MichalF Vloženo 1. Květen 2007 Vloženo 1. Květen 2007 Tak dneska jsem apsolovoval chip u Mr.Cimbu. Mr.Cimbu je borec a ten vozvej park.... :palec2: No radsi nam rekni co mas za motor hlavne poznatky pred a pochipu rozdily pocity atd atd Citovat
paulmack Vloženo 1. Květen 2007 Vloženo 1. Květen 2007 Mám jen 1.6/55kw teď by měla mít 68kw. Já z toho mám dobrej pocit.Táhne pěkně od spoda nechá se lehce vytáčet. Citovat
danone Vloženo 2. Květen 2007 Vloženo 2. Květen 2007 a spotreba? klesla? stupla? ostala rovnaka? Citovat
MichalF Vloženo 2. Květen 2007 Vloženo 2. Květen 2007 a spotreba? klesla? stupla? ostala rovnaka? No to je asi jeste moc brzo aby to dokazal realne posoudit Citovat
paulmack Vloženo 2. Květen 2007 Vloženo 2. Květen 2007 No spotřebu ještě uplně nevím,ale včera cestou zpět jsem najel něco přes 200km a spotřeba je plus,mínus stejná. Citovat
Dragonetti Vloženo 2. Květen 2007 Vloženo 2. Květen 2007 Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny. Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny. Já měl upravený motor 1.8 20V taky od Mr. Cimbu a dával jsem to zpět. Takže zas takový super machr to není... Citovat
TDIfun Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny. Já měl upravený motor 1.8 20V taky od Mr. Cimbu a dával jsem to zpět. Takže zas takový super machr to není... Copak se stalo???? Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 Tak blahololopreju k chipu. Dalsi spokojeny chipar . Jsem rad i za tebe, ze jsi spokojeny. Já měl upravený motor 1.8 20V taky od Mr. Cimbu a dával jsem to zpět. Takže zas takový super machr to není... Copak se stalo???? Stalo se to, že po úpravě motor mezi 1500 ot./min. až 2000 ot./min. nepříjemně škubal (spíš takový výpadek výkonu). No a tak jsem se s upravenou řídicí jednotkou byl projet rychlostí kolem 160 km/h. Potom jsem si ještě v garáži hrál s VAGem, motor běžel na volnoběh asi 5 minut. Když jsem odcházel, tak jsem si všiml, že na podlaze jsou saze jako z naftového motoru... Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 (editace) Dále mi na VAGu v sekci Readiness kódu ukazovalo chybu - viz foto. Editováno: 3. Květen 2007, autor: ///M5 Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 (editace) A dále (v mém případě) je úplná blbost to, že úprava je zjistitelná pouze jízdní zkouškou jak Mr. Cimbu píše na svých stránkách. Už podle čísla řídicí jednotky lze poznat, že ve Škodě Octavia nemá co dělat řídicí jednotka označená na konci písmenem C - ta je určená pro vozy Audi, pro Škodu je H. Dále označení taky neodpovídá standardu. Jeho jednotka ukazuje: 1,8/92KW 12K1 HS 291 a mé orig.: 1,8l R4/5V MOTR HS V05. Jediné správné označení u Cimbu jednotky je HS - manuální převodovka. Takže úprava je zjistitelná VAGem bez problémů. Editováno: 3. Květen 2007, autor: ///M5 Citovat
cosby Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 z 55 na 68 a ještě u benzína a pouze úpravou SW-dlouho jsem se nezasmál Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 A takhle to vypadalo po namontování zpět mé původní řídicí jednotky... Citovat
MichalF Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 To bude tim, ze mas na plose nejakej pritroublej RENAULT Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 Najezdil jsem s tím asi 650 km a zjistil jsem, že podle palubního počítače šla trošičku dolů spotřeba, ale při tankování jsem zjistil pravý opak. Taky jsem si všiml, že když mi začala svítit rezerva, tak mi benzín mizel před očima... Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 Najezdil jsem s tím asi 650 km a zjistil jsem, že podle palubního počítače šla trošičku dolů spotřeba, ale při tankování jsem zjistil pravý opak. Taky jsem si všiml, že když mi začala svítit rezerva, tak mi benzín mizel před očima... Citovat
rkonf Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 z 55 na 68 a ještě u benzína a pouze úpravou SW-dlouho jsem se nezasmál Mrkni na www.cimbu.cz. Úprava na 68kW, zahrnuje i výměnu vačky. Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 (editace) ... Editováno: 3. Květen 2007, autor: ///M5 Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 Taky se občas stávalo, že jednotka nechtěla komunikovat... Citovat
paulmack Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 z 55 na 68 a ještě u benzína a pouze úpravou SW-dlouho jsem se nezasmál Je tam ještě přidaná ostrá vačka Citovat
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 To bude tim, ze mas na plose nejakej pritroublej RENAULT Co čím bude? Citovat
BadyS Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 Najezdil jsem s tím asi 650 km a zjistil jsem, že podle palubního počítače šla trošičku dolů spotřeba, ale při tankování jsem zjistil pravý opak. Taky jsem si všiml, že když mi začala svítit rezerva, tak mi benzín mizel před očima... Škoda že jsem tehda nebyl v OV na ten test Citovat
TDIfun Vloženo 3. Květen 2007 Vloženo 3. Květen 2007 A takhle vypadala Mr. Cimbu jednotka... Ta uz asi neco zazila...Nejak nevidim vsechny udaje na ni.Neco tam je seskrabane.By me zajimalo odkud je bere.Protoze, tohle je uz docela dost jezdena RJ. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.