Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

tak jsem se rozhodl načipovat svoji octavku 81kw facelift, kdo ma zkusenosti??? na kolik to mam cipnout??? a kdo mi to nejlepe z olomouckého kraje, pak zlin, brno, ostrava nebo jeste dal na pockani nacipuje... jen neco osvedceneho.. a kolik za to?????

Ahoj,

doporučím ti p. Uhlíka 777 103 833. Bydlí u Uherského Hradiště. Je to člověk, který chipuje auta již mnoho let a to hlavně VW motory. Také pracoval u VW v Německu, takže motory dobře zná.

Realita: chip mé TDI 66 kW

Chipoval mě to když jsem měl najeto 170 000 km. Výkon po chipu byl hodně znát, akcelerace se snížila asi o 2,5 - 3 s z 0-100 km/hod. Zvýšila se i max. rychlost asi o 10 km/hod. Spotřeba se snížila o 1l/100km. Byl jsem překvapen, že při plném sešlápnutí plynu nehulí černě z výfuku. Jen velice slabě. S chipem jsem najel 60 000 km, tj. 230 000 km celkem a to pořád s původní spojkou a auto jsem rozhodně nešetřil. Doporučil jsem toho pána pár lidem. Chipoval jim 1xTDI 66 kW, 2x TDI 81 kW a 2x1.8T. Všichni byli naprosto spokojeni a jen potvrdili to co jsem zde napsal.

Teď mám Oct. TDI 96 kW a chip zase od toho pána. Opět naprostá spokojenost!

Jen doporučuji

Zavolej mu a odkaž se na mé jméno (Tomáš Zaviačič).

Hmmm...My zas umíme naladit auto na bednu ve sprintech...máme grafy z brzd a bohaté zkušenosti se všemi typy motorů 1,9 TDI od VW. Takže obyč úpravy máme v malíku. Ale samozřejmě porovnat nemohu....

Tomu věřím, že ladit auto na bednu na sprinty umíte. Dokonce jsem Vás i viděl jak vám to jede. Ale bohužel auto, které bych používal jen na sprinty nemám. Auto mám na ježdění po republice s obyč chipem jak říkáš. Rád bych, aby mě ten motor nějakej čas vydržel a hlavně nehulil moc černě. Ale až budu mít auto určené na sprinty, určitě se ozvu.

Jenom to nechápeš...to je vše....naladit auto na takové hodnoty obnáší daleko hlubší znalosti funkce motoru a jednotlivých map než stačí pro obyčejný chip! Proto když umíš naladit auto na špičku a jsi schopen konkurovat speciálům, software na normální ježdění není problém a je daleko propracovanější, než od člověka, pro kterého je to, co ti nasype do auta vrchol umění. Chipovat na změněný hardware znamená opravdu hlubší znalosti. To že to na sprintu hulí, značí maximum možného výkonu. Ale to už záleží na tom, co vlastně od toho chceš. A taková přání jsme schopni splnit. Ladíme dle představ každého!

Chápu to, to se neboj. Tento člověk taktéž jako ty ladí auta až na vrchol nebo chip na míru atp. Ale bavíme se tu o normálním chipu a ne extrému na sprinty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já ti to neberu! Jen říkám, že ne každý, kdo umí nalít nějaký soft umí naladit hardwarově změněné auto. Naopak je to samozřejmé. Takže je nesmysl, cos napsal výše:

Tomu věřím, že ladit auto na bednu na sprinty umíte. Dokonce jsem Vás i viděl jak vám to jede. Ale bohužel auto, které bych používal jen na sprinty nemám. Auto mám na ježdění po republice s obyč chipem jak říkáš. Rád bych, aby mě ten motor nějakej čas vydržel a hlavně nehulil moc černě. Ale až budu mít auto určené na sprinty, určitě se ozvu.

Jinak toho člověka neznám, takže nemohu srovnávat. Já mám 6. místo z Mimoně a 3.místo z Vyškova. Tolik mé reference. Kdo se trochu pohybuje v TDIšpičce, tak ví, že je to úspěch s tímto motorem. Tak napiš výsledky toho tvého známého....když ladí auta "až na vrchol", jak píšeš. Zájemce to bude určitě zajímat. Koho neznám, nehodnotím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já ti to neberu! Jen říkám, že ne každý, kdo umí nalít nějaký soft umí naladit hardwarově změněné auto. Naopak je to samozřejmé. Takže je nesmysl, cos napsal výše:

Tomu věřím, že ladit auto na bednu na sprinty umíte. Dokonce jsem Vás i viděl jak vám to jede. Ale bohužel auto, které bych používal jen na sprinty nemám. Auto mám na ježdění po republice s obyč chipem jak říkáš. Rád bych, aby mě ten motor nějakej čas vydržel a hlavně nehulil moc černě. Ale až budu mít auto určené na sprinty, určitě se ozvu.

Jinak toho člověka neznám, takže nemohu srovnávat. Já mám 6. místo z Mimoně a 3.místo z Vyškova. Tolik mé reference. Kdo se trochu pohybuje v TDIšpičce, tak ví, že je to úspěch s tímto motorem. Tak napiš výsledky toho tvého známého....když ladí auta "až na vrchol", jak píšeš. Zájemce to bude určitě zajímat. Koho neznám, nehodnotím.

TDI 66 kW a 81 kW se dají ladit na absolutní vrchol velmi dobře, kde se dá více než i zdvojnásobit původní tovární výkon. Ve Vyškově ti to jelo, to jsem viděl + tvého kolegu, který měl 1. místo. To já byl až 5.

A zpět: reference? Přesné si nepamatuju moc dobře, neboť jsem se o tom bavil před dávnou dobou, ale vím, že ladil nějaké předjezdové auta na Rally. Myslím, že šlo o RS Fabie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já ti to neberu! Jen říkám, že ne každý, kdo umí nalít nějaký soft umí naladit hardwarově změněné auto. Naopak je to samozřejmé. Takže je nesmysl, cos napsal výše:

Tomu věřím, že ladit auto na bednu na sprinty umíte. Dokonce jsem Vás i viděl jak vám to jede. Ale bohužel auto, které bych používal jen na sprinty nemám. Auto mám na ježdění po republice s obyč chipem jak říkáš. Rád bych, aby mě ten motor nějakej čas vydržel a hlavně nehulil moc černě. Ale až budu mít auto určené na sprinty, určitě se ozvu.

Jinak toho člověka neznám, takže nemohu srovnávat. Já mám 6. místo z Mimoně a 3.místo z Vyškova. Tolik mé reference. Kdo se trochu pohybuje v TDIšpičce, tak ví, že je to úspěch s tímto motorem. Tak napiš výsledky toho tvého známého....když ladí auta "až na vrchol", jak píšeš. Zájemce to bude určitě zajímat. Koho neznám, nehodnotím.

TDI 66 kW a 81 kW se dají ladit na absolutní vrchol velmi dobře, kde se dá více než i zdvojnásobit původní tovární výkon. Ve Vyškově ti to jelo, to jsem viděl + tvého kolegu, který měl 1. místo. To já byl až 5.

A zpět: reference? Přesné si nepamatuju moc dobře, neboť jsem se o tom bavil před dávnou dobou, ale vím, že ladil nějaké předjezdové auta na Rally. Myslím, že šlo o RS Fabie.

Jo to delal Mvolesko.Ty jsi byl 5 s Octou??Co mas na ni udelane co to je za motor96kw?Jen chip?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Premislim o chipu a, ruzne firmy nabyzeji rozdilne parametry nektera ma kw kone vysi a kroutak nisi a naopak jenze nevim jaky je v tom rozdil nevim co je lepsi prosim male priblizeni co na co je .Tady na foru sleduji Cimbu forum tak jsem zvedav jak to dopadne snad me presvedci vysledky kluku jestli bude pocasi prat dekuji za prispevky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkon = otáčky x krouťák (x nějaký konstantní koeficient). Tzn. obě veličiny jsou na sobě přímo závislé.

Křivka krouťáku ti ukazuje, kde motor šlape nejlíp co se týká poměru výkon/otáčky. A ukazuje, jak motor na daný zařazený stupeň akceleruje. Při ploché křivce krouťáku je zrychlení více konstantní než při strmém průběhu křivky (např. benzín vs. TDi).

Výkon dělá absolutní zrychlení, jde o to, kolik Kw jsi schopen při dané počáteční rychlosti dostat z motoru (vůči hmotnosti). Tzn, že je jedno, že při dané rychlosti má motor A max. krouťák 300 a B jen 200, ale pokud skrz otáčky máš na kolech třeba 50 kW vs. 60kW, tak B pojede líp.

Pokud přemýšlíš o úpravě, tak pro normální ježdění je nejlepší taková, která nabízí při "nízkých" otáčkách nejvyšší výkon a přitom co nejplošší křivku krouťáku. Tím chci říct, koukej spíš po nárůstu krou'táku v nižších otáčkách, který využiješ x-krát častěji, než na absolutní rozdíl ve výkonu ve vysokých otáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vies jak sa hovory ludia kupuju kw a jazdia na mk (krutiaci moment). sa mi zda ze som tu cital ze vykon je len vypocet podla niakeho vzorcu medzi otackami a krutiaci momentom, ale nepametam si to presne

No tak to mas pravdu. Je tam vzorecek vice viz skripta CVUT mechanika (2 nebo 3 rocnik).

A protoze Kw je na Nm zavisle, tak bych se radeji orientoval na hodnoty Nm a jeste lepe jeho prubeh podle otacek.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkon = otáčky x krouťák (x nějaký konstantní koeficient). Tzn. obě veličiny jsou na sobě přímo závislé.

Křivka krouťáku ti ukazuje, kde motor šlape nejlíp co se týká poměru výkon/otáčky. A ukazuje, jak motor na daný zařazený stupeň akceleruje. Při ploché křivce krouťáku je zrychlení více konstantní než při strmém průběhu křivky (např. benzín vs. TDi).

Výkon dělá absolutní zrychlení, jde o to, kolik Kw jsi schopen při dané počáteční rychlosti dostat z motoru (vůči hmotnosti). Tzn, že je jedno, že při dané rychlosti má motor A max. krouťák 300 a B jen 200, ale pokud skrz otáčky máš na kolech třeba 50 kW vs. 60kW, tak B pojede líp.

Pokud přemýšlíš o úpravě, tak pro normální ježdění je nejlepší taková, která nabízí při "nízkých" otáčkách nejvyšší výkon a přitom co nejplošší křivku krouťáku. Tím chci říct, koukej spíš po nárůstu krou'táku v nižších otáčkách, který využiješ x-krát častěji, než na absolutní rozdíl ve výkonu ve vysokých otáčkách.

Diky moc za priblizeni vysvetleni coz znamena ze by zminovana firma Cimbu je asi nejlepsi varianta do normalniho provozu diky moc .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Juj :D Octavia Rv.2001 66KW .ale ptal sem se zda má někdo zkušenost..:) ale i tak předem dík za odpověďi

Tady s tim ma spousta lidi zkusennosti ... staci ohledat. Jinak Tdi treba v sekci Stale nabidky - uzivatel Tdifun.

Odkaz : http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0&start=0

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj uz sem jim tam psal.. a co mas ty za auticko, si spokojenej z chipem a tryskama, na kolik te to vyslo?..

Mám klasiku 1,9 TDI 66kw jsou tam trysky z 81 kw + chip a větší turbo ze 130hp autí jsem takhle upravené koupil a vše jsem se dozvěděl až od původního majitele (pracovník škoda auto ) takže veškeré úpravy se dělaly přímo tam chip je od sport motoru je tam ještě jiná spojka z autem jsem max. spokojenej lol:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...