acek Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 Prosím o pomoc s tímto problémem: Již delší dobu řeším chcípání motoru během jízdy na OII 2.0TDi 103kw 16V BKD.Problém se pomalu zhoršuje a mě dochází nápady čím by to mohlo být.Když to začalo tak se to projevovalo občasným škubnutím a nebo krátkým výpadkem kdy auto nereagovalo vůbec na plynový pedál.Občas chcíplo. Po načtení diagnostikou to hodilo chybovou hlášku o svorce 15 pro start důležitých spotřebičů.To jsem vyřešil výměnou relé a byl klid od chyb o svorce 15 ale problém stále nezmizel.Je to čím dál horší a auto přestane jet a musím zastavit vypnout a vyndat klíče. Chvíli počkat a pak startovat.Někdy chytne hned a někdy ani prd a trápím to delší dobu pak chytne a hodí to hlášku emise do dílny s polečně s oranžovou kontrolkou motoru a v paměti závad je toto: 19559 - motor klapky saciho potrubi (V157)P3103 - 000 - vadny - Sporadickáinfo o závadě:Otáčky: 1197 /minKroutící moment: 16.0 NmRychlost: 41.0 km/hVýkon/klapka: 3.1 %Napětí: 14.44 VProvozní stav: 00101000Kroutící moment: 152.0 NmKroutící moment: 16.0 Nm Paměť závad je většinou čistá dokud nemusím startovat dlouho a neskočí tam ta hláška emise do dílny s oranžovou kontrolkou motoru což mě zaráží a nevím kde dál hledat.Je tam namontovanej neorigo alarm a je tam k němu přepínací relé to je také vyměněné a bez úspěchu. Vyměněný palivový filtr, vyměněné relé palivového čerpadla.Dnes jsem rozebral komplet mororovej svazek a proměřil ho je netknutej ač jsem měl podezření na poškozenej svazek v oblasti startéru.Kompletně prohlídnutej až do ECU* motoru.Mám v plánu vyměnit palivové čerpadlo a zvažuju ještě výměnu snímače vačkové hřídele ale pokud by byl snímač vadný tak by ho to napsalo.U vstřikovače by se taky objevila závada.Napadá někoho ještě něco co by to mohlo dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Ja by som skúsil odpojiť tú škrtiacu klapku, prípadne ju rozobral a prečistil. Možno sa len seká v zavretej polohe a preto sa auto dusí za jazdy alebo po štarte nechytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Klapkou to neni ta nema vliv na to kdy to chcipne. Delalo to i kdyz byla odpojena. Proste to zdechlo bez chyby v pameti zavad. Zatim co jsem provedl tak jsem mel kompletne rozebranej motorovej svazek a vytazenou ecu motoru a jednotku centralni elektriky. Svazky jsou promereny pod zatezi i multimetrem. Tam zadnej problem nebyl. V ecu taky vse ok. Centralni elektrika taky ok. Jediny problem byl v tom ze mi to zacalo vyhazovat pojistku v e-boxu. Tam byla pak chyba s tou skrtici klapkou a ventilatorem chlazeni a auto chciplo kdyz pojiska prdla a uz neslo nastartovat jen pri kazdym pokusu o nastartovani chytlo a pomalu zdechlo jako kdyz neudrzi otacky. Po vymene pojisky za silnejsi je vse ok auto jezdi. Je mozny ze byl nekde studenak na ukostreni nebo na nejakym pinu. Jeste jsem vic zalisoval kostrici kabel mez starterem a karoserii. Je mozny ze to mohl delat on. Ale to s jistotou nemuzu rict kdyz byl rozebranej celej motorovej prostor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 U benzínu se přesně takhle projevoval "snímač klikové řídele". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 21. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 Tak to prozatim vypada ze je problem vyreseny od posledniho pokusu prijit na problem proc to chcipe se zadny problem neukazal auto jezdi tak jak ma. Zrejme nejakej studenak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.