mircak Vloženo 13. Květen 2016 Sdílet Vloženo 13. Květen 2016 Zdravim Jiz delsi dobu mi vrta hlavou jak je nastavena DSG prevodovka v S3. Zkusenost s DSG je takova, ze pri zastaveni vozu prevodovka vzdy vyradila na neutral, nutno dodat ze to byla DSG pro 1.6 tdi, tedy sucha spojka. Ted to vypada jako by po zastaveni zustala prevodovka vzdy se zarazenym 1.stupnem s jakoby vymacnutou spojkou. To ma za nasledek eliminaci cuknuti pri rozjezdu, asi? Co je ovsem naprosto jednoznacne, jsou vibrace ktere se prenaseji do vozu a rizeni, tyto naprosto vymizi se zarazenim N. Dokazete pozorovat rozdil zvuku nebo vibraci pri stojicim voze s navolenym D vs. N? Diky Sent from my HTC One_M8 dual sim using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 13. Květen 2016 Sdílet Vloženo 13. Květen 2016 to samé se teď řeší v S2 - http://forum.skodahome.cz/topic/130237-statie-na-semafore-a-dsg-prevodovka/ Výsledek je takový, že pokud auto neškube nějak víc při řazení na místě, není to závada, ale prostě vlastnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 13. Květen 2016 Sdílet Vloženo 13. Květen 2016 Je to vlastnost. Dělalo mi to na O2, dělalo mi to na S2. Na S3 se to chová trochu jinak - zřejmě díky AutoHold. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Květen 2016 Sdílet Vloženo 14. Květen 2016 Dnes jsem si na to v aute vzpomnel a schvalne se na to zameril. Mezi D s brzdou a N ci P neni absolutne zadny ani zcela minimalni rozdil. Rucicka otackomeru se pri zmene mezi D a N ci P vubec nepohne a zvuk motoru je naprosto totozny. Jedna se DSG7. Jestli si vzpomenu az pojedu s DSG6 tak to prozkoumam i tam. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelkonir Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Dnes jsem zkusil na DSG6 a při poloze D je slyšet jak kdyby byla spojka v záběru. U neutrálu to nedělá. Takže převodovka má nahouenou jedničku a drží spojku. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Plete se tu páté přes deváté.. 6 DSG vs. 7 DSG. U 7st. DSG opravdu není žádný rozdíl mezi N a D/R s brzdou, otáčky a klid od motoru je totožný s neutrálem. Také jsem se na to zaměřil a to na polygonu, kde jsme v řadě popojížděli několikrát. Rovněž i s S bez rozdílů. 6st. DSG je celkově akčnější - např. při rozjezdech houpne dopředu daleko víc jak 7 DSG apod. Se 7st. DSG jsou rozjezdy daleko pohodovější. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelkonir Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 A neodchází v důsledku nevyřazení k opotřebovávání spojky? Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 Je to tak konstruovaný. Prostě u automatický převodovky se dá D (S), po skončení jízdy se dá P. Konec, proto to tam je. Jestli si někdo hraje se sekvencí nebo pádlama je věc jiná. Nic osobního a nic ve zlým, ale opravdu nechápu, proč se někdo zabývá tím, jak kvrdlat s automatem. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mircak Vloženo 30. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2016 Cele me to zajima jen proto, ze v pripade DSG se nejedna o klasicky automat a proto u me vyvstala otazka ojledne opotrebeni spojky, kdy auto v kolone nrkoolik dlouhych minut stoji na spojce, jelikoz stop-star nas vsechny znamo dost rozciluje. Sent from my HTC One_M8 dual sim using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 DSG má kontrolu proti přehřátí spojky. Nikdy jsem nepozoroval, že by se aktivovala. S DQ250 mám najeto asi 256 tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 25. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2016 Protože jsem s DSG doposud neměl zkušenost a učím se, čtu manuál a zde, co doporučujete.Nechat prostě D/S a stát na brzde,na křižovatkach,semaforech apod. Pokud tedy nevypadá stání na 5min a víc na páku nesahám. Zajímá mě ještě ten auto hold doporučujete ho mít zapnutý a nechat to na něm, nebo stát na brzde?Je tam pro převodovku rozdíl? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 25. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2016 Spíš pro elektrickou brzdu je to rozdíl. S Auto-holdem běhají stále motorky a ty jak známo nejsou nesmrtelné. Když stojíš na brzdě tak je šetříš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 před 15 hodinami, PetrKV napsal: Protože jsem s DSG doposud neměl zkušenost a učím se, čtu manuál a zde, co doporučujete.Nechat prostě D/S a stát na brzde,na křižovatkach,semaforech apod. Pokud tedy nevypadá stání na 5min a víc na páku nesahám. Zajímá mě ještě ten auto hold doporučujete ho mít zapnutý a nechat to na něm, nebo stát na brzde?Je tam pro převodovku rozdíl? Díky Nevyrazovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Ferdo fakt Auto hold obsluhuji motorky? Jako vim, ze to tak Skoda uvádí. Ale kdyz zastavím na cervene napr. v kopci a dam nohu z brzdy, tak (s otevrenym okynkem) zvuk motorku neslysim. Nedrží jenom cerpadlo tlak v okruhu? Kdyz v tu chvili 'zátahu rucku', tak teprve pak slysim ty motorky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Pleteš si HHC s Auto-Holdem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Nevim. HHC auto podrží v radu pár sekund. Auto Hold cca. 10 minut. Pak se mi automaticky teprve aktivuje rucka a zatahnou se motorky. Mozna je rozdil u DSG a manualu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Tak to jsi asi testovací řidič: http://www.skoda-auto.cz/news/2015-04-27-superb-bezpecnostni-systemy Elektronická parkovací brzda je vybavena funkcí Auto Hold, která zabraňuje samovolnému pohybu vozu a řidiči tak poskytuje větší komfort jízdy při rozjíždění a vyšší bezpečnost. Pokud se vůz zcela zastaví, zabrzdí ho dva elektromotory na zadních kolech na místě. Řidič pak může bez obav uvolnit nohu z brzdového pedálu. Jakmile znovu přidá plyn nebo u manuální převodovky začne zabírat spojka, funkce Auto Hold se automaticky vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Já sice vím, že by Auto Hold měla fakt dělat elektrická ruční brzda, ale chová se mi to jako Martinovi - při zapnutí Auto Holdu motůrky neslyším, až po dlouhé době cca 10 minut se jakoby vypne Auto Hold a dotáhnou se motůrky. Leda by při Auto Holdu pracovaly jinak, třeba ne na "plný výkon" - jako že se nedotáhnou na maximum, ale jenom tak, aby auto stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Systém nepoužívám, ale teď jsem četl návod a zdá se, že na tom něco bude, jen je zvláštní, že upozorňují, že to může začít couvat a bude nutné přidat plyn. http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Superb_3V/11-2016/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf strana 200(pdf strana 202) Funkce Auto Hold (dále jen systém) zajišťuje vozidlo při zastavení proti nechtěnému pohybu. Pokud zastavíte např. před semaforem, není nutné vozidlo jistit brzdovým pedálem nebo parkovací brzdou. Pro aktivaci, deaktivaci a správnou funkci systému musí být splněné následující základní podmínky. Dveře řidiče jsou zavřené. Motor je spuštěný (nebo automaticky vypnutý systémem START-STOP). U vozidel s automatickou převodovkou není volicí páka v režimu N (v tomto režimu je systém nedostupný). Zastavení a rozjezd Při zastavení systém zajistí vozidlo proti pohybu. V panelu přístrojů se rozsvítí kontrolní světlo . Můžete uvolnit brzdový pedál. K odbrzdění vozidla dojde v okamžiku rozjezdu. Kontrolní světlo v panelu přístrojů zhasne. Pokud by se vozidlo při rozjezdu do kopce začalo samovolně pohybovat směrem z kopce, přidejte plyn nebo zapněte parkovací brzdu. Pokud je vozidlo zajištěné systémem a dojde k otevření dveří řidiče nebo vypnutí zapalování, zajistí vozidlo proti nechtěnému pohybu parkovací brzda. V takovém případě zhasne kontrolní světlo v panelu přístrojů a rozsvítí se kontrolní světlo . Aktivace/deaktivace Systém se aktivuje/deaktivuje tlačítkem » obr. 257. Pokud je systém aktivovaný svítí, symbol v tlačítku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Jo, funguje to přesně jak píšou, když otevřeš dveře řidiče nebo vypneš zapalování při zapnutém Auto Holdu, dotáhnou se motůrky. Zajímavé :-) Co tedy drží ten tlak? Klasická brzda? Všiml jsem si i toho, že při zastavení na Auto Hold trochu poklesnou otáčky motoru narozdíl od toho, když Auto Hold nepoužiješ a stojíš jenom na brzdě. Jenom se mi ještě nestalo, že by to na Auto Hold couvalo nedostatečným zabržděním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Ono uplne na konci je poznamka o tom, ze po cca. 10 minutach se aktivuje rucni brzda. Az v tom momente se mi ozvou motorky.http://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_07_2015/post-90469-0-88039200-1436409959.jpg 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Tak to je dobre vedet - nikdy jsem Auto Hold nepouzival prave z duvodu, ze jsem si myslel, ze to pokazde bude dotahovat motorky nadoraz -> velmi rychle opotrebeni motorku a jejich nasledne zniceni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Takze k tomu jak se pta PetrKV. Nevyrazovat a klidne to nechat stat. Dle meho auto drzi natlakovany brzdovy okruh. Az po tech 10 minutach by to prevzaly zadni brzdy, tj. aktivovaly by se motorky. *Btw. kdyz couvam do garaze, tak tlacitkem vypinam Auto Hold, jinak by se mi po vypnuti motoru automaticky zatáhla rucka. Coz je v garazi zbytecne. Takze setrim motorky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 a pri vypnutem Auto Holdu se rucka sama nezatahne? dobry vedet :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Automat není možné opustit. aby nebyl dostatečně zajištěn proti pohybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.