Přejít na obsah

BiXenon AFS - problémy / závady


Xfire

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Potřebuji potvrdit, nebo vyvrátit upozornění u prodejců těchto žárovek:

xenon D3S do předních světlometu (např. D3S Philips XenEcoStart, 4300K, 3200lm, 42V, 35W, PK35-2),

zda-li je skutečně nutné vyměnit pár, tj. oba kusy L+P, nebo zda-li stačí vyměnit pouze vadný kus?

Je to z důvodu, že již používaný a prozatím funkční kus ztratil na svítivosti a pak by při namontování pouze vadného kusu svítil méně?

Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dík za info...

k té druhé větě: původní post, resp. topic (od Xfire), neříká nic o tom, zda-li je možné vyměnit jen jednu výbojku nebo jestli je nutné vyměnit obě (ptá se na jiný problém), a pročítat kvůli tomu, abych našel, co hledám, každý thread v sekci "elektrika" a hledat, kde jste se k tomuto problému dostali, se mi fakt nechce.

každopádně díky za ušetřené peníze! -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měnil taky jen vadnou výbojku a úplně bez problému. Je to cca 5 měsíců od výměny a v levém světle je pořád ta původní. Svítí to stejně, resp. já žádný rozdíl nevidím a ani mi nikdo neřekl, že by každé svítilo jinak. Párkrát jsem slyšel, že by se měli měnit vždy obě dvě, aby byla zachována stejná svítivost, ale je to jen prodejní fráze. U kvalitních, značkových výbojek bych se toho nebál. Problém by mohl být u nějakých noname nekvalitních, kdy každá výbojka svítí jinak už od výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi mi měnili v záruce celý světlomet i s novou výbojkou na OII. Rozdíl stáří je 1,5 roku a nějakých 17 tkm. A ta původní výbojka co nebyla měněná má postupem času už jinou barvu než ta novější, rozdíl je vidět jen při pohledu zepředu. Z auta to není poznat. Ale mě xenony svítí pořád (denní svícení), tudíž se více opotřebovávají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 10/24/2017 at 3:40 PM, Aleš_BX said:

no ono se stačilo podívat na konec nebo použít funkci vyhledávání... nicméně důležitý je výsledek a že ti toto pomohlo...

ano, máš pravdu. jsem tu chvíli a dnes jsem našel vyhledávací modul :palec:

...a taky se domnívám, že jde pouze o komerční tah, jak z lidí vytahat penízky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím chlapi,

 

Na octavii III mám problém s levým bixenonovým světlem. Při tlumení z dálkových na potkávací pravý bixenon nejspíše zůstane viset a pořád svítí dálkově, problém se vyřeší tím, že na světlomet poklepu a bixenon se překlopí na potkávací, ale rozhodně nechci pokaždé klepat na světlomet a řešit takto problém. Nejspíše asi bude problém na bixenonu v tom elektromagnetu, máte s tímto někdo zkušenost, popřípadě mi poraďte jak tento problém řešit?

Díky, s pozdravem Ondra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jak psal Aleš_BX, také mi dnes začal nahodile zhasínat levý xenon. Jen krátce a hned se rozsvítí ale se stejnou intenzitou. Žádné změny barvy xenonu  jsem si nevšiml. Zkoušel jsem vypnout motor a po chvíli nastartovat.. Po chvíli xenon jen tak na sekundu vypne a hned se zapne se stejnou intenzitou světla. Intervaly jsou nahodilé. Takže jak se zde psalo, objednám jeden kus http://www.obautodily.cz/xenonova-vybojka-osram-d3s-42v-35w-pk32d-5-1255cz461/A snad to bude OK. (Ta cena 999,- Kč je přijatelná.) Nebo bych měl auto nejdříve hodit na diagnostiku?? Nevím, nechám si poradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přidám svoji zkušenost - v létě mi v patek odpoledne (v sobotu jsem jel do zahraničí) odešla L vybojka, takze jsem nic neresil a rovnou zalej do autorizaku. Výměna pouze jedné vybojky vč. práce a 10% slevy cca 3500,- Kč. Po cca 4 měsících zhasla i druhá, takže jsem začal řešit, že ji vyměním sám (nic na tom není, stačí pootočit proti směru hod. ručiček o cca 30° a pak vytáhnout). Koupil jsem tedy Philips (který tam byl) v kamenné prodejne za 900,- Kč. Vybojka byla v neoriginal krabici, tak jsem zajišťoval,jak poznat fake...návodů je hodně...nakonec jsem novou vybojku opatrně rozdělal, aby byla vidět elektronika. Zde přišlo nemilé překvapení-elektronická část se lišila od té původní výbojky, kterou jsem demontoval z auta (original z výroby) a rovněž rozebral. Jelikož mi to nedalo (i když nová vybojka svitila stejně jako ta na druhé straně),zaslal jsem dotaz s fotografiemi obou rozebranych vybojek přímo do Philipsu, aby mi potvrdili/vyvrátili, zda-li jsem koupil fake,či originál. Po pár mailech jsem obdržel stanovisko,že obě mnou zaslané fotografie jsou originál výbojky,neboť v průběhu výroby došlo ke změně dodavatele elektronické části, proto jsou ty rozdíly. Přikládám foto pro ty,co řeší rovněž výměnu a mají strach koupit něco např. na webu (co jsem zjistil,tak je i spousta fakovych kusu,takze bacha na to). Obě přiložené vybojky jsou dle výrobce OK. Snad to někomu pomůže...

Prvi foto je puvodni vybojka...f2f9d907a5b3f196e32e15b9e7dcd1e4.jpg8177c81050bcecde7ff4acf9779eadbb.jpg

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdar, chlapci, poslední dobou se mi zdá, že po nastartování se mi sem tam obě světla asymetricky nivelují, resp levé nějak blbne. Když pak vypnu motor a zkusím znovu, je to ok. Zatím se to hejbe, ok. Dřív to ale nedělalo. Volantem nehejbam. Tak co myslíte? [emoji6]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
V 1. 11. 2018 na 13:50, ondrik21111 napsal:

Dobrý den, mam otazku či mam niekto skusenosti so- Závada: zatáčková světla ( AFS ).

svetla svietia  len tu závadu to ukaže na palubke. O3, 1,6tdi 

dakujem za info

20181030_152237.jpg

 

Zdravim.V com bol problem?Vyhodilo mi to dnes tu istu chybu AFS.

20190126_232030[1].jpg

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka ochote cloveka z fb dnes diagnostika vyhodila snimac naklonu pravdepodobne na lavej strane napravy.Po nastartovani sa ale xenony prirodzene nastavovali horizontalne,vertikalne.Kazdopadne zajtra servis.   1 Fault Found:
5256209 - Front Left Ride-Height Sensor 
          C1034 11 [137] - Short to Ground
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 88048 km
                    Date: 2019.01.26
                    Time: 16:29:12

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte, vedeli by ste mi niekto poradit, co bude treba vymenit, aby AFS riadne fungovalo? V montaznom prehlade svetlometu nie je ziaden motorcek, takze predpokladam, ze je to sucastou svetlometu. Alebo sa mylim a ide o riadiacu jednotku? 

 

Chyba zmizla po opatovnom startovani, avsak pocitam s tym, ze sa moze objavit znova a rad by som vedel, co vymenit/opravit, ked sa to definitivne pokazi (verim, ze k tomu nedojde). Dakujem :)

 

Address 55: Headlight Range (J745)       Labels: 7P6-907-357.clb
   Part No SW: 7P6 907 357 D    HW: 7P6 907 357 A
   Component: AFS-ECU       H07 0090  
   Revision: --------    Serial number: --------------
   Coding: 03CA02003F010000
   Shop #: WSC 73430 790 00063
   ASAM Dataset: EV_HeadlRegulVWAFSMQB 001120
   ROD: EV_HeadlRegulVWAFSMQB.rod
   VCID: 408EC303DBEFDF41A9-8015

   Left Headlamp Power Output Stage: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 1T0 941 329 B    HW: 1T0 941 329 B  Labels: 3D0-941-329.CLB
   Component: LeiMo links  H06 0009 
   Coding: 3E0000

   Right Headlamp Power Output Stage: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 1T0 941 329 B    HW: 1T0 941 329 B  Labels: 3D0-941-329.CLB
   Component: LeiMo rechts  H06 0009 
   Coding: 3E0000

1 Fault Found:
5277717 - Positioning Motor for Dynamic Cornering Light Right 
          C1088 15 [008] - Open or Short to Plus
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 136
                    Mileage: 179734 km
                    Date: 2019.02.13
                    Time: 18:53:20

 

image.thumb.png.8718295385a609dc33a31aa00f4559e2.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím lidi, před asi necelým měsícem mi při jízdě do cesty skočila srna, takovým stylem že vzala levý blatník a otřes dostal i světlomet. Po usednutí do auta mi vyskočila chyba "nefunkční AFS natáčení světel".. po příjezdu domů a následné nahlédnutí do světla jsem našel vycvaklý plastový kousek. Auto šlo na opravu, kousek nacvakly zpět a světlomet opět fungoval.. bohužel tak 14 dní, poté opět ta samá chyba, bez nějakého nárazu nebo většího otřesu, prostě z ničeho nic. Znovu jsem nahlédl do světla a plastový kus se válel naspodu zase vycvaklý. Neměl s tím někdo z Vás problém ? Nevím jestli mám světlo opět nechat opravit s tím že by se plastový kus nějak nebo něčím zajistil aby se to znovu již nestalo.. Nechci kupovat nový světlomet ( není to levná záležitost ), když vše krom toho vypadávajícího plastu šlape jak má. Fotku daného plastu přikládám.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...