_Denis_ Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 A ty jsi viděl přístrojovku pro Passat FL? Na jednu stranu to chápu, v případě výpadku displeje máte pořád ty ukazatele, ale dokůžu si je představit jinak. Problem dig. štítu karoku je i to, že má nižší rozlišení oproti VW. Má to být stejné jako v Polu a to jsem viděl, za mě horší než dosud Citovat
ka_r_los Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 z praktickoho hlediska je to lepsi, vypafa to lepe nez skoda, jen by to mohlo byt polovicni Citovat
bojler Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 před 3 hodinami, Clerfayt napsal: Jen nevím proč bych měl mít Octavii z Ruska? Protože je to úplně jedno. Místo té Octavie z Ruska se v Boleslavi na stejné lince vyrobí Karok. A je jednoduší vyrobit tady Karoka a v Rusku Octaviu, než naopak. Mimochodem Toledo a Rapid už se nevyrábí dohromady s Octaviema, ale s Fabiou/Spacebackem. 1 Citovat
Dixik2 Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 Digitální přístrojovka by měla být v 1.čvrtletí 2018. Citovat
Drahosh Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 Dixik2: nahodou netusis, ve kterem KT by se mela objevit v konfiguratoru? Citovat
Clerfayt Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 Netušíte někdo, proč má octavia 1.4 TSI kick down tlačítko na plynu, přitom nemá speed limiter, ani automat? Citovat
Martab Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 Možná unifikace, prostě je jednodušší a levnější dělat jednu verzi pedálu... 2 Citovat
Clerfayt Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 To mě taky napadlo jako první. Přijde mi to ale jako dost stupidní. Citovat
mp390 Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 (editace) před 14 hodinami, Clerfayt napsal: Netušíte někdo, proč má octavia 1.4 TSI kick down tlačítko na plynu, přitom nemá speed limiter, ani automat? 1) unifikace - můj Leon je na tom stejně. Nemám ani automat, ani speedlimiter. 2) pokud máš front assist, tak by tím tlačítkem mělo být možné vynutit zrušení aktivovaného FA 3) pokud máš volbu režimů (comfort, eco), tak v režimu eco při prošlápnutí na kickdown tlačítko dostaneš plný tlak turba a tedy plný výkon 4) pokud máš DCC, tak by při kick down měly tlumiče ztuhnout i v režimu comfort Takže za mě to stupidní není. Editováno: 17. Prosinec 2017, autor: mp390 1 Citovat
Clerfayt Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 mp390: Nic z toho co jsi vypsal nemám. Každopádně zajímavé info. I tak ale motor dělá adaptace na jízdní styl. Dovedl bych si představit, že když jezdím volně a je adaptace motoru na "eco", v případě když zmáčku kick down, motor okamžitě nabere. Ale pochybuji o tom. Tipuji to na zmíněnou unifikaci... Citovat
Clerfayt Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 Právě že nemám drive mode select. Musel bych jezdit vlažně, aby se adaptovala ŘJ na tento styl a pak to zkusit. Když tak mě opravte Citovat
Drahosh Vloženo 19. Prosinec 2017 Vloženo 19. Prosinec 2017 dalsi otazka na zavislosti v konfiguratoru za 100 bodu: proc vyhrivany volant vyzaduje tempomat s omezovacem rychlosti a nestaci mu obycejny (adaptivni) tempomat bez omezovace? Citovat
Clerfayt Vloženo 19. Prosinec 2017 Vloženo 19. Prosinec 2017 Řekl bych, že to naopak většinou má logiku technickou, nebo technologicky logistickou. Citovat
Kane13 Vloženo 19. Prosinec 2017 Vloženo 19. Prosinec 2017 A je to přesně půl napůl. Jsou rozhodnutí technická a pak politická. Tady konkrétně se přikláním k variantě B. Citovat
Clerfayt Vloženo 19. Prosinec 2017 Vloženo 19. Prosinec 2017 Doporučkuji prostudovat elektriku a elektroniku aut. Zejména k čemu je která řídící jednotka, jak jsou na sobě závislé a jejich zapojení. jednotlivé jejich varianty a které se bez jiných neobejdou. Pak Vám dojde spoustu zdánlivě nesouvisejících technických souvislostí. Samozřejmě některé jsou ekonomické, ale to je v našem zájmu, aby bylo auto co nejlevnější. 1 Citovat
Cjoctavian Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 15 hours ago, Drahosh said: dalsi otazka na zavislosti v konfiguratoru za 100 bodu: proc vyhrivany volant vyzaduje tempomat s omezovacem rychlosti a nestaci mu obycejny (adaptivni) tempomat bez omezovace? Mna by skor zaujimalo, ci je vyhrievany volant pre RS konecne v RS designe... Citovat
Drahosh Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 dle konfiguratoru by mel byt, viz popis: Malý kožený paket (3-ramenný multifunkční kožený vyhřívaný volant s ovládáním pro rádio a telefon) -3 ramenný multifunkční vyhřívaný volant, pro RS ve sportovním provedení -Kožené madlo ruční brzdy a kožená hlavice + manžeta řadicí páky -Ovládání rádia a telefonu na volantu 1 Citovat
Drahosh Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 V 12/16/2017 na 14:59, Drahosh napsal: Dixik2: nahodou netusis, ve kterem KT by se mela objevit v konfiguratoru? odpovim si sam: digitalni pristrojovka bude od KT05, takze v pulce unora uz snad pujde nakonfigurovat. Citovat
rimsy2 Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 (editace) před 2 hodinami, Drahosh napsal: odpovim si sam: digitalni pristrojovka bude od KT05, takze v pulce unora uz snad pujde nakonfigurovat. V Karoq už lze objednat ale pro Octávku je to až podezřele dříve než jsem čekal (: může leden někdo ze zasvěcených potvrdit? Případně bude se lišit funkcionalita dig.přístrojovky podle úrovně navigace (AMU vs COL)? Děkuji. Editováno: 20. Prosinec 2017, autor: rimsy2 Citovat
Dixik2 Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 Digitální přístrojovka v ceníku: nova-octavia-cenik.2cca097ffdbc16f61e0fa062a1a70dca.pdf Citovat
Dixik2 Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 (editace) RS: nova-octavia-rs-cenik.8b4d3938db30c5d36ad00e11556c581e.pdf Scout: nova-octavia-scout-cenik.0b87fa40630d125d8f17bd94ac616c1d.pdf Editováno: 20. Prosinec 2017, autor: Dixik2 1 Citovat
Drahosh Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 ha! digitalni pristrojovka jen za 8900! ale teda to zdrazeni ACC o 9 tis., to je hnus, velebnosti. jinak Dixik2 diky za ceniky! Citovat
LukášCBR Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 Mnohé majitele OIII bude určitě časem zajímat dodělávka digitálního štítu. V tématu Karoq se už nese informace, že podmínkou je navi - Amundsen, Columbus. Časem se ještě uvidí, co vše bude zapotřebí a jak se bude úprava pohybovat finančně. Citovat
MichalRr Vloženo 20. Prosinec 2017 Vloženo 20. Prosinec 2017 V tomhle budu asi za exota, ale jsem moc rad za normální budiky. Tahle móda mi nic neříká, ale je mi jasné, ze to bude brzo ve všech autech. 2 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.