Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

takze spotreba oleje i nafty vicemene stejna, kourivost stejna(by me zajimalo co ritchie chipoval, ze mel mensi kourivost nez v serii) a spojka, pokud to nachipujes o nejakych 20 koni, tak vydrzi, jenze to nema smysl a to, ze spojka vydrzi dvojnasobek vykonu(predpokladam seriovyho) je nesmysl. me odesla po 25tis a mel jsem chip z 250Nm na 355Nm, kone nejsou moc podstatny. podle ritchieho teze spojka vydrzi dvojnasobek, tzn 500Nm a me odesla pri 355Nm. hm, co je spatne? zadna spojka nebude dimenzovana na 2x takovej vykon nez motor ma, samozrejme, rezerva je a doslechl jsem se, ze konkretne ta moje ma rezervu na nejakych 300-320Nm.

Jenom jsem se chtel zeptat, co je to ta "spojka"? ;) vy mate snad vic, nez 2 pedaly?

me neodesla spojka, ale setrvak...delalo to strasnej rachot, pritlacak byl taky jetej, ale neprokluzovala...jen vibrovala. dal sem z 81kw verze za 5500,- a pak octu prodal :) snad dalsimu majiteli vydrzi vic

  • 3 týdny později...

ZDAR hoši pozna niekto firmu EB CHIPTUNING MA niekto stou firmou skusenosti? :scooter:

  • 3 týdny později...

taky chci chip , ale zatím hledám info

Nazdar chlapi - tak ja jsem si nechal čipnout octavu 1.9Tdi 66kW r. v. 2003 po asi při 130 000km od našeho mechanika tady známý jako ,,Diagnostik" - navíc mi udělal dobrou cenu a hodil mi tam nějaký novější prográmek co nekouří - takže žadky černý 5tky jak uhlí,ale čistá záda tak jsem byl velice spokojen - jen gumy už asi nevydrží těch 100 000 co před tím,ale po 10tis to jde na nich opravdu znát... Jen jsem se setkal s novým jevem - při podřazení pociťuju drobný prokluz spojky při plném kouři - je to dost málo na 140tis - nesetkali jste se s tím někdy??? tak dik čus. :p:p:p jinak letí jak pila v ,, "

a cena?

mne chipol kamos za 5l, ALH 90k na 120-125k - brutalita, pri 4 ludoch a dost rychlej jazde spotreba na 370km 4.8...

Nazdar chlapi - tak ja jsem si nechal čipnout octavu 1.9Tdi 66kW r. v. 2003 po asi při 130 000km od našeho mechanika tady známý jako ,,Diagnostik" - navíc mi udělal dobrou cenu a hodil mi tam nějaký novější prográmek co nekouří - takže žadky černý 5tky jak uhlí,ale čistá záda tak jsem byl velice spokojen - jen gumy už asi nevydrží těch 100 000 co před tím,ale po 10tis to jde na nich opravdu znát... Jen jsem se setkal s novým jevem - při podřazení pociťuju drobný prokluz spojky při plném kouři - je to dost málo na 140tis - nesetkali jste se s tím někdy??? tak dik čus. :p:p:p jinak letí jak pila v ,, "

S tím musis pocitat ze kdyz ma auto najeto 130 k a radove mu zvysis tocivy moment o 20 - 30 procent tak ze se to na te spojce projevi , extra u ropaka.-)za dalsich 10 k bude klouzat tak ze uz nebudes moct moc extra zrychlovat.)

Ja uz sem se lamel a pritlacaku namenil jak na T na PD (obe po chipu)

A reknu ti ze prumer u TDI PD je tak 50 -70 k km na jedno meneni a 100 k km u 1.8 T

Zdarec - ta cena byla težce protekčí takže 2000 - no a stou spojkou si budu muset dat bacha - a doufat, že ještě něco nalítá... kol110

Jinak bych ještě prones tohle z mé 2leté zkušenosti ze servisu - nikdy jsem se nesetkal s nějakým razantním problémem - který by měl nasvědomí pouze čip! samo je potřeba počítat s nasledky jako např. černé záda, problemy s hodnotami na emisích - tam to je někde upně jinde než v těch zelených hodnotách no a opravdová spotřeba muže být taky kousek vedle než co píše computer , ale když cheš jezdít . . . . . Jo a navíc můj případ klouzavé spojky - poněvadž se tam kroutí vačky....

Mé shrnutí - šel bych do toho zas! :prc::prc::prc:

:palec2:

a co spojka ta drží ? Když zvýším výkon z 90K na 150 K co to odnese

No těžko říct co ti odejde jako první,ale zvýšíš několika násobně nápor na jednotlivé díly a tím i větší opotřebení a likvidace - dal bych si pozor na akceleraci v rejdu - tam budou praskat klouby na poloosách a pak by to chtělo asi silnější spojku - ta asi taky neudrží ten krouťák... toď asi ty nejrapidnější věci - pak těžko říct jak to přebere staré turbo atd... <_<<_<<_<

  • 4 týdny později...

prosím prosím poraďte,chtěl bych chipnout 66 ale straší mě že tyhle slabší turba to dlouho nevydrží,že ty 81 mají v turbu nějaké naklápěcí lopatky a že to snáší lépe?

Už jsem našel i lidi co umí předělat 66 na 81 za docela rozumnou cenu cca 10 000,ale to už jsou zase další prašule,ale zase i další koníky do stáje.Tak nevím jestli mám zkusit jen ten chip nebo raději našetřit. :-)

Upraveno od tekumtha

Ten čip je v pohodě, kámoš ho má a nemůže si ho vynachválit. Jeho okta má najeto už 200000km a problémy s turbem nemá. U nás to tady má skoro každej. Hlavně si to nenechej dělat u nějakýho domácího kutila...

Nejlepší je, když necháš vyměnit vstřikovací trysky. Uděláš údržbu a zároveň přibudou koně, pokud se tam dají trysky s větším průtokem. Já to na 81kw na výkonu dost poznal a motor si to jen pochvaluje:p Je to šetrnější cesta než chip zejména pro turbo, protože se nezvyšuje plnící tlak a doba vstříku zůstane stejná.

ale za tu dobu ti tam vleze viac nafty cize bude vacsia spotreba ale pc ti ukaze stale taku istu ako si mal lebo on pocita spotrebu cez dobu vstreku a objemovy prietok trisky. takze papat bude viac [tot moj nazor]

Upraveno od danone

díky díky a poradíte mi nějakou značku nebo firmu na chipy,prosím?O jaké trysky se jedná,nějaké označení nebo něco podle čeho bych to našel,prosím

Upraveno od tekumtha

Spotřeba při stejném užívání výkonu zůstane stejná!!! Pokud staré trysky hůř práší, tak se může snížit. Při chipu se tam taky nějak musí dostat více nafty. Koně navíc potřebujou nažrat, proto se prodlužuje doba vstřiku a je vetší teplotní namáhání turba. Více paliva se dá na pc korigovat, takže bude ukazovat dobře, pokud se to umí udělat. Trysky bosch, žádná čína, se dají sehnat za 4500 nebo se obrátit na dieselpower. A navíc je pak dobrý základ pro další tunning. Trysky ze 66kw není úplně dobré trápit chipem.

Ty trysky mají označení DSLA150P764, jsou z 2,5TDI transporter, průměr dírek 0,216mm místo 0,205 u 81kw. 66kw má tuším něco kolem 0,175mm.

Upraveno od Rada81

spotřeba mě netrápí,nafty je dostatek,dělám na farmě a tankuju grátis.Ta 66 nejede špatně,ale přeci jen když už jedu trošku naložený tak už to není na velké předjíždění..

V loni jsem řešil stejnou věc nakonec jsem upustil od chipu dal jsem do 66kw trysky sprint 764 jede to supr tahá to do kopců a na předjíždění fakt skvěle,motor dost oživne.Nárust výkonu znatelný spotřeba dle stylu jízdy ale max 6l.Chorvatsko a zpět 4 lidi plně naložený půlka s klimou,spotřeba dle lístků od čerpaček 5,0l.Podívej se na stránky Dieselpower tam jsou i grafy výkonu 66kw s těmito tryskami cca 125 koní točák asi 270N.mKouřivost nijak znatelně nestoupla,nechá se to doštelovat vagem.Některý chipy hulej jak Tatra dokopce záleží jak který.Byl jsem i na STK emise v pořádku.Jsem nadmíru spokojenej nejsou to vyhozený prachy.

Kolik to má najeto?

Když jsem je měnil tak cca 93 000 teď 113 000,mám ještě malý turbo r.v.7/2000

Já myslel tekumtha...

Protože trysky nejsou věčné. Já si myslím, že to je nej. cesta ke koním jak na prachy tak šetrností. Já mám obdobu sprintů, ale od bosche. Kouřivost se mi dokonce snížila.

Na 66tku doporucuju zacit tryskama.

Projdi si diselpowerforum.

Upraveno od JasteR

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.