Přejít na obsah

Tlak v pneu


Kadeřník

Doporučené příspěvky

To, co pises, nie je uplne pravda. Mal som defekt a upozornilo ma to relativne rychlo. Pri prvej kontrole po hlaseni som opticky nezbadal ziaden rozdiel medzi kolesami. Po dalsom kilometri som zacal pocut hukot, akoby som mal niektore lozisko zle. Zastavil som a uz bolo vidno, ze pneumatika je maksia nez ostatne. 

 

Ked menis pneumatiky leto/zima, ten rozdiel v obvode kolesa je minimalny. Preto je vhodne nastavit to hned po prezuti a skontrolovani tlaku. Sam servis by ta na to mal upozornit. U nas je to dobrym zvykom aj zresetovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přímé měření nebylo po FL ale někdy na podzim či v zimě, já objednával FL v srpnu a v nabídce to ještě nebylo. A důvodem je myslím nějaká nová legislativa, kde rozdílové měření není tak přesné a už nesplňuje nové limity, takže to u nových aut bude nutnost, proto je to nejspíš už teď v nabídce. Audi to dělá už léta a nejenom oni. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Do ETKY jsem taky koukal ale šlo mi spíše o presne místo. Idelane obrázek. Je také divné že v ETCE nejsou vyobrazeny žádné šrouby nebo maticky. Držák jednotky už mám doma a jsou tam dvě dírky  takže to necim prichycene musí být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Mám Superb III po FL, vyrobeno 12/2019, na letních kolech mám v infotainmentu jen možnost SET u tlaku pneu, tj. nevidím hodnoty. Dokoupil jsem teď zimní kola a také sehnal senzory, až teď mi asi dochází, že senzora TPMS nebudu potřebovat. Dokáže někdo říci, zda Super III po FL má přímé či nepřímé měření tlaku v pneu ? Dle výpisu výbavy z VIN má systém "Indikace nízkého tlaku v pneumatikách".

Editováno: , autor: Olik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Je ti jasné, že k tomu potrebuješ mať v každom kolese snímač? Vecička ktorá stojí dobrých 40+ € za kus, je to pomerne kazové, má to väčšinou negatívny vplyv aj na vyváženie kolesa, a pri každom prezutí budeš kvôli tomu platiť pneuservisu ešte niečo navyše za každé koleso. Ja som to mohol mať na novom aute "iba" za 140 € a aj tak som si to nedal, podľa môjho názoru je to zbytočná komplikácia života a môžeme byť radi, že u VAG to stále funguje aj cez snímač ABS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...