Květen 1, 200718 r Tak dneska jsem apsolovoval chip u Mr.Cimbu. Mr.Cimbu je borec a ten vozvej park.... :palec2: No radsi nam rekni co mas za motor hlavne poznatky pred a pochipu rozdily pocity atd atd
Květen 1, 200718 r Mám jen 1.6/55kw teď by měla mít 68kw. Já z toho mám dobrej pocit.Táhne pěkně od spoda nechá se lehce vytáčet.
Květen 2, 200718 r a spotreba? klesla? stupla? ostala rovnaka? No to je asi jeste moc brzo aby to dokazal realne posoudit
Květen 2, 200718 r No spotřebu ještě uplně nevím,ale včera cestou zpět jsem najel něco přes 200km a spotřeba je plus,mínus stejná.
Květen 2, 200718 r Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny.
Květen 3, 200718 r Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny. Já měl upravený motor 1.8 20V taky od Mr. Cimbu a dával jsem to zpět. Takže zas takový super machr to není...
Květen 3, 200718 r Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny. Já měl upravený motor 1.8 20V taky od Mr. Cimbu a dával jsem to zpět. Takže zas takový super machr to není... Copak se stalo????
Květen 3, 200718 r Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny. Já měl upravený motor 1.8 20V taky od Mr. Cimbu a dával jsem to zpět. Takže zas takový super machr to není... Copak se stalo???? Stalo se to, že po úpravě motor mezi 1500 ot./min. až 2000 ot./min. nepříjemně škubal (spíš takový výpadek výkonu). No a tak jsem se s upravenou řídicí jednotkou byl projet rychlostí kolem 160 km/h. Potom jsem si ještě v garáži hrál s VAGem, motor běžel na volnoběh asi 5 minut. Když jsem odcházel, tak jsem si všiml, že na podlaze jsou saze jako z naftového motoru...
Květen 3, 200718 r Dále mi na VAGu v sekci Readiness kódu ukazovalo chybu - viz foto. Upraveno Květen 3, 200718 r od ///M5
Květen 3, 200718 r A dále (v mém případě) je úplná blbost to, že úprava je zjistitelná pouze jízdní zkouškou jak Mr. Cimbu píše na svých stránkách. Už podle čísla řídicí jednotky lze poznat, že ve Škodě Octavia nemá co dělat řídicí jednotka označená na konci písmenem C - ta je určená pro vozy Audi, pro Škodu je H. Dále označení taky neodpovídá standardu. Jeho jednotka ukazuje: 1,8/92KW 12K1 HS 291 a mé orig.: 1,8l R4/5V MOTR HS V05. Jediné správné označení u Cimbu jednotky je HS - manuální převodovka. Takže úprava je zjistitelná VAGem bez problémů. Upraveno Květen 3, 200718 r od ///M5
Květen 3, 200718 r Najezdil jsem s tím asi 650 km a zjistil jsem, že podle palubního počítače šla trošičku dolů spotřeba, ale při tankování jsem zjistil pravý opak. Taky jsem si všiml, že když mi začala svítit rezerva, tak mi benzín mizel před očima...
Květen 3, 200718 r Najezdil jsem s tím asi 650 km a zjistil jsem, že podle palubního počítače šla trošičku dolů spotřeba, ale při tankování jsem zjistil pravý opak. Taky jsem si všiml, že když mi začala svítit rezerva, tak mi benzín mizel před očima...
Květen 3, 200718 r z 55 na 68 a ještě u benzína a pouze úpravou SW-dlouho jsem se nezasmál Mrkni na www.cimbu.cz. Úprava na 68kW, zahrnuje i výměnu vačky.
Květen 3, 200718 r z 55 na 68 a ještě u benzína a pouze úpravou SW-dlouho jsem se nezasmál Je tam ještě přidaná ostrá vačka
Květen 3, 200718 r Najezdil jsem s tím asi 650 km a zjistil jsem, že podle palubního počítače šla trošičku dolů spotřeba, ale při tankování jsem zjistil pravý opak. Taky jsem si všiml, že když mi začala svítit rezerva, tak mi benzín mizel před očima... Škoda že jsem tehda nebyl v OV na ten test
Květen 3, 200718 r A takhle vypadala Mr. Cimbu jednotka... Ta uz asi neco zazila...Nejak nevidim vsechny udaje na ni.Neco tam je seskrabane.By me zajimalo odkud je bere.Protoze, tohle je uz docela dost jezdena RJ.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.