Habi001 Vloženo 12. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2017 před 12 minutami, Morkon napsal: Ahoj, firma mi chce koupit trihrnkovou octavku. Ja sam ma dnes 1.6MPI. Predpokladam, ze motory budou z hlediska tahu a sily podobne? To si budeš chrochtat blahem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morkon Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Uznavam, ze 1.6 je hrozna. 1.0 bude asi lepsi, ale bojim se az budu nalouenej, kola na strese... No uvidime. Jinou volbu asi stejne nemam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 To je snad jediný režim, ve kterém jsem tento motor nemohl vyzkoušet. Takže nemohu sloužit. Ale pár majitelů této motorizace tady je, tak se snad někdo ozve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 (editace) Zmínil jsem ve svém vlákně po návratu z dovolené (upřesním, že mám najetých 10 tis.), na dovolenou jsem vyrážel se čtyřčlennou posádkou a 3/4 naložený kufrem. Trasa NL - S. Morava - Tatry. Za dovolenou jsem ujel celkové as 5 tis. km. Při cestě zpět znovu 4 dospělí a kufr plný po víko. Kromě toho, že průměrná spotřeba byla 5,3 l, tak motor jede výborně, má tah a litrový obsah příjemně překvapil i majitele dvoulitrového SIII, který si (jako většina, co za volantem auta s tříválcem neseděla) původně myslel, že to bude průser. Takže jestli máš teď 1.6, tak budeš z litru "po rozhýbání" minimálně velmi příjemně překvapený. Ještě dodám, ze by teda kola na střeše neměly být zásadní problém. Editováno: 12. Září 2017, autor: Zdenek Pastorek Edit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 (editace) Přidávám svojí zkušenost s motorem 1.0 TSI. Auto mám čerstvě - najeto 1000 km. Jel jsem s naloženým autem (plný kufr a 4 osoby) přes celou republiku a zpět včetně D1 a kolon. Spotřeba 5,3 l/100 km. Průměrná rychlost kolem 70 km/h. Na normální dalnici 120-130 km/h. Na D1 pokud se nestálo, 140-160 levý pruh. Okresky 100-110. Motor při 130 točí cca 2600 ot., má dostatek síly a není slyšet. Snažím se to zbytečně nedusit, pod 2000 ot. nechodím. To znamená, že na silnicích nižších třid je lepši jet na pětku. Na rychlejších okreskách na šestku minimálně 100 kmh, lépe 110. Při předjíždění podřazuji o 1-2 stupně, dle rychlosti a času. Proti bývalé 1.6 MPI to nelze srovnávat. Mezi negativa patří start stop a při velmi malé rychlosti v kolonách se dvojka obtížně rozjíždí, je třeba řadit jedničku, ale jde tam dobře a je akorát dlouhá, je to spíš o zvyku. Auto mi dynamikou připomíná 1.9 TDI 77 kW, ale bez kopance při akceleraci a rychlého zvadnutí (zrychlení je při 2000-2500 dostatečné pro běžnou jízdu, při 2500-3000 velmi dobré - stačí i na předjetí a od 3000 do 5000 vzhledem k objemu až překvapující), vše je plynulé, bez těžkopádnosti, škubanců a hluku. Diesel uz jen na tahání přívěsu..... Editováno: 17. Říjen 2017, autor: will83 Oprava chyb, doplnění textu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 will83: Mam dotaz kdyz uz si nakousl tema razeni ... mam sice 1.4 110kw ... ale pri razeni hlavne z dvojky na trojku a z trojky na dvojku furt slysim od prevodovky klepani, furt tam neco klepne ... dela to i tobe nebo, fakt ti to radi po tichu bez nejakych zvukovych projevu? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Mně tedy ano...řazení na litru bez problémů a divných zvuků. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Dik Zdenku ... Tak, ze asi dalsi problem po svetlach ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Ajaj....nezávidím....držím place, ať je to jenom drobnost. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Jojo91: Zdravim, razeni mám stejne jako Zdenek tiche, bez pazvuku. Snad to bude prkotina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Mam aktualne pujcenou ze servisu 1.4 TSI GTEC verzi, kvuli tem LEDkam ... slysim to tam taky ty pazvuky sice ne tak jak u me ale jdou slyset ... tak ted nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Jojo: Jednoduché vysvětlení, 1.0 TSi má dvouhmotový setrvačník, který 1.4 TSi nemá. Zatímco u litru rázy motoru při řazení pobere právě setrvačník u 1.4 to musí udělat pružiny na lamele spojky. Ty se při necitlivém řazení dostanou na doraz a kovově to klepne. Je to normální, dělá to i mě, žádnou závadu za tím nehledej. Dokonce je na to i TPI, někdo to je tady na foru, myslím Pawouk to tu dával. Ve zkratce je tam popsáno, že se nejedná o závadu a servisy mají zákazníkům vysvětlovat, že je to normální stav. Ještě k tomu G Tecu, ten má jinou spojku, menší průměr a podstatně nižší točivý moment, proto klepne jen trochu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 pava: To by vse vysvetlovalo, tim padem nechapu proc mi servisak nerekl o tom ... Jinak i ta spojka u G-TEC je takova slabsi, respektive takova lehka, na moji 110kw je tuzsi Dik za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 26. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Je to rok a půl od prvního příspěvku v tomto vlákně. Nějaká rekapitulace, či aktualizace zkušeností majitelů OIII s tímto motorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Pawouk: Z jakých novin je ten článek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Je to ze Světa motorů myslím. Tady je ten článek v "internetové" formě: http://www.auto.cz/co-vydrzi-preplnovane-trivalce-amputovana-zivotnost-111033 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Rozumím tomu tak, že test byl extrémněji zaměřený. Pokud s tím teda jezdím s menší námahou, neměly by písty a kroužky vypadat tak ošlehaně, jako v článku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 No myslím že to jak písty vypadjí je úplně fuk, když se komprese nezhoršuje a namáhané části neodírají víc než je zdrávo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Méně ošlehané a o to více zakarbonované.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 před 19 minutami, pava napsal: Pawouk: Z jakých novin je ten článek? před 13 minutami, Martab napsal: Je to ze Světa motorů myslím. Tady je ten článek v "internetové" formě: http://www.auto.cz/co-vydrzi-preplnovane-trivalce-amputovana-zivotnost-111033 Přesně tak - je to ze SM 44/2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Zajímavé čtení, díky za něj Pawouku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
18lubi81 Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 Zdravim i ked som majtelom ineho modelu škoda ale motor je 1,0tsi pridam vam aj sem neake zozbierane info 16648.pdf 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 18lubi81 : Díky za vyčerpávající podklady. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Článek super, ale ta hatmatilka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.