Prosinec 20, 200618 r takze spotreba oleje i nafty vicemene stejna, kourivost stejna(by me zajimalo co ritchie chipoval, ze mel mensi kourivost nez v serii) a spojka, pokud to nachipujes o nejakych 20 koni, tak vydrzi, jenze to nema smysl a to, ze spojka vydrzi dvojnasobek vykonu(predpokladam seriovyho) je nesmysl. me odesla po 25tis a mel jsem chip z 250Nm na 355Nm, kone nejsou moc podstatny. podle ritchieho teze spojka vydrzi dvojnasobek, tzn 500Nm a me odesla pri 355Nm. hm, co je spatne? zadna spojka nebude dimenzovana na 2x takovej vykon nez motor ma, samozrejme, rezerva je a doslechl jsem se, ze konkretne ta moje ma rezervu na nejakych 300-320Nm. Jenom jsem se chtel zeptat, co je to ta "spojka"? vy mate snad vic, nez 2 pedaly?
Prosinec 20, 200618 r me neodesla spojka, ale setrvak...delalo to strasnej rachot, pritlacak byl taky jetej, ale neprokluzovala...jen vibrovala. dal sem z 81kw verze za 5500,- a pak octu prodal snad dalsimu majiteli vydrzi vic
Leden 26, 200718 r Nazdar chlapi - tak ja jsem si nechal čipnout octavu 1.9Tdi 66kW r. v. 2003 po asi při 130 000km od našeho mechanika tady známý jako ,,Diagnostik" - navíc mi udělal dobrou cenu a hodil mi tam nějaký novější prográmek co nekouří - takže žadky černý 5tky jak uhlí,ale čistá záda tak jsem byl velice spokojen - jen gumy už asi nevydrží těch 100 000 co před tím,ale po 10tis to jde na nich opravdu znát... Jen jsem se setkal s novým jevem - při podřazení pociťuju drobný prokluz spojky při plném kouři - je to dost málo na 140tis - nesetkali jste se s tím někdy??? tak dik čus. jinak letí jak pila v ,, "
Leden 26, 200718 r mne chipol kamos za 5l, ALH 90k na 120-125k - brutalita, pri 4 ludoch a dost rychlej jazde spotreba na 370km 4.8...
Leden 26, 200718 r Nazdar chlapi - tak ja jsem si nechal čipnout octavu 1.9Tdi 66kW r. v. 2003 po asi při 130 000km od našeho mechanika tady známý jako ,,Diagnostik" - navíc mi udělal dobrou cenu a hodil mi tam nějaký novější prográmek co nekouří - takže žadky černý 5tky jak uhlí,ale čistá záda tak jsem byl velice spokojen - jen gumy už asi nevydrží těch 100 000 co před tím,ale po 10tis to jde na nich opravdu znát... Jen jsem se setkal s novým jevem - při podřazení pociťuju drobný prokluz spojky při plném kouři - je to dost málo na 140tis - nesetkali jste se s tím někdy??? tak dik čus. jinak letí jak pila v ,, " S tím musis pocitat ze kdyz ma auto najeto 130 k a radove mu zvysis tocivy moment o 20 - 30 procent tak ze se to na te spojce projevi , extra u ropaka.-)za dalsich 10 k bude klouzat tak ze uz nebudes moct moc extra zrychlovat.) Ja uz sem se lamel a pritlacaku namenil jak na T na PD (obe po chipu) A reknu ti ze prumer u TDI PD je tak 50 -70 k km na jedno meneni a 100 k km u 1.8 T
Leden 29, 200718 r Zdarec - ta cena byla težce protekčí takže 2000 - no a stou spojkou si budu muset dat bacha - a doufat, že ještě něco nalítá...
Leden 29, 200718 r Jinak bych ještě prones tohle z mé 2leté zkušenosti ze servisu - nikdy jsem se nesetkal s nějakým razantním problémem - který by měl nasvědomí pouze čip! samo je potřeba počítat s nasledky jako např. černé záda, problemy s hodnotami na emisích - tam to je někde upně jinde než v těch zelených hodnotách no a opravdová spotřeba muže být taky kousek vedle než co píše computer , ale když cheš jezdít . . . . . Jo a navíc můj případ klouzavé spojky - poněvadž se tam kroutí vačky.... Mé shrnutí - šel bych do toho zas!
Leden 30, 200718 r No těžko říct co ti odejde jako první,ale zvýšíš několika násobně nápor na jednotlivé díly a tím i větší opotřebení a likvidace - dal bych si pozor na akceleraci v rejdu - tam budou praskat klouby na poloosách a pak by to chtělo asi silnější spojku - ta asi taky neudrží ten krouťák... toď asi ty nejrapidnější věci - pak těžko říct jak to přebere staré turbo atd...
Únor 23, 200718 r prosím prosím poraďte,chtěl bych chipnout 66 ale straší mě že tyhle slabší turba to dlouho nevydrží,že ty 81 mají v turbu nějaké naklápěcí lopatky a že to snáší lépe? Už jsem našel i lidi co umí předělat 66 na 81 za docela rozumnou cenu cca 10 000,ale to už jsou zase další prašule,ale zase i další koníky do stáje.Tak nevím jestli mám zkusit jen ten chip nebo raději našetřit. :-) Upraveno Únor 23, 200718 r od tekumtha
Únor 23, 200718 r Ten čip je v pohodě, kámoš ho má a nemůže si ho vynachválit. Jeho okta má najeto už 200000km a problémy s turbem nemá. U nás to tady má skoro každej. Hlavně si to nenechej dělat u nějakýho domácího kutila...
Únor 23, 200718 r Nejlepší je, když necháš vyměnit vstřikovací trysky. Uděláš údržbu a zároveň přibudou koně, pokud se tam dají trysky s větším průtokem. Já to na 81kw na výkonu dost poznal a motor si to jen pochvaluje:p Je to šetrnější cesta než chip zejména pro turbo, protože se nezvyšuje plnící tlak a doba vstříku zůstane stejná.
Únor 23, 200718 r ale za tu dobu ti tam vleze viac nafty cize bude vacsia spotreba ale pc ti ukaze stale taku istu ako si mal lebo on pocita spotrebu cez dobu vstreku a objemovy prietok trisky. takze papat bude viac [tot moj nazor] Upraveno Únor 23, 200718 r od danone
Únor 23, 200718 r díky díky a poradíte mi nějakou značku nebo firmu na chipy,prosím?O jaké trysky se jedná,nějaké označení nebo něco podle čeho bych to našel,prosím Upraveno Únor 23, 200718 r od tekumtha
Únor 23, 200718 r Spotřeba při stejném užívání výkonu zůstane stejná!!! Pokud staré trysky hůř práší, tak se může snížit. Při chipu se tam taky nějak musí dostat více nafty. Koně navíc potřebujou nažrat, proto se prodlužuje doba vstřiku a je vetší teplotní namáhání turba. Více paliva se dá na pc korigovat, takže bude ukazovat dobře, pokud se to umí udělat. Trysky bosch, žádná čína, se dají sehnat za 4500 nebo se obrátit na dieselpower. A navíc je pak dobrý základ pro další tunning. Trysky ze 66kw není úplně dobré trápit chipem.
Únor 23, 200718 r Ty trysky mají označení DSLA150P764, jsou z 2,5TDI transporter, průměr dírek 0,216mm místo 0,205 u 81kw. 66kw má tuším něco kolem 0,175mm. Upraveno Únor 23, 200718 r od Rada81
Únor 23, 200718 r spotřeba mě netrápí,nafty je dostatek,dělám na farmě a tankuju grátis.Ta 66 nejede špatně,ale přeci jen když už jedu trošku naložený tak už to není na velké předjíždění..
Únor 23, 200718 r V loni jsem řešil stejnou věc nakonec jsem upustil od chipu dal jsem do 66kw trysky sprint 764 jede to supr tahá to do kopců a na předjíždění fakt skvěle,motor dost oživne.Nárust výkonu znatelný spotřeba dle stylu jízdy ale max 6l.Chorvatsko a zpět 4 lidi plně naložený půlka s klimou,spotřeba dle lístků od čerpaček 5,0l.Podívej se na stránky Dieselpower tam jsou i grafy výkonu 66kw s těmito tryskami cca 125 koní točák asi 270N.mKouřivost nijak znatelně nestoupla,nechá se to doštelovat vagem.Některý chipy hulej jak Tatra dokopce záleží jak který.Byl jsem i na STK emise v pořádku.Jsem nadmíru spokojenej nejsou to vyhozený prachy.
Únor 23, 200718 r Já myslel tekumtha... Protože trysky nejsou věčné. Já si myslím, že to je nej. cesta ke koním jak na prachy tak šetrností. Já mám obdobu sprintů, ale od bosche. Kouřivost se mi dokonce snížila.
Únor 23, 200718 r Na 66tku doporucuju zacit tryskama. Projdi si diselpowerforum. Upraveno Únor 23, 200718 r od JasteR
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.