Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Myslím, že ŠA případ to nebude. Podle mého jde ekonomika zase nahoru, takže je to jen navýšení zisku firmy, aniž by utrpěl zákazník navýšením ceny. Kupující sice dostane "méně", ale za stejné peníze. Je to jako všude jinde. Kofola taky nezdražila, ale prodává se v 1,5 litru (například). :D

Kofola taky nic neudělala s balením a velikostí flašek. Stále je dostupná jak 2 litrová láhev, tak 1,5 litrová láhev. Paradox akorát nastává v ceně, kdy 2 litry stojí 17 korun a 1,5 litr stojí 20 korun.

Kdo kdy pracoval v automotive, tak se nikdy ničemu ohledně šetření nediví, Cost saving programy běží každý rok a uspořit byť 5 centů znamená na milionu kusů už velké peníze, kusová výroby je něco jiného. A aux... asi není co napsat...

V 9/19/2017 na 10:54, Habi001 napsal:

ano, náhrada bude 2.0TSI 132kW viz Kodiaq

 

Docela by mě zajímalo, jestli 2.0 TSI bude taky jen s DSG jako v Leonu, jak jsem se dozvěděl od Seat ČR.

na tyhle informace je brzo. Ale nevidím důvod, proč by měl být jen automat

Kdo kdy pracoval v automotive, tak se nikdy ničemu ohledně šetření nediví, Cost saving programy běží každý rok a uspořit byť 5 centů znamená na milionu kusů už velké peníze, kusová výroby je něco jiného. A aux... asi není co napsat...
To není jen v automotive. Každé odvětví šetří jak se dá. Nejhorší na tom ovšem je, že se drtivá většina odvětví snaží namluvit, že díky těmto úpravám je daný výrobek kvalitnější a lepší.

[mention=92539]sabiza[/mention]: brrr, tady nekdo zapomnel na aerospace industry [emoji6] tam ne... nicmene uz tu kluci resime desny offtopic, ktery mel zustat u informace o odstraneni AUX a pokracovat debatou o 2.0 TSI 132 kw [emoji4]

tak novy konfigurator uz jede, v nabidce je nove Cervena Velvet, jen se nezobrazuje.

 

ale stale mi vrta hlavou jedna vec (kterou jsem doufal, ze v novem konf. opravi) - dokazete mi nekdo rict, proc nejde k Paketu RS Challenge vybrat Columbus?

vzdyt tam neni zadna "nekompatibilni" polozka...nebo ano?

 

Paket RS Challenge obsahuje:
- Kola z lehké slitiny Gemini 7,5J x 18", černá
- barevný Maxi Dot s funkcí Lap Timer
- Performance Mode Select včetně Soundactor - generátor zvuku motoru
- černý designový paket
- ozdobné lišty prahů dveří Challenge

Upraveno od Drahosh

Tfuj, tie seriove 17-tky na RS-o su hnus velebnosti :o

 

Nie ze by Dorado boli extra krasne, ale tieto nove..... To spravili snad preto, aby si kazdy zaskrtol min 18.

Myslím, že Dorado nebral téměř nikdo, tak tam jsou 17 z obyčejný verze a nemusí vyrábět zbytečně další model 17” kol. Denom se mi na RS moc nelíbí ale u klasické O3 rozhodne neurazi.

Všiml jsem si změny u OIII FL v konfigurátoru konkrétně u výbavy Fresh. Nyní již není možné objednat 8" infotainment Bolero a k tomu SmartLink. Touto kombinací se dalo výrazně ušetřit pokud by jste využili navigaci z mobilního telefonu. Nyní zbývá varianta zůstat u menšího 6.5" Swingu a připlatit si 3500,- za SmartLink a nebo zvolit 8" Amundsen s navigací (vč. integrovaného SmartLinku) za 17800,-  :wacko:

To bude tím, že podle nového cenníku nelze rádio zvolit vůbec. Style má automaticky Bolero, nižší verze automaticky Swing.

Upraveno od j57

Hodně budou dělat prodeje do firemních flotil. I přes tuto skutečnost je to pěkný výsledek. Osobně jsem s FL velmi spokojený. 

před 5 hodinami, j57 napsal:

To bude tím, že podle nového cenníku nelze rádio zvolit vůbec. Style má automaticky Bolero, nižší verze automaticky Swing.

Dobrá motivace jak donutit lidi kupovat style

No TVL... ještě, že jsem objednal auto na začátku jara s možností si vybrat. :blush:

Tak se ti taky nevyhnula nehoda?

Mě se facelift líbí, reálně o něm uvažuji. Na fotkách vypadá opravdu hůře než ve skutečnosti. Majitelé FL jaké máte zkušenosti, jak dlouho auto máte, nějaké problémy? U faceliftu bych předpokládal, že bude vylepšovat minulou verzi vozu a opravovat jeho chyby / nedostatky. Jinak co se týče znevýhodnění Fresh výbavy o Bolero bez navigace, nyní bude opravdu zajímavé jaký bude po slevách finální rozdíl ceny Fresh - Style. Předpokládám hodně podobné, ne-li stejné částky.

U výbavy Fresh je největší problém nemožnost objednat si motor 1.8TSI / 2.0TDI. U motorizace 1.4TSI Man6/DSG7 je to srovnání Fresh vs. Style docela zajímavé.

 

Cenový rozdíl je dle ceníku 73 tis. CZK.  Z toho 25tis dělá LED packet, 18tis Climatronic, 10tis Kessy - po objednání těchto položek je Fresh o 20tisíc levnější. Pak už je rozdíl mezi těmito výbavami převážně v drobnostech v řádu stokorun, paradoxně nejdražší položka mezi těmito drobnostmi je rezervní kolo, která je u Fresh v ceně. Style má zase vkládané koberce. Za těch 20 tisíc se dá k Fresh vybavě dokopit ještě Amundsen za 17tis., poslední 3 tisíce je Smartlink+ (u Style je v ceně).

 

Dá se tedy říct, že za stejnou cenu můžete mít Style s 8" Bolero nebo stejně vybavený Fresh s 8" Amundsen. Pokud něco nepotřebujete, vyjde Fresh levněji, ale zase některá dražší příplatková výbava k Fresh nejde vůbec.

Upraveno od j57

V mém případě uvažuji o motorizaci 1.4 TSI s manuální převodovkou, zkusil jsem si nakonfigurovat Fresh a Style s defakto stejnou výbavou. Rozdíl ceny dle ceníku tam je, ale pokud předpokládám u Style větší slevu od prodejce, u Fresh menší (akční nabídka), tak se dostanu +/- na stejnou cenu v obou konfiguracích. Nicméně u Style se mi nelíbí budíky a Kessy. Jinak co se týče Amundsena k Fresh výbavě, v případě jeho dokoupení je SmarLink součástí. Netřeba dokupovat za 3 tisíce.

KESSY bych taky rád oželel. Máčknout tlačítko na dálkáči mě fakt neuráží...

A mačkat tlačítko, namísto otočení s klíčkem při startování? co je na tom za úlevu?

 

Jediné, co je na kessy fajn, že lze nakódovat možnost zamknutí vozu i když je motor nastartovaný :-). Když ráno zastavím 10 metrů od trafiky a jdu si koupit noviny, je fajn, že na tu půl minutu nemusím chcípat motor :-)

3 hours ago, RadimX11 said:

.... Nicméně u Style se mi nelíbí budíky a Kessy. Jinak co se týče Amundsena k Fresh výbavě, v případě jeho dokoupení je SmarLink součástí. Netřeba dokupovat za 3 tisíce.

 

Před faceliftem byl ten výběr u Style bohužel lepší. Kessy byl volitelný za 0, dneska je povinně. Totéž platí o chrompacketu, který se zas nelíbí mě. Totéž platí o budících, které jsou navíc nepraktické (hůř čitelné), a vadí mi i ten nový povinný dekor v lesklé černé barvě na středové konzoli, ovládacím panelu a dvěřích.

 

K výbavě Fresh bohužel nejde objednat barevný maxidot, ani sportovní třiramenný volat. Ten se dá koupit zvlášť a vyměnit, ale vyjde na cenu okolo 12tis, místo 3 tis příplatku v konfigurátoru. Zbytek toho co nejde objednat je pak drahá příplatková výbava.

 

Další alternativou je Golf Variant Maraton Edition. Oproti O3FL Fresh/Style nabízí v podobné cenové relaci navíc ještě víceprvkovou zadní napravu, 8" composition media automaticky, výborné ErgoActive sedačky, mezipodlahu v kufru a 5let/100.000km záruku. Nevýhodou je snad jen míň prostoru na zadních sedadlech a omezení ME variant na manuální převodovku. (Fresh umí i DSG)

Upraveno od j57

Přesně jak píše Clerfayt, KESSY nepotřebuji a navíc je to prý výhoda pro zloděje...

j57 tak to mě mrzí, že jsem ten výběr nestihl před FL. Jak píšeš, ty budíky jsou opravdu nepraktické, nechápu jak v nejvyšší výbavě mohou být nejhorší budíky... A černý lesklý dekor se mi také vůbec nelíbí. Co se týče barevného maxidotu a sportovního tříramenného volantu, to jsou věci, které nepotřebuji, takže mě to netrápí a pokud vydrží současná nabídka Fresh do jara, tak bude asi mým favoritem... Jinak Golf Variant v této výbavě je poměrně zajímavý, ale nelíbí se mi vzhledem a reálnější je pro mě liftback.

Ty zloděje beru, ale jinak s KESSY jsem max spokojený. Taky jsem ho nechtěl, ale už mám druhé auto s ním a neměnil bych. Je to návyková věc a kdyby to mělo senzory i v zadních dveřích jako myslím třeba Passat, bylo by to top.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.