MichalRr Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 Já 1,8TSi měl čtyři roky, nájezd 90 tisíc a s motorem žádný problém. Prodejci mají ve zvyku strašit, protože si pamatují problémy 1,8TSi z OII FL. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 současná 1.8TSI je na to m výrazně lépe než její předchůdce 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 před 50 minutami, iphonik4 napsal: Offtopic: moc nechapu, jak muze mit nekdo radost, ze nebude mit dvoulitr s vetsim potencialem na upravy a dostal jeste "jen" 1.8 to me celkem rozesmalo. No směj se, možná jen vlastnímu omezenému pohledu, když už takto ofenzivně. Já jsem si 1.8TSi objednával již podruhé, a mám celou řadu jasných důvodů proč 1.8 a proč ne 2.0. S motorem jsem spokojen, i přes jeho možné problémy v minulé verzi, a neplánuji žádné úpravy, proto mě tento "potenciál" vůbec nezajímá. Proč vlastně se tento motor vůbec vyráběl/vyrábí, že ?@Aleš_BX z úhlu mého pohledu to je dobře , myslím, že jsme to řešili po telefonu, a o žádných zásadních varováních ohledně této verze jsem nezaslechl (na rozdíl od verze 2009). Naopak se mě dostalo mnoho varování na adresu současných koncernových TDi motorů, stačí pohovořit s techniky v servisech, či sledovat současné trendy, byť chápu, že v české (a moravské) kotlině budou mít "turboasfalty" ještě dlouhé trvání a popularitu, byť nás s nimi za chvíli skoro nikam nepustí . Já mám u motoru zcela jiné priority, než např. spotřebu. Připomíná mě to trochu i trendy v cestování , to ale by již bylo OT...@Habi001 ano, máš pravdu, i to je jeden z důvodů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 ano vyzkoušený, ale před kterým třeba mne prodejce nepřímo varoval, proto jsem šel do 2,0 TDI (tehdy u L@K 1.4 TSI nešla objednat] Aj sa dozvieme co je dovod toho varovania? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 To jsme se zase dozvedeli ... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 Preco sa s nami nepodelis a nepomozes ostatnym? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 Rozumiimeee Pane Vedouciii ... 4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 tak za prvé, výše už to bylo vysvětleno a za druhé je to spíš do jiného vlákna... když už by se i toto tady mělo vice probírat, bylo by to tady opravdu jako v hospodě... Tak naco si to vobec otvaral? Nechapem. 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 Lukason: Jaké jsou změny od 45KT/17 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 V 9/19/2017 na 12:12, omicron napsal: No směj se, možná jen vlastnímu omezenému pohledu, když už takto ofenzivně. Já jsem si 1.8TSi objednával již podruhé, a mám celou řadu jasných důvodů proč 1.8 a proč ne 2.0. S motorem jsem spokojen, i přes jeho možné problémy v minulé verzi, a neplánuji žádné úpravy, proto mě tento "potenciál" vůbec nezajímá. Proč vlastně se tento motor vůbec vyráběl/vyrábí, že ? Jo, a řekneš nám, v čem je 1.8 lepší než 2.0, mistře kurzívo? Proč se vůbec třeba vyráběl 1.2 HTP motor nebo proč se zase vyrábí 1.0 MPI? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 (editace) Zmena alu pro RS Zmena barev, kde nove cervena metalicka barva VELVET dostupna od 45KT/17 Modra PACIFIK bude ukoncena a nahrazena novou barvou ENERGY od 17KT/18 Od 45KT/17 ukonceni vstupu AUX IN. Vazba pro vybavu Ambition: K výbavě Mezipodlaha v zavazadlovém prostoru (PK3) je od KT45/2017 nutné objednat i 2 boční lampičky v zavazadlovém prostoru (9E4) Od 45KT/17 uprava radici paky pro vybavu Active A posledni zmena je zmena designu a usporadani napisu AIR CARE na panelu climatronicu. Editováno: 22. Červen 2018, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 Nové ceníky platné od 21.9.2017: nova-octavia-cenik.pdf nova-octavia-rs-cenik.pdf nova-octavia-scout-cenik.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 před 38 minutami, Dixik2 napsal: Nové ceníky platné od 21.9.2017: nova-octavia-cenik.pdf nova-octavia-rs-cenik.pdf nova-octavia-scout-cenik.pdf Koukám, že cena je plus mínus stejná. Čekal bych spíše zdražování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 Máte někdo starý ceník pro porovnání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 Ceník platný od 12.4.2017 nova-octavia-cenik.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 V 19. 9. 2017 na 11:11, iphonik4 napsal: Offtopic: moc nechapu, jak muze mit nekdo radost, ze nebude mit dvoulitr s vetsim potencialem na upravy a dostal jeste "jen" 1.8 to me celkem rozesmalo. No pokud 2,0 Tsi dostane také filtr pevných částic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 21. Září 2017 Sdílet Vloženo 21. Září 2017 Prvni a jediny argument, ktery beru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2kan Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Nechapu, proč odebírají toho 3,5mm Jacka?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Napadají mě dvě možnosti: - zvyšování bezpečnosti = ovládání dodatečného zařízení může snížit soustředění na jizdu - nízká možnost využitelnosti = kdo s sebou dneska nosí mp3ku nebo jiné dodatečné zařízení? Já osobně jsem tento konektor nevyužil a ani nevidím důvod. Muziku mám na SD kartě a pak po připojení mobilu přes USB zvyšuju jeho využitelnost jako např. handsfree nebo navigaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Vy jste nějak nakažení tou bezpečností... 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2kan Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Taky mi to nepřijde jako krok k větší bezpečnosti, když trend jde naprosto jinou stranou ... dotykové ovládání, které si myslím, že neskutečně odvádí od pozornosti ... ale co se týka jacku, tak jsem ho občas využíval ... budu doufat, že se auto stihne vyrobit dřív, než ho seberou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Ještě mě napadá třetí a možná nejdůležitější důvod - tzv. “cost saving”. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Kombinace v kazdem pripade. Ale i ty zdanlive korunove polozky hraji pro cost mágy velkou roli Zrovna nedavno jsem se bavil o necem podobnem s sefem prodeje Skody (L. Vlcek), a rikam mu, ze me ta konkretni uspora prekvapuje, protoze jim to jako zakaznici stejne zaplatime. A on se smal a povida: vy (mysleno zakaznici), nam to zaplatite stejne :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Přesně tak. Dělal jsem před časem nějaký ten pátek na nákupu v korejské automobilce (přesněji prvododavatele) a tam i haléře (či centy) na jediné položce pak šíleně zamíchaly karty v nemalých násobcích. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Ale tam, kde sa začne šetriť na kancelárskej sponke, je začiatok úpadku firmy. História mnohokrát potvrdila túto pravdu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.