Zdenek Pastorek Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 Myslím, že ŠA případ to nebude. Podle mého jde ekonomika zase nahoru, takže je to jen navýšení zisku firmy, aniž by utrpěl zákazník navýšením ceny. Kupující sice dostane "méně", ale za stejné peníze. Je to jako všude jinde. Kofola taky nezdražila, ale prodává se v 1,5 litru (například). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 Kofola taky nic neudělala s balením a velikostí flašek. Stále je dostupná jak 2 litrová láhev, tak 1,5 litrová láhev. Paradox akorát nastává v ceně, kdy 2 litry stojí 17 korun a 1,5 litr stojí 20 korun. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 Kdo kdy pracoval v automotive, tak se nikdy ničemu ohledně šetření nediví, Cost saving programy běží každý rok a uspořit byť 5 centů znamená na milionu kusů už velké peníze, kusová výroby je něco jiného. A aux... asi není co napsat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 V 9/19/2017 na 10:54, Habi001 napsal: ano, náhrada bude 2.0TSI 132kW viz Kodiaq Docela by mě zajímalo, jestli 2.0 TSI bude taky jen s DSG jako v Leonu, jak jsem se dozvěděl od Seat ČR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 26. Září 2017 Sdílet Vloženo 26. Září 2017 na tyhle informace je brzo. Ale nevidím důvod, proč by měl být jen automat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 26. Září 2017 Sdílet Vloženo 26. Září 2017 Kdo kdy pracoval v automotive, tak se nikdy ničemu ohledně šetření nediví, Cost saving programy běží každý rok a uspořit byť 5 centů znamená na milionu kusů už velké peníze, kusová výroby je něco jiného. A aux... asi není co napsat... To není jen v automotive. Každé odvětví šetří jak se dá. Nejhorší na tom ovšem je, že se drtivá většina odvětví snaží namluvit, že díky těmto úpravám je daný výrobek kvalitnější a lepší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 26. Září 2017 Sdílet Vloženo 26. Září 2017 [mention=92539]sabiza[/mention]: brrr, tady nekdo zapomnel na aerospace industry [emoji6] tam ne... nicmene uz tu kluci resime desny offtopic, ktery mel zustat u informace o odstraneni AUX a pokracovat debatou o 2.0 TSI 132 kw [emoji4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Září 2017 Sdílet Vloženo 26. Září 2017 Však je tomu také konec. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drahosh Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 (editace) tak novy konfigurator uz jede, v nabidce je nove Cervena Velvet, jen se nezobrazuje. ale stale mi vrta hlavou jedna vec (kterou jsem doufal, ze v novem konf. opravi) - dokazete mi nekdo rict, proc nejde k Paketu RS Challenge vybrat Columbus? vzdyt tam neni zadna "nekompatibilni" polozka...nebo ano? Paket RS Challenge obsahuje:- Kola z lehké slitiny Gemini 7,5J x 18", černá- barevný Maxi Dot s funkcí Lap Timer- Performance Mode Select včetně Soundactor - generátor zvuku motoru- černý designový paket- ozdobné lišty prahů dveří Challenge Editováno: 28. Září 2017, autor: Drahosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jude Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Tfuj, tie seriove 17-tky na RS-o su hnus velebnosti Nie ze by Dorado boli extra krasne, ale tieto nove..... To spravili snad preto, aby si kazdy zaskrtol min 18. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Myslím, že Dorado nebral téměř nikdo, tak tam jsou 17 z obyčejný verze a nemusí vyrábět zbytečně další model 17” kol. Denom se mi na RS moc nelíbí ale u klasické O3 rozhodne neurazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 Všiml jsem si změny u OIII FL v konfigurátoru konkrétně u výbavy Fresh. Nyní již není možné objednat 8" infotainment Bolero a k tomu SmartLink. Touto kombinací se dalo výrazně ušetřit pokud by jste využili navigaci z mobilního telefonu. Nyní zbývá varianta zůstat u menšího 6.5" Swingu a připlatit si 3500,- za SmartLink a nebo zvolit 8" Amundsen s navigací (vč. integrovaného SmartLinku) za 17800,- 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 (editace) To bude tím, že podle nového cenníku nelze rádio zvolit vůbec. Style má automaticky Bolero, nižší verze automaticky Swing. Editováno: 30. Září 2017, autor: j57 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 Ten facelift evidentně prodejům neublížil https://auto.idnes.cz/skoda-octavia-prodej-nejprodavanejsi-auta-skoda-auto-p0m-/automoto.aspx?c=A170930_144633_eko-doprava_hm1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 Hodně budou dělat prodeje do firemních flotil. I přes tuto skutečnost je to pěkný výsledek. Osobně jsem s FL velmi spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 před 5 hodinami, j57 napsal: To bude tím, že podle nového cenníku nelze rádio zvolit vůbec. Style má automaticky Bolero, nižší verze automaticky Swing. Dobrá motivace jak donutit lidi kupovat style Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 No TVL... ještě, že jsem objednal auto na začátku jara s možností si vybrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 Tak se ti taky nevyhnula nehoda? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 Mě se facelift líbí, reálně o něm uvažuji. Na fotkách vypadá opravdu hůře než ve skutečnosti. Majitelé FL jaké máte zkušenosti, jak dlouho auto máte, nějaké problémy? U faceliftu bych předpokládal, že bude vylepšovat minulou verzi vozu a opravovat jeho chyby / nedostatky. Jinak co se týče znevýhodnění Fresh výbavy o Bolero bez navigace, nyní bude opravdu zajímavé jaký bude po slevách finální rozdíl ceny Fresh - Style. Předpokládám hodně podobné, ne-li stejné částky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 (editace) U výbavy Fresh je největší problém nemožnost objednat si motor 1.8TSI / 2.0TDI. U motorizace 1.4TSI Man6/DSG7 je to srovnání Fresh vs. Style docela zajímavé. Cenový rozdíl je dle ceníku 73 tis. CZK. Z toho 25tis dělá LED packet, 18tis Climatronic, 10tis Kessy - po objednání těchto položek je Fresh o 20tisíc levnější. Pak už je rozdíl mezi těmito výbavami převážně v drobnostech v řádu stokorun, paradoxně nejdražší položka mezi těmito drobnostmi je rezervní kolo, která je u Fresh v ceně. Style má zase vkládané koberce. Za těch 20 tisíc se dá k Fresh vybavě dokopit ještě Amundsen za 17tis., poslední 3 tisíce je Smartlink+ (u Style je v ceně). Dá se tedy říct, že za stejnou cenu můžete mít Style s 8" Bolero nebo stejně vybavený Fresh s 8" Amundsen. Pokud něco nepotřebujete, vyjde Fresh levněji, ale zase některá dražší příplatková výbava k Fresh nejde vůbec. Editováno: 30. Září 2017, autor: j57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 V mém případě uvažuji o motorizaci 1.4 TSI s manuální převodovkou, zkusil jsem si nakonfigurovat Fresh a Style s defakto stejnou výbavou. Rozdíl ceny dle ceníku tam je, ale pokud předpokládám u Style větší slevu od prodejce, u Fresh menší (akční nabídka), tak se dostanu +/- na stejnou cenu v obou konfiguracích. Nicméně u Style se mi nelíbí budíky a Kessy. Jinak co se týče Amundsena k Fresh výbavě, v případě jeho dokoupení je SmarLink součástí. Netřeba dokupovat za 3 tisíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 KESSY bych taky rád oželel. Máčknout tlačítko na dálkáči mě fakt neuráží... A mačkat tlačítko, namísto otočení s klíčkem při startování? co je na tom za úlevu? Jediné, co je na kessy fajn, že lze nakódovat možnost zamknutí vozu i když je motor nastartovaný :-). Když ráno zastavím 10 metrů od trafiky a jdu si koupit noviny, je fajn, že na tu půl minutu nemusím chcípat motor :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 (editace) 3 hours ago, RadimX11 said: .... Nicméně u Style se mi nelíbí budíky a Kessy. Jinak co se týče Amundsena k Fresh výbavě, v případě jeho dokoupení je SmarLink součástí. Netřeba dokupovat za 3 tisíce. Před faceliftem byl ten výběr u Style bohužel lepší. Kessy byl volitelný za 0, dneska je povinně. Totéž platí o chrompacketu, který se zas nelíbí mě. Totéž platí o budících, které jsou navíc nepraktické (hůř čitelné), a vadí mi i ten nový povinný dekor v lesklé černé barvě na středové konzoli, ovládacím panelu a dvěřích. K výbavě Fresh bohužel nejde objednat barevný maxidot, ani sportovní třiramenný volat. Ten se dá koupit zvlášť a vyměnit, ale vyjde na cenu okolo 12tis, místo 3 tis příplatku v konfigurátoru. Zbytek toho co nejde objednat je pak drahá příplatková výbava. Další alternativou je Golf Variant Maraton Edition. Oproti O3FL Fresh/Style nabízí v podobné cenové relaci navíc ještě víceprvkovou zadní napravu, 8" composition media automaticky, výborné ErgoActive sedačky, mezipodlahu v kufru a 5let/100.000km záruku. Nevýhodou je snad jen míň prostoru na zadních sedadlech a omezení ME variant na manuální převodovku. (Fresh umí i DSG) Editováno: 1. Říjen 2017, autor: j57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 Přesně jak píše Clerfayt, KESSY nepotřebuji a navíc je to prý výhoda pro zloděje... j57 tak to mě mrzí, že jsem ten výběr nestihl před FL. Jak píšeš, ty budíky jsou opravdu nepraktické, nechápu jak v nejvyšší výbavě mohou být nejhorší budíky... A černý lesklý dekor se mi také vůbec nelíbí. Co se týče barevného maxidotu a sportovního tříramenného volantu, to jsou věci, které nepotřebuji, takže mě to netrápí a pokud vydrží současná nabídka Fresh do jara, tak bude asi mým favoritem... Jinak Golf Variant v této výbavě je poměrně zajímavý, ale nelíbí se mi vzhledem a reálnější je pro mě liftback. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 Ty zloděje beru, ale jinak s KESSY jsem max spokojený. Taky jsem ho nechtěl, ale už mám druhé auto s ním a neměnil bych. Je to návyková věc a kdyby to mělo senzory i v zadních dveřích jako myslím třeba Passat, bylo by to top. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.