Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

U mojí Fabie 1 (  výroba únor 2002 ) je v ovladači stále původní baterie. A funguje bez problémů.

Náhradní ovladač uložen doma v šuplíku, použit za těch 15 let jen asi 3x - jen pro zjištění zda je funkční. A taky stále funguje.

Nechápu jak ta baterie v tom ovladači může tak dlouho vydržet.

Fabii jsem loni v březnu vyměnil za nového YEŤÁKA, a tam je ovladač taky funkční. Ještě aby nebyl.:D

@JiPoLit Kessy ( i to poloviční se startováním tlačítkem) je odpověď. Nemá smysl zde porovnávat se starším autem nebo i jinou řadou. Je to teď prostě jiná technologie. A ta potřebuje energii.

A to hlášení je možná jiné po té Aktualizaci SW. Mě to naposled napsalo před tou aktualizací.

ja menil nedavno, nevim jestli byla baterka menena i predtim (kupoval jsem jete), kazdopadne dala minimalne cca 11000 a rok a kousek. Startovani tlacitkem, jinak klasickej central

hlasku jsem zahledl asi pred 4 mesici, ale jelikoz nez jsem stihl baterku sehnat a vymenit, tak hlaska zmizela .. tak jsem to neresil

a pred tydnem me to take vypeklo bez varovani ... bohuzel mimo civilizaci, tak jsem se podival jak vypada vlozka zamku a mackal tlacitko tim DO (asi 10x, uz jsem mel strach) :D

- KESSY cca 1,5 roku

me se poprve objevila (jednou blikla) loni v prosinci, pak nic a az ted v zari/rijnu uz blikala pravidelne, tak jsem vymenil.

Upraveno od Bikes

chlapci, když tak čtu Vaše příspěvky, tak tohle se chová opravdu nevyzpytatelně..někomu předem hlásí, někomu odejde bez varování..takže malý tip pro všechny :

 

od čtvrtka 2.11. bude v Lidlu v akci blistr 6ks těchto baterii za 50,-  Tak kdo chce může pořídit, doma se neztratí a já osobně už bez ní neudělám ani krok, vždy bude jedna stále v zásobě v mé peněžence :-)

 

288168_03.jpg

btw da se tam dat i 2032, ktera tam teoreticky vydrzi dyl ;)

Mám ji tam už 2,5 roku, to si asi do toho Lidlu skočím, preventivně...;)

před 1 hodinou, kuba26 napsal:

btw da se tam dat i 2032, ktera tam teoreticky vydrzi dyl ;)

 

Ne, ta se tam nevejde. Je o něco málo silnější a nejde tam zacvaknout.

tak ja jsem ji tam zacvakl a funguje :D .... ale ano, je sirsi o 0,7mm

vejde, mám ji tam a krásně klap a drží,

Je to zbytečný ta baterie když nemá problém z výroby vydrží cca 20 let než se skutečně vybije. Celkově je u lithiové baterie problém poznat kdy jí dochází energie, je to totiž zátěžové verze baterie, k poklesu napětí u ní dochází až když míří entropii proto se nedá bezpečně odhadnout její reálná kapacita, není to jako u klasický baterií, lithium jede dlouho na plno pokles napětí nastává asi až u 5% kapacity.

Problém je v tom že dřív byly lithiové baterie velmi kvalitně dělané a necpali do se do všeho (samo sebou lithium je drahé) a vadný kus byl jeden ze sta tisíce, bohužel i sem dorazila optimalizce na výrobu a ty baterie se šidí, často chyba ve výrobě zapříčíní že nevydrží ani 10 % toho co by měla a zničeho nic exne bez předchozích poklesu značící entropii a pod (případ kdy auto nic nehlásí a najednou nejde otevřít). Je to posledních 6 let problém všech lithiových baterií ne jen knoflíkových, celkově problém s výrobou měli velcí hráči jako duracel a pod. proto tyhle značky už dnes běžné AAAčkové baterie přestali vyrábět (ačkoli se koupit ještě dají), mám jich plnou skřín ono se to vyplatí, při skladování přežijí několik generací a ovladači vydrží 100x delší čas než klasika. Taky bude asi problém že většinouvou těžbu polikají velký fabriky na velké baterie do aut a tudíž už na jiné než knoflíkové baterie lithium nedostává, jen tak pro zajímavost o tom AAA článku, je mi jasné že do klíčku ho nenacpu :-D

Upraveno od 15degren

Takže v Lidlu nekupovat, jen v AS?

Kdekoľvek, kde sa točí tovar. Napríklad v elektre, trafike, treba vystriehnuť. V AS môže byť tovar z minulého roka, lebo odber nulový...

  • 2 měsíce později...

Tak dnes nepríjemná situácia. Po dvoch rokoch batéria v kľúči kľakla bez varovania.:wacko: Ráno štartovanie auta všetko v pohode, žiadna hláška o slabej baterke v kľúči, po prejdení 5km odstavenie auta na 10min. Z auta som nevystupoval ani ho nezamykal. Po 10 min opätovné štartovanie a z maxidotu na mňa kričí  hláška "Kľúč sa nerozpoznal. Poz. palub. lit." Auto nešlo naštartovať ani odomknúť a zamknúť. Mám bezkľúčové štartovanie. V návode na obsluhu som vyčítal toto:  
Synchronizácia diaľkového ovládania Keď sa tlačidlá kľúča s rádiovým diaľkovým ovládaním stlačili viackrát mimo dosahu zariadenia alebo sa vymenila batéria v kľúči s rádiovým diaľkovým ovládaním a vozidlo nie je možné odomknúť pomocou diaľkového ovládania, musí sa kľúč synchronizovať.
                           › Stlačte ľubovoľné tlačidlo na kľúči s rádiovým diaľkovým ovládaním.
                           › Do 1 minúty od stlačenia tlačidla je potrebné odomknúť dvere kľúčom pomocou vložky zámku.

Uvedený postup som vykonal => bez zmeny, kľúč nereagoval, auto neštartovalo. Tak som skúsil naštartovať postupom niekde tu uvedeným. Priložiť kľúč k štartovaciemu tlačidlu a naštartovať. Pomohlo auto bežalo. Našťastie som to mal spať domov 5km, tak som šiel po náhradný kľuč. Počas celej cesty sa mi v pravidelných intervaloch zobrazovala hláška na maxidote o nerozpoznaní kľúča. Po výmene kľúča za náhradný všetko ok, štartovania aj odomykanie a žiadna hláška

Používame oba kľúče cca rovnako, ten náhradný trocha menej. Oba kľúče mali povodnú batériu. Asi týždeň dozadu som menil batériu v tom náhradnom kľúči, kedže maxidot ma upozornil na slabú batériu , batéria vymenená za originál zo škoda servisu za 4,20€. Zaujímave že pri druhom kľúči už žiadna upozorňujúca hláška o slabej batérii nevyskočila, v tomto druhom kľúči som batériu už nemenil za originálnu zo škoda servisu ale len za nejakú   80 centovú z miestnej drogérie.

Takže oba kľúče sa vybili po cca rovnakej dobe 2 roky (rozdiel 1 týždeň) , pri jednom bolo upozornenie na maxidote o slabej baterii , pri druhom už nie. Momentálne sú použite dva rozdielne batérie v kľúčoch, originál za 4,2€ a no name za 0,8€. Čiže môžem testovať a uvidím ktorá vydrží dlhšie.;)

Pro tento případ je potřeba použít následující postup:

 

Pokud není možné nastartovat motor a na displeji v panelu přístrojů se zobrazí informace o tom, že systém nerozpoznal klíč nebo je závada v systému, pokuste se nastartovat následujícím způsobem.

  • Stiskněte startovací tlačítko klíčem obr. 115.

Pokud motor nenastartuje, vyhledejte pomoc odborného servisu.

BNJ-0003.jpg

  • 3 týdny později...

Čaute.

 

Auto budu mít v březnu 2 roky.

Poprvé a naposled se mi ukázala hláška o vybité baterii někdy v září - jednou . Mám i Kessy.

V prosinci jsem jel na dovolenou do Tater, vše ok. Až jeden den jsem zapoměl vytáhnout klíč z bundy a šel sním na tůru. Po návratu jsem už auto neotevřel. Musel jsem tedy použít klíč, a startovat dle obrázku výše - nevýhoda ? Co cca 1min se ozval upozorňovací tón (ten samý jako když jde teplota pod 4°C) a napíše klíč nenalezen. Neumím si představit, jet takhle až domů :D Baterka šla vytáhnout poměrně snadno. Po výměně zase vše ok.

Upraveno od Robert Fazekaš

Na vetsich cerpacich stanicich dost casto tyhle baterie vidam...neni duvod se trapit az domu :D.

No mně se to stalo ani ne po dvou letech. Bez varování na Klínovci. Klika, že sem se při koupi prozřetelně zeptal, jak se jinak dostat do auta. Ale co mě zajímá je, jestli je možný, aby se baterka vybila tím, že jsem  měl klíč v mrazu v bundě při lyžování. Je možný, aby mráz tu barerku vycucnul, nebo mohla být už načatá?

Nejsem zadny odbornik, ale mraz jednoznacne baterii skodi a pokud neni v dobre kondici, tak to mize byt i smrtelne pro ni :D

Tak jasně. Jde mi spíš o to, jestli by to vycuclo i novou baterku. Měl jsem klíček v kapse s mobilem a ten běžel normálně. Rád bych se toho překvapení totiž příště vyvaroval. Ono když přijdeš k autu, vezmeš za kufr a ono nic, pak za kliku a zase nic, tak první co ti prolítne hlavou, že si klíček ztratil :D

Myslim, ze jednou rocne staci preventivne baterii za 35 kc vymenit a nemusis se takto traumatizovat :rolleyes:.

Stačí vozit v peněžence náhradní a už Vás to nepřekvapí :D je vidět, že to hlášení není spolehlivé..někomu to hlásí, někomu ne..mně to třeba vypeklo taky bez varování, takže od té doby vozím u sebe stále náhradní a už mě to nemůže překvapit..

Nevim jak tvoje manzelka, ale moje by mela baterku v penezence uplne na....

Kazdemu vyhovuje neco jineho.

  • 1 měsíc později...

Čaute, tak prišiel rad aj na mňa. Týždeň aj čosi ma auto varovalo s hláškou "slabá batéria v kľúči", že ju mám vymeniť  a ja som voláko týždeň aj čosi na to "kašľal" (100x v obchode a 100x zabudol na batériu). A dnes pri odjazde z umývarky som už skoro nenaštartoval :D Prišiel som domov a ani zamknúť som nemohol, ešte že som mal komu zavolať aby mi zamkol auto druhým kľúčom z okna (nechcelo sa mi serinkať s krytkou zámku) :D 

Zajtra musím kúpiť a preistotu hneď dve :D

 

Inak batéria vydržala presne 2 roky (7.3.2016 zišlo auto z linky). 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.