Publikováno Březen 25, 20169 r Ahoj bando. Tak mi dlouho radost nevydržela. Rozsvitila se mi cca před týdnem žlutá kontrolka motoru, ihned diag a chyba katalyzátor první řada válců, ale smazání už 200x, čili tímto to trpěla asi déle, každopádně smazáno a auto v pohodě jezdilo. Před 2 dnama opět kontrolka, tak si říkám dobrý,zase katalyzátor v utery po svátcích to nechám vymazat a po dovolené vyřeším zda lambdy nebo opravdu katalyzátor. Každopádně dnes ráno a pak odpoledne obtížnější start motoru, starter točil cca 4 vteřiny a pak to chytlo a jelo pěkně. No a momentálně u tesca obtížný start a po naskoceni jdou otáčky postupně dolů až to chcipne, ještě párkrát jsem to zkusil i s přidáním plynu a nic, stejný efekt, prostě to chcipne. Diag bude až zítra, jelikož mechanik mi zdelil že už má v sobě 8 pivo a dojet tedy nemůže, ale zítra přijede. Odvahu to nechat u tesca nemám, takže čekám na odtah, tak mě napadlo, zda jste se stim už někdo nesetkal. Edit: pouhým okem laika, vody je dost, olej taky v pohodě. Od posledního natankovani ujeté cca 200 km, takže benzínem by to být také snad nemělo, omw benzín. Upraveno Březen 25, 20169 r od Doktorone
Březen 26, 20169 r Autor Jedná malá polemizace, ale možná podstatná věc. Vím, že dokud nebude diag. tak nic nevymyslím, ale to čekání, když jsou ještě svátky a ve středu mám jet do Londýna, je strašný. Auto mám 3 týdny, a furt jsem řešil, zda mi funguje alarm a dnes ráno, před tím než jsem startoval, kdy poprvé přišel problém s delším tocenim starteru, se mi povedlo spustit alarm, pak jsem ho vypl zevnitř a šel jsem startovat. Teď mě napadá, jak se mi nepovedlo nastartovat, nebo spíš povedlo nastartovat a během pár vteřin cca 2 to pomalu zdechne, zda by to nemohl být imobilizér. No už abych to měl napichli, pak dám vědět. Upraveno Březen 26, 20169 r od Doktorone
Březen 26, 20169 r Autor Takže už to ani nechytne, a vag hlásí 000135 a 012555. Takže zřejmě čerpadlo, nevíte někdo dle chyb jestli je to to v nádrží či vysokotlaké u motoru, já to budu vědět asi až večer, tak zda někdo netušíte. Nebo náměte aktualizovanej vis. Upraveno Březen 26, 20169 r od Doktorone
Březen 26, 20169 r Ahoj, bude to podavací čerpadlo - nízkotlaké http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P310B/012555
Březen 26, 20169 r Autor Díky, to je ještě lepší varianta. Jedná chyba píše slabý tlak paliva a druhá něco ohledně toho senzoru g410. Půjdu teď k autu zkusit odpojit přívod před vysokotlakym čerpadlem, zda poteče benzín, pokud ne vím co zánět. Já bych to tak nehrotil, ale ve středu mě čeká cesta do Londýna, zaplacenej trajekt a hotel atd, takže když budu vědět co hledám, možná seženu do úterý a bude to gold. Díky
Březen 26, 20169 r Když odemčeš auto, otevřeš dveře, natlakuje ( je slyšet cca 2s podavací čerpadlo) ?
Březen 26, 20169 r Autor Tak neslyším nic. Ráno ještě zkusím u bratrankove 3.6 zda něco uslyším. Upraveno Březen 26, 20169 r od Doktorone
Březen 26, 20169 r Tak to más vyhráno, závadu nebude to těžké najít je v nádrži: http://www.autodily-sklad.cz/nahradni-dil/palivova-privodni-jednotka-fg1494-12b1-delphi?id=2943281 Upraveno Březen 26, 20169 r od Mara2000
Březen 27, 20169 r Autor Tak jsme to měřili, tlak přes merak se ručička ani nehne, když mám tu hadičku jen odpojenou, tak při zapnutí zapalování jako nějaký benzín vytece, ale vytece ne že by to striklo, tam asi má být nějaký tlak ne? EDIT: tak v dílenské příručce je udán tlak 4-7 baru, takže to vypadá, že jsem doma a jdu shánět díl. Díky Mara2000 Upraveno Březen 27, 20169 r od Doktorone
Březen 27, 20169 r Autor Ještě jsem teda sundal sedák a odkryl čerpadlo, a když zapnu zapalování, tak teda čerpadlo trochu zabzuci, což by asi vysvetlovalo že to něco z hadičky vytece, ale ne pod proudem, takže ještě je úplně malinká možnost, i když si myslím nereálné aby to přišlo takhle najednou a to ucpané palivovej filtr, no zejtra ještě zkusím tlak před filtrem, abych zbytečně neobjednal čerpadlo a pak stačil filtr, ten bych stejně měnil i s čerpadlem.
Březen 27, 20169 r Tak podle toho to čerpadlo bude asi přidřené, ještě zkontroluj konektor aby tam nebyl jenom vyhřátý spoj ( studeňák) , jinak dát nový čerpadlo a jedem :-) Já měnil při 100.000km filtr preventivně a myslim že si to už zasloužil.
Březen 27, 20169 r Autor Asi čerpadlo, spoj vypadá dobře, ani známka koroze. Tak že v úterý splasit čerpadlo, filtr není problém a trajekt stíhám. Super.
Březen 27, 20169 r Jinak filtr jde hodně blbě, takže sikovky a opatrně zmáčknout zámek na koncovkach a vykroutit ven. Jestli neni ucpanej tak bych to mozna nechal az po dovolene aby neco neprasklo - je to plast
Březen 27, 20169 r Autor To právě nevím, zda je pricpanej nebo ne, ale už mi tady líčil bratranek, že je tam úplně na prd, stáhnu to zítra do dílny a nechám udělat mechanika, snad to nepoškodí.
Březen 28, 20169 r Autor A ty kleště jsou ještě na něco nebo jen na palivak ve 3.6? Pokud je to na ty spony, tak to snad mechanik má, koncerny dělá, takže snad cajk, pokud by byli jen na filtr u 3.6, což snad ne, tak ho možná radši pořídím,pokud nestojí bambilion.
Březen 29, 20169 r Autor Tak vyměněné čerpadlo a palivový filtr, kterej ještě nikdy mnenen nebyl, a má to 135K, prý když se nemění, musí čerpadlo víc makat a je větší šance že odejde. Naštěstí už vesele jezdím, takže trajekt stíhám v pohodě. Díky za rady chlapy. Upraveno Březen 29, 20169 r od Doktorone
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.