Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
A ty jsi viděl přístrojovku pro Passat FL?
 
Na jednu stranu to chápu, v případě výpadku displeje máte pořád ty ukazatele, ale dokůžu si je představit jinak.
 
Problem dig. štítu karoku je i to, že má nižší rozlišení oproti VW.

Má to být stejné jako v Polu a to jsem viděl, za mě horší než dosud :)
Vloženo
před 3 hodinami, Clerfayt napsal:

Jen nevím proč bych měl mít Octavii z Ruska?

 

Protože je to úplně jedno. Místo té Octavie z Ruska se v Boleslavi na stejné lince vyrobí Karok. A je jednoduší vyrobit tady Karoka a v Rusku Octaviu, než naopak. Mimochodem Toledo a Rapid už se nevyrábí dohromady s Octaviema, ale s Fabiou/Spacebackem.

Vloženo (editace)
před 14 hodinami, Clerfayt napsal:

Netušíte někdo, proč má octavia 1.4 TSI kick down  tlačítko na plynu, přitom nemá speed limiter, ani automat? 

 

1) unifikace - můj Leon je na tom stejně. Nemám ani automat, ani speedlimiter.

2) pokud máš front assist, tak by tím tlačítkem mělo být možné vynutit zrušení aktivovaného FA

3) pokud máš volbu režimů (comfort, eco), tak v režimu eco při prošlápnutí na kickdown tlačítko dostaneš plný tlak turba a tedy plný výkon

4) pokud máš DCC, tak by při kick down měly tlumiče ztuhnout i v režimu comfort

 

Takže za mě to stupidní není.

Editováno: , autor: mp390
Vloženo

mp390: Nic z toho co jsi vypsal nemám. Každopádně zajímavé info.

 I tak ale motor dělá adaptace na jízdní styl. Dovedl bych si představit, že když jezdím volně a je adaptace motoru na "eco", v případě když zmáčku kick down, motor okamžitě nabere. Ale pochybuji o tom. Tipuji to na zmíněnou unifikaci...

Vloženo

Doporučkuji prostudovat elektriku a elektroniku aut. Zejména k čemu je která řídící jednotka, jak jsou na sobě závislé a jejich zapojení.  jednotlivé jejich varianty a které se bez jiných neobejdou. Pak Vám dojde spoustu zdánlivě nesouvisejících technických souvislostí. Samozřejmě některé jsou ekonomické, ale to je v našem zájmu, aby bylo auto co nejlevnější. 

Vloženo
15 hours ago, Drahosh said:

dalsi otazka na zavislosti v konfiguratoru za 100 bodu: proc vyhrivany volant vyzaduje tempomat s omezovacem rychlosti a nestaci mu obycejny (adaptivni) tempomat bez omezovace?

 

Mna by skor zaujimalo, ci je vyhrievany volant pre RS konecne v RS designe...

Vloženo

dle konfiguratoru by mel byt, viz popis:

Malý kožený paket (3-ramenný multifunkční kožený vyhřívaný volant s ovládáním pro rádio a telefon)

-3 ramenný multifunkční vyhřívaný volant, pro RS ve sportovním provedení
-Kožené madlo ruční brzdy a kožená hlavice + manžeta řadicí páky
-Ovládání rádia a telefonu na volantu

Vloženo
V 12/16/2017 na 14:59, Drahosh napsal:

Dixik2: nahodou netusis, ve kterem KT by se mela objevit v konfiguratoru?

 

odpovim si sam: digitalni pristrojovka bude od KT05, takze v pulce unora uz snad pujde nakonfigurovat.

Vloženo (editace)
před 2 hodinami, Drahosh napsal:

 

odpovim si sam: digitalni pristrojovka bude od KT05, takze v pulce unora uz snad pujde nakonfigurovat.

V Karoq už lze objednat ale pro Octávku je to až podezřele dříve než jsem čekal (: může leden někdo ze zasvěcených potvrdit?

Případně bude se lišit funkcionalita dig.přístrojovky podle úrovně navigace (AMU vs COL)?

Děkuji.

Editováno: , autor: rimsy2
Vloženo

Mnohé majitele OIII bude určitě časem zajímat dodělávka digitálního štítu. V tématu Karoq se už nese informace, že podmínkou je navi - Amundsen, Columbus. Časem se ještě uvidí, co vše bude zapotřebí a jak se bude úprava pohybovat finančně.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...