Přejít na obsah

Škoda Octavia III facelift


schimmer

Doporučené příspěvky

Clerfayt: ne, oni jen smazou obsah, protoze prispevek uz smazat nejde [emoji6]

Pawouk: souhlasim, komentar j57 jsem sice necetl, nicmene Clint to taky docela prehnal. Nejen vulgaritou ale tohle vnucnovani svoji preference je neco strasneho. Ja bych mohl to stejne rict o “manualnich” skodovkach s naprosto perfektnimi, odolnymi a kvalitnimi (a ne zrovna tichymi) manualnimi prevodovkami ale nebudu tu spamovat.

 

Abych se vratil k tematu. Az skonci 2.0 TSI 169kw, tak co bude s RS245? Oznaceni zmizi a VAQ bude za priplatek? [emoji3] Jak ma Golf “performance packet”.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, j57 napsal:

Nový design budíků O3FL hodnotí jako nečitelný  i někteří recenzenti.

 

 

Dával jsem tam odkaz na recenzi O3FL přímo na pasáž, jde je hodnocen nečitelný design nových budíků. Problém je, že fórum vložený odkaz automaticky převedlo na rámec s videem přes půl stránky, což není zrovna ideální funkce. Tak jsem to raději odstranil a nahlásil ke smazání.

 

Navíc se tu někteří při poslední diskuzi na toto téma chovali, jako kdyby jim někdo rozšlápl bábovičku na pískovišti.

Editováno: , autor: j57
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka do pléna ... pamatuje se Vaše oktávka po nastartování režim (myšleno mode selection?) na boleru v pravo nahoře sice svítí třeba sport, ale chová se jak normal ... chyba, nebo vlastnost? 

Editováno: , autor: 2kan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti těm, co se jim digištít líbí....

Ale najde se tu někdo, kdo tuto fíčuru nechce jako já? 

 

Mám rád když jsou ručičkové hodinky s ručičkami a ne ručičky malované displejem. Stejně tak jsem konzervativní u autobudíků. Stejně jako že plastová okna mají vypadat plastově (a ne imitace dřeva.... od toho jsou okna dřevěná). Stejně tak zvuk motoru má být zvuk motoru a ne soundactor. A každá koncovka výfuku výfuk a ne imitace.... tedy toť můj názor. Nic proti tomu, kdo ho má jiný. 

Editováno: , autor: Clerfayt
  • Pozitivní 4
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 1. 2018 na 12:11, oct napsal:

Jsem to testoval na Kodiaqu s Eco a je to stejné. Na Boleru po opětovném nastartování Eco, i svítí tlačítko režimů, ale na maxidotu D a také se to tak chová.

 

Test na O3FL s DCC, navolen režim Individual (kde mj. DSG Eco a DCC Comfort), ale po startu sice sviti tlacitko rezimu a DCC je v Comfortu, ale DSG "neplachti" jako v ECO, ale je v rezimu D, a musim znovu volit Individual... Neni to nejaky bezpecnostni duvod u te prevodovky ? To by ale zase nevypnulo S po restartu auta... Jeste vyzkousim, zda-li se resetuje i zmeneny posilovaci ucinek volantu.

 

před 54 minutami, Clerfayt napsal:

Nic proti těm, co se jim digištít líbí.... Ale najde se tu někdo, kdo tuto fíčuru nechce jako já? 

 

Nemam s "glass cockpit" zadny problem, je to jiste budoucnost, libi se me to v letadlech (sam letam, a vim, ze piloti to vesmes take prijali), byt tam zrovna to byva casto instalovano redundantne , ale zase v aute kvuli tomu o zivot nepujde (pri poruse takoveho digi-stitu). A myslim, ze to neni jen nejaka design zalezitost (to jiste az nakonec), ale ta multifunkcnost je velmi uzitecna, a zasadne prispiva i k bezpecnosti, kdyz pominu i komfort takoveho reseni.

Otazkou je samozrejme konkretni provedeni, ale to co jsem videl pro O3 vubec nevypada spatne.

A u me osobne to rozhodne neni jen otazka veku, jak se to zminovalo nekde nahore...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufam, ze tu nebudeme srovnavat avioniku dnesnich glass cockpitu v letadlech s digitalnim “stitem” u aut. To jsem se prave velice zasmal, nezlob se Omicrone. Jinak souhlasim...

 

EDIT: koukam, ze sis upravil prispevek. Nevim tedy na cem letas (asi jen soukrome). Ja take letam a myslim, ze zde srovnavas 2 naprosto nesrovnatelne a vlastne i nesouvisejici veci. Jestli chces muzeme klidne sz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, RadimX11 napsal:

...dle informací se chystá další zdražování...

Jakpak by ne. Nějak musíme zaplatit nové katalizátory s GPF, stříkání chcanek do výfuku, e-call a jiné fíčury, které nám v rámci našeho vlastního zájmu (nebo spíš navzdory našeho nezájmu) EU povinně přinesla. 

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, iphonik4 napsal:

Doufam, ze tu nebudeme srovnavat avioniku dnesnich glass cockpitu v letadlech s digitalnim “stitem” u aut. To jsem se prave velice zasmal, nezlob se Omicrone. Jinak souhlasim...

 

EDIT: koukam, ze sis upravil prispevek. Nevim tedy na cem letas (asi jen soukrome). Ja take letam a myslim, ze zde srovnavas 2 naprosto nesrovnatelne a vlastne i nesouvisejici veci. Jestli chces muzeme klidne sz.

 

Kdyz pominu to tve hloupe posmivani, tak jen podotknu, ze Glass cockpit neni davno jiz nic extra ordinerniho, a tato technologie jiz pred casem pronikla i do toho nejamaterstejsiho letani,  a je to dnes k dispozici i pro ta nejlevnejsi a nejednodussi letadla, mnohdy lacinejsi nez nejaka luxusni auta. Tot k tomu tvemu "srovnani".

 

Apropo, nijak jsem to nesrovnaval, jen jsem to zminil v diskuzi o digitalnim pristrojovem stitu pro auta, mnohe vyhody a vlastnosti toho jsou podobne ci spolecne, jako pouzita technologie a princip, multifunkcionalita, adaptivní prizpusobeni situaci, volitelne prepinani zobrazeni atd... 

 

A nic jsem neupravoval, prispevek je v te verzi, v jake jsem ho publikoval. Asi spatne vidis :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No upravil jsi lehce prvni cast. Nejdriv si jen zminoval o tom, ze “piloti si taky zvykli”. Nic o glass cockpitu tam puvodne nebylo. Ale ono je to uplne jedno. Resim zde, ze moc nechapu toto prirovnani. Pokud litas aspon na urovni IR (A), tak moc dobre vis proc tento trend nastal. Nebylo mozne nijak zakomponovat FMC soustavu, indikacu stavu motoru/hydrauliky/elektroniky, elektronicke checklisty, databaze, TCAS a spoustu dalsich systemu do “budiku” a proto se tak stalo prave pomoci EFISu, ECAMu a EICASu - tedy do obrazovek “glass cockpitu”. Pokud jsi pilot, tak vis o cem mluvim. Tyto systemy si tedy glass cockpity vyzadaly (ani jeden z nich auto nema) a ano piloti si nestezuji, to mas pravdu. Ulehcilo jim to praci a zaroven to zrusilo potrebu mit palubniho inzenyra a navigatora, nicmene to je uplne neco jineho, nez digitalni pristrojovy stit v aute. Proto jsem nepochopil to prirovnani (rikas tedy ze jsi to nijak neprirovnaval, nicmene pak tedy nechapu proc jsi to zde uvedl). Nic ve zlem, jen jsem si musel rypnout. Nejsem totiz po osobnich zkusenostech uplne velky priznivce celodigitalnich stitu. Libi se mi, jak to ma udelane aktualni (koncici) generace A6. Klasicky otackomer a rychlomer, nicmene obri “maxidot”.

U aut je ten duvod totiz daleko prostejsi, jde jen o snizovani nakladu na vyrobu a zvysovani vydelku (levnejsi na vyrobu, drazsi na porizeni), proste jen pridani dalsiho displeje, protoze o tom 21. stoleti je. Ridici maji dalsi “ficuru”, dalsi cingrtlatko se kterym si mohou hrat a za ktere si priplatili. Nic vic v tom nehledejte.

 

A abych se vratil k OIII FL, tak diky Karoqu vsichni vime, ze tento stit bude znatelne horsi kvality, nez u VW.... At uz grafikou, rozlisenim ci funcknosti.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...