi zda .... auto ma 65t km momentalne a nemene to bolo pri 47t km..... No vypada to super ale tak ten 1cm to mohlo ist vyssie ale zatial spokojnost :)
Březen 16, 20205 r Aha no tak to potom neriesim ... ked sa to bude zhorsovat tak to vymenim a hotovo :) ... alebo to skusim premazat ?
Březen 16, 20205 r Autor Mazanie tusim litiovym mazivom to nacas eliminovalo,.Kazdopadne to mas krasne...to znizenie vypada bozsky...v dobrom zavidim:-) Upraveno Březen 16, 20205 r od Patrik1971
Duben 28, 20205 r @luiki1 Predpokladam,ze horne ulozenie si nechaval povodne.Idem na druhy tyzden davat ST 30/30 a nebudem radsej nic riskovat a vymenim rovno aj to ulozenie s loziskom...kvalita Lemforder hovori sama za seba ?
Květen 6, 20205 r @ritch no presne tak.... nechal som povodne ... keby som bol vedel tak to urcite vymenim tiez.... ale musim skusit to poriadne premazat ci to je isto to ulozenie.... davas to na superba alebo tu RS ??
Květen 6, 20205 r @luiki1 vcera zaposobila zemska pritazlivost ? takze ulozenie zostalo nakoniec to povodne z dovodu chybnej dodavky a bolo to cez VIN,nechapem.Povodne seriove s 97k nebolo v zlom stave a trochu repasu z neho spravilo zanovne.? Upraveno Květen 6, 20205 r od ritch
Květen 7, 20205 r @ritch vyzera to super :) a aj si tie ulozenia teraz nejako premazal ??? nooo moje maju najazdene 68K a nic moc....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.