Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já 1,8TSi měl čtyři roky, nájezd 90 tisíc a s motorem žádný problém. Prodejci mají ve zvyku strašit, protože si pamatují problémy 1,8TSi z OII FL.

současná 1.8TSI je na to m výrazně lépe než její předchůdce

před 50 minutami, iphonik4 napsal:

Offtopic: moc nechapu, jak muze mit nekdo radost, ze nebude mit dvoulitr s vetsim potencialem na upravy a dostal jeste "jen" 1.8 emoji28.png to me celkem rozesmalo.

No směj se, možná jen vlastnímu omezenému pohledu, když už takto ofenzivně. Já jsem si 1.8TSi objednával již podruhé, a mám celou řadu jasných důvodů proč 1.8 a proč ne 2.0. S motorem jsem spokojen, i přes jeho možné problémy v minulé verzi, a neplánuji žádné úpravy, proto mě tento "potenciál" vůbec nezajímá. Proč vlastně se tento motor vůbec vyráběl/vyrábí, že ?
@Aleš_BX z úhlu mého pohledu to je dobře :), myslím, že jsme to řešili po telefonu, a o žádných zásadních varováních ohledně této verze jsem nezaslechl (na rozdíl od verze 2009). Naopak se mě dostalo mnoho varování na adresu současných koncernových TDi motorů, stačí pohovořit s techniky v servisech, či sledovat současné trendy, byť chápu, že v české (a moravské) kotlině budou mít "turboasfalty" ještě dlouhé trvání a popularitu, byť nás s nimi za chvíli skoro nikam nepustí :(. Já mám u motoru zcela jiné priority, než např. spotřebu. Připomíná mě to trochu i trendy v cestování :t, to ale by již bylo OT...
@Habi001 ano, máš pravdu, i to je jeden z důvodů :)

ano vyzkoušený, ale před kterým třeba mne prodejce nepřímo varoval, proto jsem šel do 2,0 TDI (tehdy u L@K 1.4 TSI nešla objednat]


Aj sa dozvieme co je dovod toho varovania?

To jsme se zase dozvedeli ... 

Preco sa s nami nepodelis a nepomozes ostatnym?

Rozumiimeee Pane Vedouciii ... :D 

tak za prvé, výše už to bylo vysvětleno a za druhé je to spíš do jiného vlákna... když už by se i toto tady mělo vice probírat, bylo by to tady opravdu jako v hospodě...


Tak naco si to vobec otvaral? Nechapem.

Lukason: Jaké jsou  změny od 45KT/17 ?

V 9/19/2017 na 12:12, omicron napsal:

No směj se, možná jen vlastnímu omezenému pohledu, když už takto ofenzivně. Já jsem si 1.8TSi objednával již podruhé, a mám celou řadu jasných důvodů proč 1.8 a proč ne 2.0. S motorem jsem spokojen, i přes jeho možné problémy v minulé verzi, a neplánuji žádné úpravy, proto mě tento "potenciál" vůbec nezajímá. Proč vlastně se tento motor vůbec vyráběl/vyrábí, že ?

 

Jo, a řekneš nám, v čem je 1.8 lepší než 2.0, mistře kurzívo? Proč se vůbec třeba vyráběl 1.2 HTP motor nebo proč se zase vyrábí 1.0 MPI?

Zmena alu pro RS

 

 

Zmena barev, kde nove cervena metalicka barva VELVET dostupna od 45KT/17

Modra PACIFIK bude ukoncena a nahrazena novou barvou ENERGY od 17KT/18

Od 45KT/17 ukonceni vstupu AUX IN.

Vazba pro vybavu Ambition: K výbavě Mezipodlaha v zavazadlovém prostoru (PK3) je od KT45/2017 nutné objednat i 2 boční lampičky v zavazadlovém prostoru (9E4)

Od 45KT/17 uprava radici paky pro vybavu Active

 

A posledni zmena je zmena designu a usporadani napisu AIR CARE na panelu climatronicu.

 

Upraveno od Lukason

Máte někdo starý ceník pro porovnání? 

V 19. 9. 2017 na 11:11, iphonik4 napsal:

Offtopic: moc nechapu, jak muze mit nekdo radost, ze nebude mit dvoulitr s vetsim potencialem na upravy a dostal jeste "jen" 1.8 emoji28.png to me celkem rozesmalo.

No pokud 2,0 Tsi dostane také filtr pevných částic....

Prvni a jediny argument, ktery beru...

Nechapu, proč odebírají toho 3,5mm Jacka?! 

Napadají mě dvě možnosti:

 

- zvyšování bezpečnosti = ovládání dodatečného zařízení může snížit soustředění na jizdu

- nízká možnost využitelnosti = kdo s sebou dneska nosí mp3ku nebo jiné dodatečné zařízení? Já osobně jsem tento konektor nevyužil a ani nevidím důvod. Muziku mám na SD kartě a pak po připojení mobilu přes USB zvyšuju jeho využitelnost jako např. handsfree nebo navigaci. :kol-47:

Vy jste nějak nakažení tou bezpečností... 

Taky mi to nepřijde jako krok k větší bezpečnosti, když trend jde naprosto jinou stranou ... dotykové ovládání, které si myslím, že neskutečně odvádí od pozornosti ...

ale co se týka jacku, tak jsem ho občas využíval ... budu doufat, že se auto stihne vyrobit dřív, než ho seberou :)

Ještě mě napadá třetí a možná nejdůležitější důvod - tzv. “cost saving”. :D

Kombinace v kazdem pripade. Ale i ty zdanlive korunove polozky hraji pro cost mágy velkou roli :)

Zrovna nedavno jsem se bavil o necem podobnem s sefem prodeje Skody (L. Vlcek), a rikam mu, ze me ta konkretni uspora prekvapuje, protoze jim to jako zakaznici stejne zaplatime. A on se smal a povida: vy (mysleno zakaznici), nam to zaplatite stejne :-)

 

Přesně tak. Dělal jsem před časem nějaký ten pátek na nákupu v korejské automobilce (přesněji prvododavatele) a tam i haléře (či centy) na jediné položce pak šíleně zamíchaly karty v nemalých násobcích. ;)

Ale tam, kde sa začne šetriť na kancelárskej sponke, je začiatok úpadku firmy. História mnohokrát potvrdila túto pravdu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.