Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Výrobce to nedoporučuje, no. Prej by se měl rovnou vyměnit celý blok motoru. Já taky nevím, jak se problematika skutečně má, ale běžně se takové zásahy zřejmě dělají. Každopádně, auto jezdí.

Editováno: , autor: KoumiCZ
Vloženo

Ne nedoporučuje, ale zakazuje. V DP se doslova píše, že při pouhém povolení šroubů se musí celý blok vyměnit. Co znám já mechaniky, tak se tomu právě většinou vyhýbají (písty se daj vyndat i bez půlení bloku a asi k němu kromě případné GO kliky není důvod), ale také pořádně nevědí proč. Znám snad jen jednoho, který to kvůli zjednodušení rozebírá, ale to je stará škola a o tomto opatření vůbec neví a když jsem mu to říkal, tak mi nevěřil :-) Ale očividně, to žádné bezprostřední komplikace nezpůsobuje.

 

Kdyby někdo věděl více, tak se podělte.

Vloženo

Videl som video jak sa doťahuje ta kluka čiže spodok vo fabrike. To robot strčil do bloku naraz všetky šroby a naraz dotiahol všetky čo doma nemaš šancu. Ten spodok je tak slaby že doťahovanim sa može deformovať.

  • o 5 let později...
Vloženo
V 18. 7. 2016 na 2:12, hubo44 napsal:

Videl som video jak sa doťahuje ta kluka čiže spodok vo fabrike. To robot strčil do bloku naraz všetky šroby a naraz dotiahol všetky čo doma nemaš šancu. Ten spodok je tak slaby že doťahovanim sa može deformovať.

Hubo44: ahoj prosimtě mám dotaz dostali se mi do ruky dva tyhle motory jeden s rozpůlenym blokem a druhý. Cela bouračka lehce o Kámen ve škarpě na motor poloosa ramena chladicovka a nárazník protože má originál nájezd a vedenou servisku 35tis najeto děda to půjčil vnukovi : na motoru nepoužitelný vana k.o bok rozvodů k.o. + dole na bloku  uražený roh - díra dovnitř není..  tak si to pan nechal udělat opravit  + sehnal další motor  dal ho k někomu  aby m udělal GO. ten ho rozpůlil a už to nedodělal rozpůlený mu ho vrátil v krabici s tím že měl  rozpadlý katalyzátor  nalitalo to do hlavy vydřelo jí to + a špatné kroužky takže  nechal udělat hlavu a nakoupil na to všechny věci faktura asi za 18 tis. A když to mechanik rozebral tak mu volal že to nedokáže dát dohromady.. Tak si to pan stáhnul k sobě a hledal někoho kdo mu to dá dohromady. Nakonec přes známého to skončilo u mě jestli bych se na to mohl podívat a zkusit to dát dohromady.. takže jsem okouknul motor změřil tlaky od rozvodů 1v-14.2 2v- 14 3v 14,1.což je myslím dobrý  takže bouráný motor ven rozdělání,sundání hlavy,zalití válců benzínem j(en pro můj dobrý pocit jistotu) přes noc drží tak jsem hledal co ještě bude potřeba... S tím že vezmu písty +kliku z toho bouraného dám nový kroužky a přendám to.. rozpůleny blok jsem vzal očistil, umyl, změřila se ovalitu válců výsledek 3 setiny což se dá. Při letmém pročtení fora (hledání utahovacího momentu na ojky a kliku ) které jsem stejně nenasel  jsem se dočetl že Se nedoporučuje ten blok rozebírat kvůli se kroucení  ..  A teď přichází moje otázka jak to tedy vůbec je? S tím rozebíráním Spodku motoru a momentem utažení ? Konzultoval jsem to se starším motorářem že to už slyšel ale nikdy mu to pod ruku nepřišlo.. po Pár telefonatech bylo řečeno ať blok usadime na frézku bez upnutí a hodinkami naměříme rovinu . Když tam Bude nějaká odchylka tak vzít blok vložit písty s kruhama dovnitř a na plochu kam se usazuje hlava vyrobit plotnu navrtat podle těsnění a utáhnout stejně jako když se utajuje hlava s novým těsněním pak teprve usadit kliku a dotáhnout jí..  Mohl by jsi prosimtě poradit na kolik se utahuje klika A spodek bloku? Mockrát děkuji za kladnou odpověď

 

  • o 5 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravím, jsem tu nový, ale věřte že jsem už hledal tady i jinde. 

Jde o věčné téma motor HTP. 

Mám 47kw typ AZQ. 

Začalo to chcipanim pri vyřazení rychlosti a teď to nedrží volnoběh vůbec. 

Klokotá to a nechce za plynem. Vag ukazuje, když se to ustáli, cca 750mbar (misto 270 až 550 dle příručky). 

Moduly, svíčky, hadice, maf (plus promereni kabelu od nej do jednotky), diagnostika x-krát napojena a nic.

Egr, separator oleje, podtlak na posilovač brzd odpojeno a zaslepeno v sani a na nic.  Tlaky na motoru jsou přes 14atm ale stejně jsem sundal hlavu a nic nenašel. Teď ji chci dát zpět, ale chci se zeptat jestli dáváte hlavu prebrousit (viděl jsem chlapa, který ji vezme jen 1000smirglem a vrátí zpět) a jakou výšku by hlava měla minimálně mít (od vika vaček). Nevím jestli už nebyla demontována. 

Dále jestli to nemůže dělat spodek motoru a pokud ano jak povolujete 3 válec, pokud nedělíte motor na klice?

Snad jsem popsal vše, když tak pošlu video, popřípadě doplním vše co jsem zkoušel. 

 

Díky za reakce.. 

 

 

Edit: vytvořil jsem kanál s videii, kde popisuji co to dělá a co zkouším:

https://youtube.com/channel/UCpro9bBFPIBGkhwm7aZXixA

 

Editováno: , autor: mitch17

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...