Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všichni,

 

v některých článcích a rozhovorech na internetu se píše o adaptivních tlumičích pro Škodovky (z výroby). Pletu se nebo dnes ještě není dostupné nic a dnešní přepínání jízdních režimů v Oktávce nemá na tlumiče žádný vliv?

 

Když to není dostupné dnes tak zbývá pouze čekat na další modelový rok, co?

 

 

Vloženo

Nastavením jízdních režimů lze například ovlivnit chování motoru, DSG, řízení, adaptivních světel, klimatizace, proaktivní ochranu cestujících... Tlumiče ale ne.Toto všechno si lze dohledat například v návodu k obsluze.

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

No on to prave zase takový rozdil neni. Standardní podvozek je naladeny velice dobre.

DCC - na komfort se s tim neda dlouhodobe jezdit jak to je měkký. Někdo jezdi pro lepší pocit na nastaveni sport. Ale naprosta vetsina lidi tam ma rezim normal, ktery je hodne podobny standardnimu podvozku.

Vloženo (editace)

Tak urcite. Jak se rika 100 lidi, 100 chuti. Ja pred objednáním vozu najel v zapujce s DCC cca. 2000 km a nakonec usoudil, ze to nepotrebuju. Rezim komfort byl tak mekky, ze to vzadu houpalo jak na lodi. Ale nekde jsem četl, ze snad prave rezim komfort Skodovka ladila vic do tvrda. Mluvim tedy o S3, ale s O3 to ma hodne spolecneho. Doporucuji každému si to projet s pak se rozhodnout.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Vloženo

Vzhledem k tomu ze DCC do O3 je mozne objednat jen kratce a novy modely rok najel pomerne nedavno, tak to jeste chvilku potrva, nez to nekdo bude v aute mit.. A malokomu se bude chtit vyplacnout 25k za DCC kdyz za to muze mit napr. nezavisle topeni..

Pokud to potrebujes zjistit, tak bych se pidil po zkusenostech od lidi co to maji v Golfech, tam to bude asi nejvice relevantni.. (rozhodne vice nez z S3)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak uz mam i osobni zkusenost - mod Comfort se skutecne hodi, jak na rozbitejch okreskach, tak ve meste na kostkach, clovek si pak pripada skoro jako v Superbu :)

a kdyz se to pak prepne do Sportu, tak je to sakra znat. O3 RS Combi MR2017

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Vlastnil jsem O3 RS tdi rv. 02/2015 se standartním podvozkem a manuálem. Před čtyřmi měsíci jsem měl bohužel nehodu, kdy mě fabie trefila z boku a o auto jsem přišel. Teď mám opět O3 RS tdi, ale je to 06/2016 s DCC a DSG. Musím říct, že je rozdíl opravdu hodně velký a hodně jsem při objednávání vozu váhal. Příplatek cca 27K není málo, ale znovu už bych neváhal. Mod comfort je opravdu super a v okolí Brna i v centru je pro mě opravdu využitelný. Mod sport je dle mého názoru ještě tvrdší než standartní podvozek O3 RS, což se také může na hezkých okreskách velice hodit. DSG je mimochodem taky parádní. V době mezi nehodou a novým vozem jsem jezdil často ve VW Golf VI 1.4tsi 118kw R-line rv.2011 s DCC a rozdíl mezi jídními rešimi pro mě nebyl zdaleka tak výrazný jak v O3 RS. DCC do O3 určitě doporučuji :) 

  • o 7 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

To zde má DCC tak málo řidičů, že se tady skoro nic nepíše ? To je mrzuté, mám to objednané do nové káry (s motorizací 1.8TSi), a chtěl jsem tady pobrat nějaké zkušenosti, rady apod., byť jsem něco již pochytil od Aleše "Hravého" :) v soukromé komunikaci... A to hlavně, zda-li je DCC je jen "hloupé", tzn. záleží jen na přepnutí řidiče, nebo to umí samo reagovat na různé jízdní styly. Předpokládám, že lze zahrnout nastavení DCC do profilu řidiče ?

Zajímalo by mě např., jestli je to napojené na GPS navigaci (co bych to nechtěl, že ?), aby se jednotlivé jízdní profily tlumičů dali přepínat v závislosti na tom, kde jedu.


Také, zda-li se jízdní profil pro nějakou pomalejší komfortní jízdu automaticky přepne (po nějaké předvolbě) při např. velké akceleraci do sportovního režimu, např. při předjíždění.

Vloženo (editace)

kratší brzdnou dráhu? bude to fungovat jako ve filmu "Taxi Taxi"??? :D:D vymění za větší brzdy nebo vícepístkové v "krizové situaci škoda" :D  zase nějaký marketing od škody.

 

když přepneš stupidní DSG do "sportu", tak pak asi máš pravdu. ale takovéhle nesmysly naštěstí nevyužívám.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

funguje to asi tak, ze kdyz v rezimu Comfort rychlejc projedes prudsi zatacku, tak DCC nedovoli, aby se auto zbytecne moc vyklonilo ven.

v tu chvili ty tlumice na par sekund ztuhnou a auto je pocitove stabilnejsi.

jezdim v Comfortu prakticky 100% casu (i na tech 19-palcovych kolech je to stale dost pohodlne) a v pohode s tim projedu i kdejaky serpentiny bez toho, aby me to nutilo prepinat rezim.

s GPSkou to samozrejme nekomunikuje, automaticka zmena charakteristiky se (dle meho nazoru) deje zaklade hodnot pretizeni, naklonu a rychlosti.

 

mimochodem, kdyz to subjektivne srovnam se Superbem bez DCCcka (tozn. jakoby v rezimu Normal), tak OIII ani v Comfortu tolik "neplave" a nenaklani se v zatackach jako SIII.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...