Přejít na obsah

Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3


Patrik1971

Doporučené příspěvky

Chlapi, tak veľmi to chvalite, až sa na to ťažko pozerá a pravdepodobne do toho pôjdem aj ja ? trochu sa bojím, ako budem vchádzať do podzemnej garáže kde máme dosť prudký skok, už teraz mám DCC a je to tam o 15mm nižšie.  Zároveň mám 17tky kolesá na leto, chcem 18tky ale až dojazdim tieto pneumatiky. Takže stačí kúpiť tie pružiny, v nejakom servise vymenit, spraviť geometriu a užívať si lepšie jazdné vlastnosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ThomasL&K, já mám DCC tlumiče, ale výrobce píše, že jsou dělané na normální ne-DCC tumiče, ale v BSR mě řekli, že i pro DCC tyhle tlumiče fungují. Jestli to zkrátí jejich životnost, tím, že jsou víc stlačené, možná ano, ale nemyslím, že Škoda dala nějak kvalitní tlumiče do S3. Co jsem koukal, tak mám Monroe a to jsem si naivně myslel, že mám Bilstein Bx x=<4,6>.

 

@janci47, ano, tak jednoduché to je:).

 

Jinak, množí se mi dotazy na tu geo g02, tak snad nebude problém, pokud to takto zveřejním, pro ostatní.

geo_g02.jpg

Editováno: , autor: H1982
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 minutes ago, H1982 said:

@ThomasL&K, já mám DCC tlumiče, ale výrobce píše, že jsou dělané na normální ne-DCC tumiče, ale v BSR mě řekli, že i pro DCC tyhle tlumiče fungují. Jestli to zkrátí jejich životnost, tím, že jsou víc stlačené, možná ano, ale nemyslím, že Škoda dala nějak kvalitní tlumiče do S3. Co jsem koukal, tak mám Monroe a to jsem si naivně myslel, že mám Bilstein Bx x=<4,6>.

 

@janci47, ano, tak jednoduché to je:).

 

Jinak, množí se mi dotazy na tu geo g02, tak snad nebude problém, pokud to takto zveřejním, pro ostatní.

geo_g02.jpg

 

 

Dakujem za info. Hodim to tiez k tymto obycajnym tlmicom a uvidim, kazdopadne ale kupim bilsteiny k tomu teraz v lete. Planujem aj  stabilizatory ako pise tuto kolega. Pozeral som sa na to a maju tam ist tieto zrejme E40-85-042-02-11

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozeraj si motorizaciu,pripadne prevedenie karoserie,ale dolezity je aj zatazovy stitok na spolujazdcovom B stlpiku.Stava sa,ze ti to ponukne 2 varianty na tvoje auto a ten zatazovy stitok to urci presne.Je tam parameter zataze  pre prednu a zadnu napravu.

Vam zavidim tak v dobrom tuto upravu.Kedysi kazde moje auto to doslova muselo mat,povinna vybava doslova.Nevyzadovat od auta teraz uz nieco ine,okmazite tam idu.....ale ked to tu citam,cervik vo mne vrta:rolleyes:

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 minutes ago, Patrik1971 said:

Pozeraj si motorizaciu,pripadne prevedenie karoserie,ale dolezity je aj zatazovy stitok na spolujazdcovom B stlpiku.Stava sa,ze ti to ponukne 2 varianty na tvoje auto a ten zatazovy stitok to urci presne.Je tam parameter zataze  pre prednu a zadnu napravu.

Ok vdaka za radu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S konkrétním čísle neporadím, ale jen chci napsat to k stabilizátorům, oni pomůžou eliminovat "laterální síly", nebo jak se tomu říká. Prostě pravo-levé, levo-pravé náklony. Předo-zadní náklony eliminují pružiny. Kromě lepší reakce volantu je také dost poznat, že auto se nepotápí při akceleraci a bržení, že je fakt pevné, ale časem ty pružiny trochu měknou a pak je to asi tak jak to má být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Standardni pruziny/snizeni bez nakladu/s nakladem (vpredu u spolujezdce 25kg, vzadu 115kg, tezky naklad co nejnize a nejbliz napravy, plna nadrz)

 

20190624_082528.thumb.jpg.0ef53f52d86fd2562b9498c5960dc07d.jpg   DSC00035.thumb.JPG.a9e179cbfa1c8757ed1a4733cd52f2c9.JPG   DSC09821.thumb.JPG.9f6e937f020916035f7757d1ba27c945.JPG

 

20190624_082536.thumb.jpg.5952993956933c0452bf24943c8d4eef.jpg   DSC00033.thumb.JPG.6d83f8ee2ea3f83ad0c99d309515e035.JPG  DSC09820.thumb.JPG.d7109739d4d1b05492505d3963c10fa9.JPG

 

 

Celkovy pohled s uvedenym nakladem:

 

DSC09819.thumb.JPG.7d7270a5a7057a78dac95ae6b3de3a51.JPG

 

Celkovy pohled s vyssim zatizenim. Vpredu pred spolujezdcem 45 kg a vzadu 205 kg, opet zcela plna nadrz:

 

DSC00215.thumb.JPG.ae6a37a5ba2fe8c37ac35096b831d3db.JPG

 

Cestou zpet parkoval vedle nas L&K. Tzn. DCC a -1cm oproti standardu. Vzadu 2 lide a predpokladam ply kufr, tzn. cca 200 kg na zadku, vypadal stejne.

 

A jeste jak vypadaji kola z boku:

 

DSC09892.thumb.JPG.2ac5cd71f93faa2cd0caf0940bc60e4c.JPG

 

DSC09906.thumb.JPG.c205f16ab585830e4df78b69abbd6de0.JPG

 

DSC09907.thumb.JPG.50c1885c1a6c0970970fd05daf8080be.JPG

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusenosti z cca 1650 km najetych behem jednoho tydne. Mix dalnic, silnic ruznych trid od I. po male cesty siroke pro jedno auto. Cilova destiance Italie, upati Alp. Podstatna vec je, ze i ve vyraznych stoupanich auto neskrtlo, nikde nic nevrze, neskripe. Celkove je chovani podvozku prakticky stejne jak bez zateze, tak pri plne zatezi. Dve nejvetsi zmeny po vymene pruzin jsou:

 

- Vyrazne zklidneni jizdy, auto se neustale drobne nemele ve vertikalnim smeru, prestalo "oscilovat". Porad jsem premyslel, kde jsem to zazil a vzpomnel jsem si na situaci po vymene OIII s vlecnou napravou za víceprvek. Auto bylo nesrovnatelne klidnejsi prave bez miniaturnich odskoku a "drzelo stopu". Toto je presne stejny dojem.

 

- Vyrazne zlepseni reakce zmeny smeru. Pokud zatocim volantem, auto tim smerem jede a jede tam hned. Pocitove bych i rekl, ze volantem musim tocit mene nez driv.

 

Co naopak zustalo zachovano jsou bocni naklony a do znacne miry take "plavnost". Obden jsme jezdili nahoru do kopcu plnych zatacek a ve vraceckach se auto sice naklonilo, ale drzelo. I kdyz neblikalo ESP a snazil jsem se dostat auto do smyku, nestalo se tak. Prislo mne v nekolika situacich, ze auto omezilo vykon nebo zasahlo i brzdama, ale kontrolka nic. Musim to vyzkouset na znamem miste. Do budoucna budu uvazovat o tuzscich stabilizatorech, muzou jenom prospet.

 

Dojem tlumeni nerovnosti je dost ovlivneny znacnym zatizenim pri ceste tam i zpatky (mezinarodni vymena tekutin mezi CR a IT). Predek natlakovany na 2,6 a zadek na 3,0. Po trech letech jsem se vratil na misto, kam jsem jezdil i nekolikrat rocne a musim rict, ze kvalita silnic v Italii dost vyrazne poklesla. Chapu problemy se sesuvy ve svazich, ale ony jsou vyrazne horsi i bezne silnice typu strada regionale nebo provinciale (neco jako u nas II. a III. trida). Sice maji stale slusny zaklad, ktery je vyrazne lepsi oproti rade nasich silnic, ale objevilo se strasne mnozstvi vytluku. A ty jsou pri tlaku 3,0 baru dost citit. Takze v tomto smeru jeste nemuzu hodnotit.

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

zeby boli KO tie ulozenia ??? (zvuk toho pukanie je stale rovnaky.. aspon si to myslim :D ) .. lebo pred vymenou to nerobilo sa mi zda .... auto ma 65t km momentalne a nemene to bolo pri 47t km..... No vypada to super ale tak ten 1cm to mohlo ist vyssie ale zatial spokojnost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...